Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-18
Gdańsk: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 353200 - 2012; data zamieszczenia: 18.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku , ul. 3 Maja 9, 80-802 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 7325282, faks 058 7325282.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Laptop - 1 szt., 2. Monitor z komputerem do montażu ściennego - 1 kpl. 3. Mini PC -2 szt. WAŻNE!!! 1. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt komputerowy był o parametrach nie gorszych niż wyspecyfikowany powyżej. 2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa w wyniku niniejszego postępowania, dostarczenia wraz z laptopem, mini PC oraz monitorem z komputerem deklaracji zgodności (CE) ww. sprzętu komputerowego z zasadniczymi wymaganiami dla sprzętu elektrycznego podlegającego ocenie zgodności (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21.08.2007r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego - Dz. U. Nr 155, poz. 1089). 3. Ww. deklaracje muszą być złożone w języku polskim w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4.Ww. sprzęt komputerowy musi być oznakowany znakiem zgodności CE. 5. Zamawiający wymaga, aby oferowany uchwyt ścienny posiadał certyfikat CE i musi być ona złożona w języku polskim w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Kioskowa drukarka termiczna - 6 szt. WAŻNE!!! 1. Zamawiający wymaga, aby oferowana drukarka była o parametrach nie gorszych niż wyspecyfikowana powyżej. 2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa w wyniku niniejszego postępowania, dostarczenia wraz z drukarką deklaracji zgodności (CE) ww. drukarki z zasadniczymi wymaganiami dla sprzętu elektrycznego podlegającego ocenie zgodności (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21.08.2007r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego - Dz. U. Nr 155, poz. 1089). 3. Ww. deklaracja musi być złożona w języku polskim w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4.Ww. drukarka musi być oznakowana znakiem zgodności CE. 5. Firewall -1 szt. WAŻNE!!! 1. Zamawiający wymaga, aby oferowany firewall był o parametrach nie gorszych niż wyspecyfikowana powyżej. 2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa w wyniku niniejszego postępowania, dostarczenia wraz z firewallem deklaracji zgodności (CE) ww. firewalla z zasadniczymi wymaganiami dla sprzętu elektrycznego podlegającego ocenie zgodności (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21.08.2007r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego - Dz. U. Nr 155, poz. 1089). 3. Ww. deklaracja musi być złożona w języku polskim w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4.Ww. firewall musi być oznakowana znakiem zgodności CE..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6, 30.23.21.00-5, 30.23.13.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy
ul. 3 Maja 9
80-802 Gdańsk, pok. 215.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. 3 Maja 9 80-802 Gdańsk, pok. 214.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Laptop -1 szt. 2. Monitor z komputerem do montażu ściennego - 1 kpl. 3.Mini PC - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.60.00-2, 30.23.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kioskowa drukarka termiczna - 6 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Firewall - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych przy ul. Uczniowskiej w Gdańsku
- Zakup zestawów, roztworów, igieł do pobierania osocza metodą plazmaferezy do posiadanych separatorów według trzech zadań
- 18/TP/2025 dostawa elektrycznego wózka widłowego wykonanego w wersji przeciwwybuchowej EX2.
- DOSTAWA SŁUPKÓW WYGRODZENIOWYCH I STOJAKÓW ROWEROWYCH
- Sukcesywna dostawa faz ruchomych i rozpuszczalników do chromatografii cieczowej dla Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi Uniwersytetu Gdańskiego
- Przebudowa parteru i I piętra budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku - II etap
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- Dostawa i wdrożenie systemu kopii bezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Czarnej Wodzie
- Dostawa laptopów, tabletów oraz urządzeń wielofunkcyjnych z podziałem na części w ramach proj. MORZE WIEDZY! - poprawa jakości usług edukacji ogólnej w 4 szkołach ponadpodstawowych Powiatu Puckiego
- Dostawa narzędzi TIK do szkół w ramach projektu "Rozwój edukacji szkolnej w Gminie Świerklaniec"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.