To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-23
Zabrze: DOSTAWA LAMP OŚWIETLENIA AWARYJNEGO Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 47/ichpw/2014
Numer ogłoszenia: 352716 - 2014; data zamieszczenia: 23.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 298758 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla, ul. Zamkowa 1, 41-803 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2710041, faks 032 2710809.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA LAMP OŚWIETLENIA AWARYJNEGO Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 47/ichpw/2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa lamp oświetlenia awaryjnego szczegółowo opisanych w załączniku nr 6 do SIWZ. 2.Wskazanie marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu minimalnego standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. 3.Przedmiot zamówienia musi być nowy i oryginalnie zapakowany, posiadać deklarację zgodności i oznakowanie CE zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4.Wymagana przez Zamawiającego długość okresu gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi minimum 12 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia. 5.Przedmiot zamówienia - powinien być dostarczony przez Wykonawcę w opakowaniu zabezpieczającym przed uszkodzeniem. 6.Koszty transportu, opakowania, oznakowania - ponosi Wykonawca. 7.Wykonawca zobowiązuje się do zwrotnego przyjęcia i wymiany wadliwego przedmiotu umowy lub jego części, pokrycia wszelkich kosztów związanych z wymianą tego przedmiotu lub jego części oraz ewentualnej szkody z tytułu dostarczenia wadliwego przedmiotu umowy. 8.Sposób regulowania należności z tytułu dostaw został określony we wzorze umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. 9.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne: 9.1.W wypadku zastosowania produktu równoważnego Wykonawca powinien wykazać równoważność w stosunku do produktu wskazanego w SIWZ, w formie pisemnej. 9.2.Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia o minimalnych cechach (parametrach) podanych w załączniku nr 6 do SIWZ. 9.3.W przypadku równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty dane umożliwiające jego porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji z opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6). 10.Przedmiot zamówienia będzie realizowany po cenach określonych w ofercie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HYBRYD Sp. z o.o, ul. Sikorskiego 28, 44-120 Pyskowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64340,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52378,32
Oferta z najniższą ceną: 46305,20 / Oferta z najwyższą ceną: 58504,05
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- 14/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, HIGIENICZNYCH I GOSPODARCZYCH
- MODUŁ WYTWARZAJĄCY ENERGIĘ Z OZE - WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z BATERYJNYM MAGAZYNEM ENERGII
- Przeprowadzanie okresowych przeglądów i serwisu systemu bezpieczeństwa SMP-NT/SV, systemu łączności telefonicznej i alarmowania typu SAT/N-A, systemów zasilania bezprzerwowego w obiektach MGW w Zabrzu
- Usługa ochrony osób i mienia.
- DOSTAWA ODCZYNNIKóW I AKCEWESORII DO ANALIZATORA PARAMETRóW KRYTYCZNYCH 1 ZADANIE
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu oświetleniowego.
- Dostawa materiałów oświetleniowych nr 1 - 2025
- Odbudowa boiska wielofunkcyjnego sportowego przy Zespole Szkół Budowlanych w Brzegu
- Dostawa materiałów elektrycznych do Wojskowego Instytutu Medycznego - Państwowego Instytutu Badawczego.
- Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Przęsocinie - etap III
- Wykonanie linii oświetlenia zewnętrznego w gminie Lubicz w roku 2025.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.