Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-09
Kraków: Modernizacja sal wykładowych Politechniki Krakowskiej z uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych Wydział Mechaniczny al. Jana Pawła II 37; Kraków. Projekt realizowany w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego, działanie 1.1A Rozwój infrastruktury dydaktycznej szkolnictwa wyższego
Numer ogłoszenia: 352628 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6282641, faks 012 6282072.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja sal wykładowych Politechniki Krakowskiej z uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych Wydział Mechaniczny al. Jana Pawła II 37; Kraków. Projekt realizowany w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego, działanie 1.1A Rozwój infrastruktury dydaktycznej szkolnictwa wyższego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa auli A1 - A2 o wysokości 2 kondygnacji - I i II piętro wraz z instalacjami wewnętrznymi: instalacją elektryczną wraz z linią kablową zasilającą system wentylacji i klimatyzacji, instalacją schładzania powietrza ,wodą lodową i przebudową wentylacji w budynku nr 5 (17-1) Wydziału Mechanicznego Politechniki Krakowskiej w zakresie: 1. Roboty budowlane: -rozebranie istniejących warstw posadzkowych do wylewki betonowej, usunięcie warstwy kleju, uzupełnienie ubytków, wykonanie warstwy wyrównującej, -demontaż istniejącego sufitu podwieszanego, -demontaż istniejących siedzisk i ławek w salach audytoryjnych oraz demontaż szaf w sali konsultacyjnej, -demontaż drewnianego pulpitu katedry, -demontaż istniejącej boazerii, -demontaż istniejących tablic, -demontaż istniejących rolet pionowych, -demontaż drzwi na poziomie I i II piętra, -wykonanie nowych warstw posadzkowych według projektu, -montaż siedzisk, -montaż tablic, -poszerzenie biegu schodów do wymaganej przepisami szerokości, -przedłużenie stopni, -wykonanie sufitu podwieszanego, -montaż paneli akustycznych, -montaż rolet (kasety i prowadnice), -wykończenie ścian, -uzupełnienie stopni audytoryjnych, -montaż drzwi, 2. Roboty wod.-kan.: - wymiana umywalki, wymiana termy dla umywalki w sali A2, 3. Roboty wentylacji mechanicznej, klimatyzacji: - dostosowanie istniejących anemostatów do projektowanego sufitu podwieszanego, - instalacja klimakonwektorów w suficie, - prace instalacyjne (instalacja klimatyzacji, wentylacji mechanicznej), 4. Roboty instalacji c.o.: -demontaż 4 grzejników konwekcyjnych (po 2 w każdej auli), -demontaż grzejników na ścianach A (A1) i E (A2), -demontaż grzejników w miejscu uzupełnienia stopni audytoryjnych. 5. Roboty elektryczne: -wymiana instalacji elektrycznej oświetlenia górnego oraz montaż nowych opraw oświetleniowych, -wykonanie nowej instalacji nagłaśniającej, -wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej wszystkie urządzenia, -wykonanie instalacji DSO oraz czujek pożarowych w przestrzeni ponad sufitem podwieszanym. -przebudowa instalacji oświetlenia podstawowego, awaryjnego i przeszkodowego -przebudowa instalacji gniazd prądowych -przebudowa instalacji zasilania rolet -przebudowa tablic piętrowych w zakresie zabezpieczeń obwodów i elementów sterowniczych -wykonanie w salach wykładowych instalacji SAP i DSO w sposób umożliwiający w przyszłości wpięcia do nowo powstałego system SAP i DSO dla całego budynku, - wyposażenie sali w instalacje multimedialne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.01.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 45000 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: 1) Wykonawca musi wykazać, że do realizacji zamówienia dysponuje osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wymienionymi poniżej .: a). kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. b). kierownikiem branży elektrycznej posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. c). kierownikiem branży sanitarnej posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiadającym aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 2 ) Wykonawca musi wykazać, że jako główny wykonawca lub podwykonawca w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał, co najmniej 2 roboty budowlane w obiektach użyteczności publicznej (przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim , śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, w tym także budynek biurowy i socjalny ) w tym co najmniej jedną w obiektach szkolnych, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (to znaczy takie roboty, które obejmowały wykonanie robót budowlanych, wod-kan, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji , c.o., elektrycznych z instalacjami multimedialnymi) i wartością niemniejszą niż 800.000,00 PLN każda, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę niemniejszą niż 1.000.000 PLN nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty - Załącznik nr 2 do SIWZ oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 3 do SIWZ kosztorys ofertowy zawierający cenę ryczałtową, za cały przedmiot zamówienia, wyliczoną w oparciu o indywidualną kalkulację przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 4 do SIWZ, (W wykazie wykonanych robót należy przedstawić szczegółowy zakres wykonanych prac) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik nr 5 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pk.edu.pl lub Kraków ul. Warszawska 24 bud. 10-24, pok.110.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2009 godzina 09:30, miejsce: Kraków ul. Warszawska 24 bud. 10-24, pok.110.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego, działanie 1.1A Rozwój infrastruktury dydaktycznej szkolnictwa wyższego.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II przy ul. Praskiej 25 w Krakowie w roku 2025 przez okres 6 miesięcy
- Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego w ilości 50.000 litrów dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi dostępu do podręczników w wersji online w 2025 roku dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie
- Usługa przeprowadzenia Pakietu szkoleń z języka programowania R dla pracowników AGH Środowiska w ramach projektu KOMPAS AGH - DE-dzp.272-638/24
- Podkłady w rolkach i naczynia jednorazowe z pulpy
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Storkowo gm. Ińsko
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- "Budowa tężni solankowej w miejscowości Bodzanów" w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.