eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Poprawa jakości świadczonych usług w placówkach pomocy społecznej w Krośnie - dostosowanie łazienek i toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych DPS nr 1

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-02

Krosno: Poprawa jakości świadczonych usług w placówkach pomocy społecznej w Krośnie - dostosowanie łazienek i toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych DPS nr 1
Numer ogłoszenia: 353512 - 2010; data zamieszczenia: 02.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 270430 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krosno, ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 13 47 43 312, faks 13 47 43 312.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa jakości świadczonych usług w placówkach pomocy społecznej w Krośnie - dostosowanie łazienek i toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych DPS nr 1.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Celem realizacji zamówienia jest dostosowanie łazienek i toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych polegające na remoncie i przebudowie dwudziestu węzłów sanitarnych w budynku Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Krośnie przy ul. Żwirki i Wigury 4a. Zakres prac do wykonania: Ogólny zakres prac do wykonania w pomieszczeniach węzłów sanitarnych: 1. Roboty rozbiórkowe w łazienkach przypokojowych: - demontaż istniejącej miski ustępowej - demontaż istniejącego brodzika - demontaż umywalki, która zostanie ponownie zamontowana po ułożeniu nowej warstwy płytek ceramicznych - wykucie drzwi do łazienki - powiększenie otworu drzwiowego w ścianie łazienki - powiększenie otworu drzwiowego w ścianie pokoju - rozbiórka posadzki z płytek ceramicznych w łazience, oczyszczenie podłoża - obniżenie odpływu z brodzika, który docelowo będzie z płytek ceramicznych na poziomie podłogi - rozbiórka okładzin ceramicznych na ścianach łazienki i przedpokoju, oczyszczenie powierzchni - rozbiórka posadzki z wykładziny PCV w przedpokoju - rozbiórka ścianki działowej z cegły wraz z okładzinami ceramicznymi ściennymi - zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian i sufitu w przedpokoju i łazience - usunięcie i wywóz z budynku materiałów porozbiórkowych - demontaż armatury sanitarnej 2. Roboty rozbiórkowe w łazienkach ogólnodostępnych: - demontaż istniejącej miski ustępowej - demontaż istniejącej miski ustępowej przy wannie na I piętrze - demontaż umywalki i wanny - powiększenie otworu drzwiowego w ścianie na korytarz IV piętro - przełożenie drzwi wejściowych z korytarza na lewe, otwierane na korytarz - rozbiórka całej posadzki z płytek ceramicznych, oczyszczenie podłoża - rozbiórka okładzin ceramicznych na ścianach, oczyszczenie powierzchni - rozbiórka ścianek działowych z cegły wraz z okładzinami ceramicznymi ściennymi - zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian i sufitu - usunięcie i wywóz z budynku materiałów porozbiórkowych - demontaż armatury sanitarnej 3. Roboty wykończeniowe: - wykonanie pionu kanalizacji sanitarnej w łazienkach ogólnodostępnych, odprowadzających ścieki z brodzików posadzkowych - wykonanie nowych podłoży betonowych z odpowiednimi spadkami pod płytki ceramiczne - wyrównanie podłoża powstałego po rozbiórce starych podłoży - zamurowanie bruzd instalacyjnych, wykonanie (uzupełnienie) nowych tynków cementowych pod okładziny ceramiczne - hydroizolacja: pozioma i pionowa w pomieszczeniach mokrych, osadzenie wpustów podłogowych z odpowiednimi kołnierzami zapewniającymi szczelne połączenie hydroizolacji z wpustem - oczyszczenie podłoża po zdjęciu wykładziny PCV w przedpokoju, zgruntowanie powierzchni podłogi przed położeniem warstwy płytek - dostawa i osadzenie nowej stolarki drzwiowej i wykonanie opasek: do przedpokoju i łazienki z ościeżnicami stalowymi, wykonać stosowne uszczelnienie - zagruntowanie posadzki i ścian tynkowanych - dostawa i ułożenie płytek ceramicznych na ścianach i bezpoślizgowych R10 na podłodze łazienek (brodzik w poziomie podłogi z odpowiednimi spadkami) na klejach wysoce elastycznych i z fugą elastyczną dla zapewnienia szczelności okładzin ceramicznych i nie zamakania stropów - dostawa i montaż misek ustępowych dla niepełnosprawnych - montaż umywalek istniejących w łazienkach przypokojowych - dostawa i montaż nowych umywalek w łazienkach ogólnodostępnych - dostawa i montaż baterii umywalkowych dla niepełnosprawnych - dostawa i montaż poręczy, uchwytów i krzesełek prysznicowych - dostawa i ułożenie płytek ceramicznych na podłodze przedpokoju wraz z cokołem - dostawa i ułożenie płytek ceramicznych w wyznaczonym miejscu nad blatem w przedpokoju - dostawa i ułożenie płytek ceramicznych na podłodze i ścianach w łazienkach ogólnodostępnych - malowanie ścian i sufitów - dostawa i montaż szafek kuchennych wraz ze zlewem w przedpokojach 4. Zakres prac elektrycznych: - zmiana lokalizacji wyłączników oświetlenia pomieszczenia łazienki i przedpokoju (dotyczy 16 pomieszczeń) - przeniesienie gniazda wtykowego 230V z przedpokoju do pokoju (dotyczy 15 pomieszczeń) - zasilanie wentylatora wyciągowego w łazience (dotyczy 20 pomieszczeń) - wykonanie nowej instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych (dotyczy 4 pomieszczeń) 5. Roboty instalacyjne sanitarne: - demontaż grzejników stalowych wraz z gałązkami grzejnikowymi - demontaż grzejników żeliwnych - demontaż pionu CO po stwierdzeniu, że nie ma do niego podłączonych innych grzejników - demontaż umywalek ceramicznych z syfonem - demontaż miski ustępowej z odpływem poziomym z płuczką dolnopłuk z sedesem - demontaż wanny kąpielowej emaliowanej wraz z syfonem przelewem - demontaż baterii umywalkowej ściennej - demontaż wannowej baterii stojącej z natryskiem ręcznym - demontaż zaworów czerpalnych - montaż grzejników stalowych płytowych konwektorowych - montaż na gałązkach zasilających z rur stalowych zaworów termostatycznych podwójnej regulacji z głowicą termostatyczną - montaż zaworów odcinająco-regulacyjnych na gałązkach powrotnych z podłączeniem do istniejących pionów c.o. - montaż umywalek ceramicznych z syfonem specjalnym podumywalkowym lub podtynkowym z baterią ścienną chromowaną z podłączeniem do istniejącego podejścia wodociągowego i kanalizacyjnego - wykonanie obudowy instalacji kanalizacji odpływowej urządzenia kompaktowego - montaż wanny kąpielowej stalowej emaliowanej z otworami do zamontowania baterii stojącej wraz z syfonem wannowym i urządzeniem przelewowym, baterią wannową stojącą z wężem natryskowym, słuchawką prysznicową i połączenie z istniejącymi podejściami wodociągowymi i kanalizacyjnymi - montaż brodzika natryskowego emaliowany lub akrylowy z antypoślizgowym dnem, wpuszczany w posadzkę z syfonem, baterią natryskową z natryskiem ręcznym, stojącą lub ścienną połączoną z istniejącą instalacją wodociągową - wykonanie nowego pionu do odprowadzenia ścieków sanitarnych z brodzików z podłączeniem do istniejącego pionu kanalizacyjnego - wykonanie odpowietrzenia pionu kanalizacyjnego wraz z montażem zaworu napowietrzającego - w celu podłączenia na każdym piętrze budynku wody do pralki należy istniejące zawory wymienić na krany podwójne z zaworem pralkowym i zaworem z końcówką do węża - wymienić istniejące syfony do podłączenia pralki na nowe - podejścia do baterii dla brodzików należy wykonać z rur stalowych ocynkowanych Instalacja w łazienkach ma być wyposażona w typową armaturę odcinającą i wypływową o podwyższonym standardzie. 6. Roboty pozostałe: - wykonanie stosownych protokołów z wymaganych sprawdzeń, pomiarów i prób dotyczących przedmiotu zamówienia. Montaż, próby i odbiór instalacji, oraz przyłączy należy wykonać i przeprowadzić zgodnie z projektem, obowiązującymi normami, przepisami - wykonanie pracy próbnej instalacji, ewentualnych prac korekcyjnych - jakiekolwiek materiały pochodzące z demontażu, lub odpady powstałe podczas realizacji zamówienia - do zagospodarowania przez wykonawcę - wykonawca przedstawi harmonogram prac, w którym zawarte będą terminy/daty i godziny/, w których będą prowadzone prace. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić harmonogram w dniu przekazania placu budowy. Jakiekolwiek zmiany w harmonogramie muszą być konsultowane z Zamawiającym i Użytkownikiem obiektu. - koszty wykonania wszystkich prób, badań, pomiarów i odbiorów ponosi wykonawca - przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót. Wszystkie użyte przez wykonawcę materiały muszą posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne i deklaracje zgodności wbudowanych materiałów itp., które to wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu na bieżąco przed wbudowaniem materiału, jednak nie później niż w dniu odbioru wykonanych robót. Wszystkie materiały pochodzące z demontażu są przeznaczone do zagospodarowania i usunięcia przez wykonawcę. Wykonawca po zakończeniu prac jest zobowiązany do uporządkowania terenu prac. Ze względu na specyfikę obiektu może zaistnieć konieczność wykonywania prac w ściśle określonych dniach ustalonych wcześniej z Użytkownikiem obiektu. Prace należy prowadzić oraz teren prowadzonych prac zabezpieczyć zgodnie z zapisami zawartymi w Informacji BIOZ zamieszczonej w projekcie budowlanym i wykonawczym. Wykonawca jest odpowiedzialny za zabezpieczenie terenu wykonywanych prac w czasie trwania umowy do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Po zakończeniu pracy codziennie należy sprzątnąć miejsce pracy. Wszystkie zniszczenia powstałe z winy wykonawcy robót będą usuwane bezpłatnie przez wykonawcę. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym, przedmiarach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz zapisami SIWZ. Uwaga ! Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w SIWZ lub załącznikach do SIWZ tj. projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach itp. służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej dla danych rozwiązań. Dopuszcza się równoważne rozwiązania (w oparciu o produkty innych producentów) pod warunkiem spełnienia tych samych właściwości technicznych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym wykonawca zobowiązany jest przedstawić zamienne rozwiązania na piśmie (dane, techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania) w postaci stosownego projektu. Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. Celem zapoznania się z warunkami wykonania robót Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej w budynku Domu Pomocy Społecznej Nr 1 mieszczącym się w Krośnie przy ul. Żwirki i Wigury 4a..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane FUNDAMENT s.c. Józef Pelczarski, Henryk Oleniacz, Posada Górna, ul. 3 Maja 172, 38-481 Rymanów Zdrój, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 408599,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 219059,71

  • Oferta z najniższą ceną: 219059,71 / Oferta z najwyższą ceną: 501830,47

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.