Ogłoszenie z dnia 2011-10-26
Ostrów Wielkopolski: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z rozbudową systemu monitoringu wizyjnego miasta Ostrowa Wielkopolskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. System monitoringu miasta
Numer ogłoszenia: 353382 - 2011; data zamieszczenia: 26.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski , Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z rozbudową systemu monitoringu wizyjnego miasta Ostrowa Wielkopolskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. System monitoringu miasta.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z rozbudową systemu monitoringu wizyjnego miasta Ostrowa Wielkopolskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. System monitoringu miasta. I. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje nadzór nad wykonaniem monitoringu skrzyżowania ulic Kaliskiej, Limanowskiego i Piłsudskiego, w szczególności nadzór nad: 1) wykonaniem zasilania energetycznego, 2) wykonaniem punktu kamerowego wraz z konwerterem światłowodowym, 3) dostawą i montażem videoserwera o rozdzielczości min. 4 CiF (704 x 576 piksela) współpracującego z oprogramowaniem Omnicast 4.1, 4) dostawą i montażem odbiornika światłowodowego kompatybilnego z nadajnikiem pracującym na jednym włóknie jednomodowym (SM) oraz innych urządzeń i akcesoriów niezbędnych do uruchomienia i prawidłowego funkcjonowania kamery w ramach istniejącego systemu monitoringu, 5) uzyskaniem rozszerzenia licencji oprogramowania Omnicast 4.1, 6) wykonaniem dokumentacji powykonawczej, 7) przeprowadzeniem przez wykonawcę robót przed końcowym odbiorem próby prawidłowego funkcjonowania monitoringu. II. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: 1) nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP, 2) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3) sprawdzenie jakości wykonanych prac, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 4) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót, 5) potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, 6) wydawanie kierownikowi budowy lub robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, 7) żądanie od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem, 8) kontrola ilości i terminowości wykonania prac, 9) udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji zadania, 10) udział w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych w okresie 5 letniej rękojmi, 11) sprawdzenie i skompletowanie dokumentacji powykonawczej, 12) systematyczna obecność na budowie potwierdzona wpisami do dziennika budowy. III. Inne wymagania. Przed złożeniem oferty wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w terenie.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, o których mowa w pkt 7.1. i 7.2. SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W formie oryginału pisemne zobowiązanie lub inne oświadczenie podmiotów, które oddają do dyspozycji wykonawcy składającemu ofertę niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, 2. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz dokumenty wymienione w pkt III.4.2. składa oddzielnie każdy z podmiotów
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany i uzupełnienia do zawartej umowy strony będą wprowadzać w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą one dotyczyć: 1) wydłużenia terminu realizacji niniejszej umowy w przypadku wydłużenia terminu realizacji robót budowlanych, nad którymi sprawowany jest nadzór inwestorski, 2) powierzenia, w uzasadnionych przypadkach, wykonania części lub całości objętego niniejszą umową nadzoru osobie trzeciej, która posiada uprawnienia wymagane w postępowaniu poprzedzającym zawarcie tej umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 324 (III piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2011 godzina 15:00, miejsce: Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 324 (III piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa symulatorów sterowania ruchem kolejowym oraz symulatora pojazdu kolejowego w ramach projektu ,,Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Ostrowskim''
- Wykonanie robót budowlanych pod nazwą: "Remont elewacji - I/Jarocin"
- "ZAOPATRZENIE JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU OSTROWSKIEGO W TYM STAROSTWA POWIATOWEGO ORAZ GALERII SZTUKI WSPÓŁCZESNEJ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026"
- Dostawa leku: IMMUNOGLOBULINY LUDZKIEJ w ramach programu lekowego B.67.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy drogi między ul. Komuny Paryskiej a ul. Kazimierza Frąszczaka w Ostrowie Wlkp.
- "Chruszczyny - budowa szatni dla sportowców", Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru nad zadaniem "Budowa i przebudowa dróg wewnętrznych gminnych ul. Różana, Bratkowa, Liliowa w miejscowości Jonkowo wraz z budową ścieżki pieszo-rowerowej ....."
- "Przebudowa ul. Akacjowej w miejscowości Gajewo, Gmina Giżycko"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn. "Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w miejscowości Chełmce gm. Strawczyn"
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1674K Nowy Targ (Al. Tysiąclecia) - Harklowa
- Pełnienie funkcji koordynatora zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pn.: "Imago Mundi - przebudowa i remont zabytkowego budynku Muzeum Narodowego w Szczecinie".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.