eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaWykonanie prac remontowych w Śląskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Częstochowie oraz podległych mu Biurach Powiatowych w Bieruniu, Zawierciu oraz Żywcu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-23

Częstochowa: Wykonanie prac remontowych w Śląskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Częstochowie oraz podległych mu Biurach Powiatowych w Bieruniu, Zawierciu oraz Żywcu
Numer ogłoszenia: 353368 - 2014; data zamieszczenia: 23.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 311592 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny w Częstochowie, ul. Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3782800, faks 034 3249428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inna państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac remontowych w Śląskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Częstochowie oraz podległych mu Biurach Powiatowych w Bieruniu, Zawierciu oraz Żywcu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie prac remontowych w Śląskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Częstochowie oraz podległych mu Biurach Powiatowych w Bieruniu, Zawierciu oraz Żywcu. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych w zakresie 4 zadań: Zadanie nr 1 - Wykonanie prac remontowych w Śląskim Oddziale Regionalnym ARiMR w Częstochowie, ul. Jana III Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa. Prace polegają na wykonaniu remontu trzech pokoi biurowych, adaptacji pomieszczenia na sekretariat Biura Kontroli na Miejscu Śląskiego OR ARiMR, malowaniu pomieszczeń biurowych, wymianie wykładziny w wybranych pomieszczeniach oraz wymianie instalacji elektrycznej. Zadanie nr 2 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Bieruniu, ul. Turystyczna 1, 43-155 Bieruń. Prace polegają na malowaniu pomieszczeń BP. Zadanie nr 3- Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Zawierciu, ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 95, 42-400 Zawiercie. Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń oraz wymianie wykładziny w wybranych pomieszczeniach. Zadanie nr 4 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Żywcu, ul. Ks. Pr. St. Słonki 24, 34-300 Żywiec. Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń, położeniu tynku mozaikowego, wymianie wykładziny w wybranych pomieszczeniach, wymianie nawierzchni chodnika na kostkę brukową, remoncie daszków nad wejściami do budynku oraz remoncie obróbek blacharskich. Obejmują również montaż nawietrzaków w oknach PCV w pomieszczeniach piwnicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zamówienia w zakresie poszczególnych zadań zawierają załączniki do SIWZ: Zadanie nr 1 - Śląski OR: Przedmiar robót - Załącznik nr 1a, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1e; Zadanie nr 2 - BP Bieruń: Przedmiar robót - Załącznik nr 1b, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1e; Zadanie nr 3 - BP Zawiercie: Przedmiar robót - Załącznik nr 1c, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1e; Zadanie nr 4 - BP Żywiec: Przedmiar robót - Załącznik nr 1d, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1e; Zamawiający nie wyznacza maksymalnej liczby zadań (części), na które Wykonawca może złożyć ofertę. Zamawiający informuje, iż wszystkie użyte w dokumentacji nazwy własne materiałów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia mają wyłącznie charakter poglądowy, określający minimalne wymogi dotyczące parametrów technicznych, jakościowych i technologicznych. W sytuacji, kiedy w dokumentacji zostały użyte znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane prace w okresie 36 miesięcy licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę jakiejkolwiek części zamówienia w poszczególnych zadaniach. W przypadku powierzenia realizacji jakiejkolwiek części zamówienia podwykonawcy Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w Formularzu ofertowym (Załączniki nr 2A-2D) tej części (zakresu) zamówienia. Pozostałe istotne wymagania zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Zamówienie poniżej 5 186 000 euro.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Zawierciu, ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 95, 42-400 Zawiercie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe REG-POL Włodzimierz Wisłocki, ul. G.Bacewicz 7 m.36, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7916,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7280,29

  • Oferta z najniższą ceną: 5605,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14567,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.