Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-05
Bochnia: Rozbudowa istniejącego budynku szkoły w Siedlcu o przedszkole i sale gimnastyczną.
Etap 2 -Dokończenie stanu surowego otwartego budynku przedszkola.
Numer ogłoszenia: 353575 - 2008; data zamieszczenia: 05.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bochnia , ul. Kazimierza Wielkiego 26, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 014 6123361 w. 26, faks 014 6119922.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bochnia-gmina.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa istniejącego budynku szkoły w Siedlcu o przedszkole i sale gimnastyczną. Etap 2 -Dokończenie stanu surowego otwartego budynku przedszkola..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dokończenie stanu surowego otwartego budynku przedszkola min.: roboty murowe poddasza, elementy żelbetowe poddasza, więźba dachowa, wykonanie obróbek blacharskich rynien, pokrycie dachu blachą dachówkową, wymurowanie kominów, montaż okien dachowych, wyłazu dachowego ocieplenie stropu poddasza wraz z warstwą dociskową..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: 1.nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 2.nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 3.wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 4.złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 5.nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6.nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Poświadczenie o statusie prawnym wykonawcy (aktualny odpis z właściwego rejestru, stwierdzający stan prawny firmy lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, a dla gospodarstw pomocniczych i zakładów budżetowych - zaświadczenie o statusie prawnym jednostki i osobach upoważnionych do zaciągania zobowiązań, wydanych przez jednostkę nadrzędną) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z poświadczenia powinno wynikać, że wykonawca świadczy usługi budowlane lub realizuje roboty budowlane. Przedsiębiorcy spółki cywilnej załączają ponadto umowę spółki. Jeżeli ofertę i załączone do niej dokumenty podpisują osoby nieujawnione w rejestrze lub ewidencji, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę/osoby ujawnione w rejestrze lub ewidencji. Pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. 2. Oświadczenie że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne 3. Kserokopia (poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) uprawnień budowlanych zatrudnionego pracownika, uprawniające go do kierowania robotami z kserokopią aktualnego zaświadczenia o przynależności do samorządu zawodowego, oraz dokumenty stwierdzające ze osoby które będą wykonywać zamówienia posiadają uprawnienia. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych w zakresie budowy 5. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych 6.Formularz ofertowy - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ. 7.Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót stanowiący zał. nr 2 do SIWZ. 8.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - wg wzoru zał. nr 3 do SIWZ. 9.Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy - zał. Nr 4 do SIWZ. 10.Pełnomocnictwo w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udziele-nia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamó-wienia publicznego(art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczo-nej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bochnia-gmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Bochni
32-700 Bochnia
ul. Kazimierza Wielkiego 26, - pokój Nr 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Bochni 32-700 Bochnia ul. Kazimierza Wielkiego 26, - pokój Nr 11 /sekretariat/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Całodobowa obsługa portierni w Kopalni Soli Bochnia sp. z o. o.
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Ostrów Szlachecki na terenie Gminy Bochnia
- Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni ze sztucznej trawy wraz z piłkochwytami w Ostrowie Szlacheckim oraz zakup i dostawa sceny mobilnej
- REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO MIEJSKIEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOCHNI
- Budowa boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią ze sztucznej trawy, piłkochwytami i ogrodzeniem w Nieszkowicach Małych
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i adaptacja części pomieszczeń w budynku szkoły podstawowej w Nowych Piekutach"
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach C i D+E Ośrodka Psychiatrycznej i Odwykowej Opieki Zdrowotnej w Legnicy
- "Tworzenie przyjaznych i innowacyjnych przestrzeni publicznych w Gminie Polanka Wielka"
- Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Katedry Grafiki, przebudowa węzła sanitarnego, budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych - budynek UJD w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 14.
- ,,Przebudowa, termomodernizacja i adaptacja świetlic wiejskich Gminy Grabowo" - Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej wraz ze zmianą konstr. dachu i obniżeniem istn. budynku i pracami termo. obiektu
- P-43-2024 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany pokryć dachowych na 2 budynkach Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.