eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › bieżące utrzymanie drzew na terenie Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie ZP/0641/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-05

Kraków: bieżące utrzymanie drzew na terenie Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie ZP/0641/2008
Numer ogłoszenia: 353035 - 2008; data zamieszczenia: 05.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica , Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6173595, faks (012) 6173595, 6173363.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bieżące utrzymanie drzew na terenie Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie ZP/0641/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac pielęgnacyjnych, cięć technicznych oraz wycinek drzew rosnących na terenie Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie. Zakres usług obejmuje w szczególności: 1) wykonywanie przeglądów terenów zieleni celem sporządzenia protokołu koniecznych zabiegów, wspólnie z przedstawicielem Zamawiającego, 2) doraźne usuwanie drzew uschniętych, zagrażających bezpieczeństwu, wywrotów, wyłomów, wiatrołomów ścinkę drzew (opis pracy - ścinanie drzew: odcięcie konarów i gałęzi; pocięcie konarów i pnia na odcinki dogodne do załadunku i transportu; złożenie i grabienie w stosy; wywóz drewna; uporządkowanie miejsca pracy) 3) uzyskiwanie decyzji na usuwanie drzew, 4) wykonywanie pełnej pielęgnacji drzew (opis pracy - czyszczenie drzew z suszu oraz prześwietlenie koron drzew, usunięcie gałęzi suchych, zamierających, nadmiernie zagęszczonych zacieniających koronę drzewa; odcięcie gałęzi; zabezpieczenie ran środkami chemicznymi; złożenie gałęzi w stosy; wywóz drewna; uporządkowanie miejsca pracy), 5) wykonywanie pielęgnacji ograniczonej (cięć technicznych lub sanitarnych w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa); 6) doraźne formowanie koron drzew (opis pracy - odcięcie gałęzi; zabezpieczenie ran; złożenie gałęzi w stosy; wywóz drewna; uporządkowanie miejsca pracy), 7) uporządkowanie terenu po zakończeniu prac 8) wykonywanie innych czynności koniecznych do wykonania zleconej usługi 9) organizacja ruchu, oznakowanie i zabezpieczenie miejsca wykonywania prac w czasie ich trwania powodujące jak najmniejsze utrudnienia dla użytkowników dróg i ciągów pieszych; 10) wywóz, gałęzi itp. na składowisko odpadów łącznie z poniesieniem kosztów ich zdeponowania; 11) wykonywanie prac interwencyjnych, wymagających natychmiastowego usunięcia zagrożenia ( powalone drzewo, odłamane konary), 12) szczegółowy zakres prac każdorazowo ustalany będzie w protokole typowania robót, 13) wszelkie koszty wynikające z podanego zakresu powyżej, w tym z opłatami za składowanie a także koszt uzyskania zezwoleń i wyłączeń koniecznych do wykonania prac, ponosi Wykonawca. Wynagrodzenie Wykonawcy nie może przekroczyć kwoty 60.000,00 zł brutto za cały okres obowiązywania umowy. Wykonawca winien przystąpić do prac awaryjnych najpóźniej w ciągu 3 godziny ( czas ich trwania nie może przekroczyć 2 godzin) od ich powstania. Czas przystąpienia do wykonywania pozostałych prac planowych objętych niniejszym zamówieniem nie może być dłuższy niż 7 dni od daty otrzymaniu informacji od Zamawiającego lub spisania protokołu typowania robót. Udzielenie na wykonywane usługi gwarancji na czas trwania umowy + minimum 1 miesiąc po zakończeniu umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.11.00 - Usługi cięcia drewna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca winien posiadać uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy s.c. 2) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- zał. nr 2 SIWZ 2. Wykonawca winien posiadać niezbędna wiedzę i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1) Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zrealizował co najmniej dwa zamówienia na kwotę minimum 20.000 zł każde o podobnym charakterze, co przedmiot niniejszego postępowania, z podaniem wartości, daty wykonania oraz odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie 2. Wykonawca musi dysponować: a) Kierownikiem prac posiadającym kierunkowe wykształcenie wyższe lub ukończone kursy z zakresu leczenia i pielęgnacji drze i nadzoru nad tymi pracami, b) osobami z uprawnieniami do wykonywania prac na wysokości c) osobami z uprawnieniami do wykonywania prac o charakterze technicznym w zieleni z zakresu pielęgnacji drzew, usuwania, cięcia, leczenia i zabezpieczenia drzew d) osobami z uprawnieniami do wykonywaniu prac na wysokości oraz ukończonym kursem pilarzy Wymagane dokumenty: 1. Wykaz wykonanych usług + dokumenty potwierdzające - zał. nr 5 do SIWZ Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług obowiązkowo muszą zawierać dane, jakie występują w kolumnach wykazu tj. co najmniej nazwę zadania, jego wartość, Zamawiającego i okres realizacji. 2. Wykaz osób wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje - zał. nr 6 do SIWZ Dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje są: dyplomy uczelni wyższych, świadectwa szkoleń, kursów wydane przez wyspecjalizowane /upoważnione do wydawania takich zaświadczeń/ jednostki Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia 1 Wypełniony Formularz Oferty. 2 Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 3 Podpisany wzór umowy 4 Wykaz części zamówienia, które zostaną wykonane przez podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział) 5 Formularz Specyfikacji Cenowej (Wycena usługi) 6 Dokumenty wymienione w punkcie powyżej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Wskaźnik K1 zwiększający cenę jednostkową przy ścinaniu drzew z utrudnieniami - 10
  • 3 - Wskaźnik K2 zwiększający cenę jednostkową przy cięciu sanitarnym i korekcyjnym drzew z utrudnieniami o wysokości do 15 m - 20
  • 4 - Wskaźnik K3 zwiększający cenę jednostkową przy cięciu sanitarnym i korekcyjnym drzew z utrudnieniami o wysokości powyżej 15 m - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ms.agh.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat MS AGH ul. Rostafińskiego 7a, 30-072 Kraków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat MS AGH ul. Rostafińskiego 7a, 30-072 Kraków.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.