eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaProwadzenie i optymalizację LPIS w zakresie opracowania i implementacji ortofotomapy do celów kontroli na miejscu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-09

Warszawa: Prowadzenie i optymalizację LPIS w zakresie opracowania i implementacji ortofotomapy do celów kontroli na miejscu.
Numer ogłoszenia: 35393 - 2009; data zamieszczenia: 09.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5950050; 5950001, faks 022 8602903; 6361677,3185411.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie i optymalizację LPIS w zakresie opracowania i implementacji ortofotomapy do celów kontroli na miejscu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie (zgodnie z Warunkami technicznymi realizacji zamówienia stanowiącymi załącznik nr 1 do wzoru umowy) ortofotomapy cyfrowej z przetworzenia panchromatycznych i wielospektralnych zdjęć satelitarnych o bardzo wysokiej rozdzielczości przestrzennej, dla 41 rozłącznych obszarów o łącznej powierzchni około 13 000 km2 (wyspecyfikowanych w załączniku nr 1 do wzoru umowy), w tym: 1)cyfrowej ortofotomapy w układzie współrzędnych płaskich prostokątnych 1992 oraz cyfrowej ortofotomapy w układzie współrzędnych płaskich prostokątnych 2000 wraz z produktem pośrednim w postaci cyfrowych wielospektralnych zdjęć złożonych z czterech kanałów, w których zapisane są oddzielnie zakresy promieniowania widzialnego - (niebieski, zielony, czerwony oraz podczerwień) w oddzielnym pliku oraz cyfrowego jednokanałowego zdjęcia, panchromatycznego obejmującego zakres promieniowania widzialnego oraz podczerwonego również w oddzielnym pliku, na poziomie scen po wykonaniu ortorektyfikacji; 2)operatu technicznego zawierającego: a)operat pomiarowy pomiaru fotopunktów, b)raport i wyniki aerotriangulacji, c)raport ortorektyfikacji i mozaikowania, d)metrykę modułu opracowania metadanych, e)indeks ortofotomap w formie cyfrowej (dla PUWG 1992), f)sprawozdanie techniczne całego procesu technologicznego, zwanego dalej Opracowaniem. 2.W skład zamówienia wchodzą następujące produkty: 1)Cyfrowa ortofotomapa (jako produkt barwny wyostrzony, ang. Pan-sharpened, w konwencji barw rzeczywistych) w układzie współrzędnych płaskich prostokątnych 1992(w odpowiednim podziale na arkusze) o rozdzielczości 0.7m w przypadku wykorzystywania zdjęć z satelity QuickBird oraz 1m w przypadku wykorzystywania zdjęć z satelity IKONOS lub opcjonalnie cyfrowa ortofotomapa jako produkt w odcieniach szarości w układzie współrzędnych płaskich prostokątnych 1992(w odpowiednim podziale na arkusze) o rozdzielczości 0.7m w przypadku wykorzystywania zdjęć z satelity EROS B. 2)Zortorektyfikowane na poziomie scen, wielospektralne zdjęcia złożone z czterech kanałów, w których zarejestrowany jest zakres promieniowania widzialnego (niebieski, zielony, czerwony) i bliskiej podczerwieni, niewyostrzone obrazem panchromatycznym, w formie jednego pliku wynikowego w układzie współrzędnych płaskich prostokątnych 1992. W plikach cyfrowych należy zachować oryginalna dynamikę wartości pikseli obliczanych przez wybrany algorytm i nie modyfikować tabeli LUT w sposób trwały. 3)Zortorektyfikowane na poziomie scen jednokanałowe zdjęcia panchromatyczne obejmujące zakres promieniowania od widzialnego do bliskiej podczerwieni w formie jednego pliku wynikowego w układzie współrzędnych płaskich prostokątnych 1992. W plikach cyfrowych należy zachować oryginalną dynamikę wartości pikseli obliczanych przez wybrany algorytm i nie modyfikować tabeli LUT w sposób trwały. 4)Cyfrowa ortofotomapa (jako produkt barwny wyostrzony, ang. Pan-sharpened, w konwencji barw rzeczywistych) w układzie współrzędnych płaskich prostokątnych 2000( w odpowiednim podziale na arkusze) o rozdzielczości 0.7m w przypadku wykorzystywania zdjęć z satelity QuickBird oraz 1m w przypadku wykorzystywania zdjęć z satelity IKONOS lub opcjonalnie cyfrowa ortofotomapa jako produkt w odcieniach szarości w układzie współrzędnych płaskich prostokątnych 2000 (w odpowiednim podziale na arkusze) o rozdzielczości 0.7m w przypadku wykorzystywania zdjęć z satelity EROS B. 5)Operat techniczny zawierający: a)operat pomiarowy pomiaru fotopunktów b)raport i wyniki aerotriangulacji c)raport ortorektyfikacji i mozaikowania d)metrykę modułu opracowania metadanych e)indeks ortofotomap w skali 1:25 000 (dla PUWG 1992) w formie cyfrowej pliki PDF na DVD f)sprawozdanie techniczne całego procesu technologicznego wraz z wewnętrzną kontrolą jakości produktów. 3.W celu wykonania usługi objętej przedmiotem zamówienia: 1)Wykonawca otrzyma od Zamawiającego źródłowe zdjęcia satelitarne z opcją produktu bundle (poziom Standard Ortho-Ready dla QuickBird oraz Geo Ortho Kit dla Ikonos) lub opcjonalnie zdjęcia z satelity EROS B (kanał panchromatyczny) dla obszarów zgodnie z zestawieniem w tabeli 1 punkt A.1 Warunki techniczne realizacji zamówienia(załącznik nr 1 do wzoru umowy).Pozyskanie zdjęć satelitarnych będzie realizowane poza Zamawiającym w odrębnym kontrakcie na zlecenie Komisji Europejskiej. Zaplanowane wstępnie okno czasowe pozyskiwania zdjęć satelitarnych obejmuje okres od 27 kwietnia do 21 czerwca bieżącego roku. 2)Przekazanie Wykonawcy zdjęć satelitarnych dla każdego z 41 obszarów, o których mowa w tabeli 1 punkt A.1 Warunków technicznych realizacji zamówienia (załącznik nr 1 do wzoru umowy) nastąpi na podstawie odrębnego protokołu. 3)Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy zawierają wzór umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ oraz Warunki techniczne realizacji zamówienia (załącznik nr 1 do wzoru umowy). 4.Zamówienie nie może być realizowane przez Wykonawcę, który będzie zaangażowany w jakimkolwiek zakresie w realizację kontroli ortofotomapy opracowanej w wyniku przedmiotowego postępowania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł: (słownie: dziesięć tysięcy złotych.).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: (a)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. (b)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. (c)Prowadzą działalność obejmującą usługi geodezyjne i kartograficzne, w rozumieniu art. 11 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. z 2005r., Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.). (d)Wykażą się zrealizowanymi z należytą starannością w ciągu ostatnich trzech lat licząc wstecz od daty wszczęcia postępowania, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres minimum dwoma (2) zamówieniami z zakresu opracowania cyfrowej ortofotomapy o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 400 000 zł, w tym co najmniej jednym (1) zamówieniem obejmującym opracowanie cyfrowej ortofotomapy ze zdjęć satelitarnych o bardzo wysokiej rozdzielczości przestrzennej (piksel terenowy mniejszy niż 5 metrów). (e)Dysponują osobami (potencjałem kadrowym) zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, posiadającymi stosowne uprawnienia i kwalifikacje wymagane w dziedzinie geodezji i kartografii, a w szczególności, co najmniej: a) 3 osoby z wykształceniem wyższym lub średnim w zakresie geodezji i kartografii, z których każda dodatkowo posiada uprawnienia nr 7 zgodnie z art. 43 pkt 7 ustawy z dnia 17 maja 1989 Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.) oraz z doświadczeniem w postaci udziału każdej z osób w opracowaniu ortofotomapy cyfrowej w przynajmniej 2 projektach zakończonych do dnia składania ofert, w tym co najmniej 1 projekcie obejmującym opracowanie ortofotomapy cyfrowej ze zdjęć satelitarnych o bardzo wysokiej rozdzielczości przestrzennej; b) 3 grupy polowe (składające się z co najmniej dwóch osób każda) - w tym kierownicy grupy z wykształceniem wyższym lub średnim w zakresie geodezji i kartografii dodatkowo posiadający uprawnienia nr 1 i 2 zgodnie z art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. z 2005 r., Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.); c) 1 osoby z doświadczeniem w zarządzaniu projektami (osoba z wykształceniem wyższym w zakresie zarządzania lub osoba z dowolnym wyższym wykształceniem i ukończonym kursem z zakresu zarządzania), która zarządzała przynajmniej 2 projektami zakończonymi do dnia składania ofert. W przypadku wymagań dotyczących potencjału kadrowego niedopuszczalne jest wystąpienie tej samej osoby kilkukrotnie w różnych rolach. (f)Dysponują niezbędnymi narzędziami i urządzeniami (potencjał techniczny), umożliwiającymi wykonanie zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego umożliwiającego wykonania zamówienia, a w szczególności, co najmniej: a) 3 cyfrowymi stacjami fotogrametrycznymi z oprogramowaniem zapewniającym pełne opracowanie cyfrowej ortofotomapy ze zdjęć satelitarnych o bardzo wysokiej rozdzielczości przestrzennej; b) 3 odbiornikami GPS. 2.Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte we właściwych dokumentach wyszczególnionych w rozdziale IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. 3.Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo, którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy lub, którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo terminu składania ofert. 4.Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: (a)Wypełniony Formularz Ofertowy (wg Załącznika nr 1 do SIWZ); (b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); (c)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ); (d)Wykaz zrealizowanych zamówień na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w rozdziale VIII pkt.1 lit. d)zawartym w SIWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg. Załącznika nr 3 do SIWZ) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. (e)Wykaz osób na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w rozdziale VIII pkt 1 lit. e) zawartym w SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia zawodowe (wg. Załączników nr 4.1, 4.2, 4.3 do SIWZ). (f)Wykaz narzędzi i urządzeń na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w rozdziale VIII pkt 1 lit. f) zawartym w SIWZ(wg. Załącznika nr 5 do SIWZ). (g)Pełnomocnictwo (oryginał lub kopię potwierdzoną notarialnie) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 litera (b) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę. 4.Wszystkie dokumenty przedstawione w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, z wyjątkiem pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 1 lit. (g), które winno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ul. Żelazna 59 00-848 Warszawa pok. 173 p. I.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ul. Żelazna 59 00-848 Warszawa Kancelaria parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Informacje dodatkowe do sekcji III.2 niniejszego ogłoszenia: a)W przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę, warunek dotyczący prowadzenia działalności obejmującej usługi geodezyjne i kartograficzne w rozumieniu art. 11 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj.: Dz.U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z póżn. zm.) musi spełnić co najmniej jeden z nich. b)Doświadczenie oraz potencjał kadrowy i techniczny Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie będzie sumowany. c)W przypadku wymagań dotyczących doświadczenia (Rozdział VIII punkt 1 lit. d zawarty w SIWZ), nie jest możliwe wykazanie doświadczenia podwykonawców. 2.Zamawiający żąda od Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wymagane jest w wysokości 5 % zaoferowanej ceny ofertowej brutto. 3.Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 17.02.2009r. o godzinie 11:30 w siedzibie Zamawiającego - Warszawa, ul. Żelazna 59, pokój nr 172 p.I 4.Termin wykonania zamówienia: Dla każdego z 41 obszarów wymienionych w Tabeli 1 pkt. A.1. Warunków technicznych realizacji zamówienia (załącznik nr 1 do wzoru umowy) zamówienie musi być zrealizowane w terminie 14 dni licząc od dnia protokolarnego przekazania zdjęć satelitarnych Wykonawcy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazywania zdjęć satelitarnych dla Wykonawcy sukcesywnie, w terminie do 31 sierpnia 2009r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.