Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-09
Brzeg: Zakup specjalistycznej aparatury okulistycznej dla NZOZ Sanitas s.c. w Brzegu.
Numer ogłoszenia: 353514 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej SANITAS s.c. , ul. Trzech Kotwic 11b, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0-77 416 36 32.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: niepubliczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup specjalistycznej aparatury okulistycznej dla NZOZ Sanitas s.c. w Brzegu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa specjalistycznej aparatury okulistycznej. Zamawiający wymaga dostarczenia sprzętu o podanych w specyfikacji sprzętu parametrach minimalnych. Zamawiany sprzęt dzieli się na następujące pakiety: 1) pakiet nr 1: ultrasonograf okulistyczny, 2) pakiet nr 2: bezdotykowy optyczny pachymetr, 3) pakiet nr 3: dynamiczny tonometr konturowy. Szczegółowy opis zamawianego sprzętu zamieszczony został w załączniku nr 1 do umowy na dany pakiet. Na dostarczaną aparaturę: - Wykonawca udzieli min. 36 miesięcy gwarancji, - wymagany jest autoryzowany serwis na terenie RP potwierdzony przez producenta, - Wykonawca gwarantuje dostępności części zamiennych przez okres 10 lat, - Wykonawca gwarantuje bezpłatne przeszkolenie personelu Zamawiającego (1-2 osoby w każdym pakiecie). Dostarczany sprzęt winien posiadać: - deklarację zgodności lub certyfikat CE (lub inne), - wymagane przez Zamawiającego parametry techniczno - użytkowe, - oświadczenie o klasie wyrobu, - wpis do rejestru wyrobów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p., 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia posiadanego doświadczenia Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny, finansowy i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, min. 3 dostawy aparatury okulistycznej wraz ze szkoleniem w zakresie jej obsługi, o charakterze i złożoności porównywalnej z aparaturą opisaną w pakiecie, na który składana jest oferta. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na pakiet obejmujący dostawę więcej niż 1 szt. sprzętu - doświadczenie może być potwierdzone poprzez wykazanie dostawy każdego podobnego sprzętu z osobna, niekoniecznie w ramach jednej umowy. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): 2. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą przedłozyć niżej wymienione dokumenty potwierdzajace spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 u.p.z.p o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 zobowiązany jest złożyć pełnomocnik ustanowiony do reprezentowania Wykonawców, natomiast każdy z Wykonawców występujących wspólnie składa oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 ) wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jako dokument potwierdzający dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy), 3) wykaz wykonanych (zakończonych) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 dostaw aparatury okulistycznej wraz ze szkoleniem w zakresie jej obsługi, o charakterze i złożoności porównywalnej z aparaturą opisaną w pakiecie, na który składana jest oferta, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW oraz dokumenty potwierdzające, że wskazane dostawy zostały wykonane należycie, W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na pakiet obejmujący dostawę więcej niż 1 szt. sprzętu - doświadczenie może być potwierdzone poprzez wykazanie dostawy każdego podobnego sprzętu z osobna, niekoniecznie w ramach jednej umowy. 4) dokumentem potwierdzającym spełnainie warunku wymaganej zdolności ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia jest oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1.1) b) IDW (tj. w pkt 2 powyżej)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bazazdrowia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej SANITAS s.c.
ul. Trzech Kotwic 11b, 49-300 Brzeg, rejestracja..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2009 godzina 14:00, miejsce: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej SANITAS s.c. ul. Trzech Kotwic 11b, 49-300 Brzeg, rejestracja..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2007-2013..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1: ultrasonograf okulistyczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ultrasonograf okulistyczny umożliwiający pracę w trybie A/B, w trybie biometrycznym i opcjonalnie w trybie pachymetru, wyposażony w najnowocześniejsze osiągnięcia techniki cyfrowej (układy DSP, układy FPGA, cyfrowy 12-bitowy odbiornik, cyfrowa obróbka obrazu) - zgodnie ze szczegółowym opisem zamieszczonym w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0, 33.10.00.00-1, 33.12.41.00-6, 80.51.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2: bezdotykowy optyczny pachymetr.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowe cechy - zgodnie z opisem zamieszczonym w SIWZ: - Pachymetria optyczna; - Wbudowane funkcje keratometru; - Bezkontaktowy pomiar; - Poziomy obraz z kamery Scheimpfluga; - Automatyczne określanie najmniejszej grubości pomierzonej rogówki; - Funkcje przeliczania ciśnienia wewnątrzgałkowego IOP w zależności od grubości rogówki według wbudowanych tabel; - Automatyczny pomiar; - Sterowanie z komputera PC przez port USB; - Wymiary W/S/G 28/11/14 cm, waga 1 kg. Minimalne wymagania dla PC: Pentium 500 MHz, Windows 98 lub wyższy, 128 MB RAM, karta graficzna VGA 800x600 (256 kolorów), port USB..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.41.00-6, 80.51.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr 3: dynamiczny tonometr konturowy..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cechy tonometru - zgodnie ze szczegółowym opisem zamieszczonym w SIWZ: - Montowany na dowolnej lampie szczelinowej - obsługiwany podobnie jak klasyczny tonometr aplanacyjny; - Przy pomiarze nie stosuje się fluoresceiny; - Wygodne, jednorazowe kapturki zapobiegające zanieczyszczeniu końcówki pomiarowej i możliwości infekcji; - Bezpośredni pomiar ciśnienia wewnątrzgałkowego w mmHg; - Pomiar amplitudy tętnień ciśnienia wewnątrzgałkowego w mmHg, będącej wskaźnikiem napływu krwi do gałki ocznej; - Brak błędów wywołanych zniekształceniem rogówki; - Numeryczne wyświetlenie wyników - brak wpływu operatora i błędów odczytu na wynik pomiaru; - Obsługa jednym pokrętłem - wszystkie funkcje urządzenia dostępne za pomocą niebieskiego pokrętła; - Nie jest potrzebna ręczna kalibracja - wbudowana funkcja autokalibracji; - Podgląd badanego oka w czasie pomiaru; - Zasilanie bateryjne lub akumulatorowe; - W wersji bezprzewodowej BlueTooth (opcja) istnieje możliwość drukowania wyników na bezprzewodowej drukarce termicznej lub przesyłania wyników do komputera; - Wymiary: 170 mm/88 mm/24mm; - Waga 210 g; - Czas rejestracji: od 3 do 180 sekund; - Siła docisku 1 g..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.41.00-6, 80.51.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Dostawa płynów i jednorazowego sprzętu do hemodiafiltracji na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla przebudowy ul. Słowackiego
- Dostawa endoprotez stawu kolanowego dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komory do szkliwienia, koła garncarskiego i walcarki do Pracowni Ceramiki
- EZ/253/2024/UG Zakup i dostawa respiratorów dla potrzeb Klinicznego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- modernizacja Oddziału Kardiologii Wielospecjalistycznego Szpitala w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Parczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa monitorów na salę pooperacyjną oraz przenośnego aparatu USG z głowicami w podziale na II części
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.