To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-27
Tarnowskie Góry: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych zestawów komputerowych, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, zasilaczy awaryjnych UPS oraz dysków twardych SAS
Numer ogłoszenia: 354070 - 2011; data zamieszczenia: 27.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 273378 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach, ul. Towarowa 1, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 2855038, faks 032 2855038 w. 118.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych zestawów komputerowych, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, zasilaczy awaryjnych UPS oraz dysków twardych SAS.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych zestawów komputerowych, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, zasilaczy awaryjnych UPS oraz dysków twardych SAS. Zadanie 1: Dostawa 10 sztuk zestawów komputerowych zintegrowanych z monitorem Zadanie obejmuje: Dostawę 10 sztuk fabrycznie nowych zestawów komputerowych z zainstalowanym systemem operacyjnym o parametrach równoważnych lub lepszych niż przedstawione poniżej: a) Procesor: o architekturze zgodniej z x86, liczba rdzeni w strukturze procesora: 2; częstotliwość zegara procesora 1,6 GHz, pojemność pamięci podręcznej procesora: 1 MB. b) Pamięć RAM: zainstalowane minimum 2 GB DDR2 o częstotliwości 800 MHz z możliwością rozbudowy do 4 GB. c) Dyski twarde: zainstalowany jeden dysk o pojemności minimalnej 320 GB, złączu typu SATA II prędkości obrotów 5400 rpm., 8MB pamięci cache i wielkości 3,5. d) Karta graficzna: zintegrowana, z możliwością dynamicznego przydzielenia pamięci w obrębie pamięci systemowej do 256MB. e) Karta sieciowa: 10/100/1000 Ethernet RJ 45. f) Napęd optyczny: nagrywarka DVD +/-RW, złącze typu SATA. g) Złącza zewnętrzne: 2xPS2, min. 4 x USB wyprowadzonych na zewnątrz komputera port sieciowy RJ-45, porty słuchawek i mikrofonu. h) Wyposażenie dodatkowe: klawiatura w układzie polski programisty, mysz optyczna (laserowa) z min. trzema przyciskami i rolką (scroll) 1000 dpi, podkładka pod myszkę, której górna warstwa wykonana jest z tkaniny, czytnik kart pamięci 6-in-1 (wbudowany), zintegrowana kamera. i) Obudowa zintegrowana z monitorem. j) System operacyjny: Oryginalny system Microsoft Windows 7 Home Premium Professional (wersja 32 bitowa) pozwalająca na bezpłatny downgrade do wersji Windows XP PL. Zamawiający wymaga by system operacyjny działał poprawnie z aplikacjami: Płatnik, Syriusz STD oraz Novell Netware. Do zestawu musi być dołączony nośnik z oprogramowaniem. k) Monitor: ekran LCD z aktywną matrycą 18,5 cala, o rozmiarze plamki max. 0,264mm, jasności 250 cd/m kw., kontrast 800:1, kąt widzenia (pion/poziom) 160/160 stopni, czas reakcji matrycy max 5 ms. Dokumentacja użytkownika: zamawiający wymaga dokumentacji w języku polskim. Okres gwarancji: przynajmniej dwa lata. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań zmierzających do usunięcia na własny koszt zgłoszonych przez Zamawiającego wad lub usterek przedmiotu umowy zaistniałych w wyniku niewłaściwego wykonawstwa lub zastosowania wadliwych materiałów w terminie do godziny 15.00 następnego dnia roboczego od zgłoszenia przez Zamawiającego usterek. W przypadku awarii, która będzie naprawiana poza siedzibą Zamawiającego dysk twardy pozostaje u Zamawiającego. W przypadku awarii dysku twardego uszkodzony nośnik pozostaje u Zamawiającego. W formularzu ofertowym Wykonawca oprócz wpisania parametrów musi podać markę i model oferowanego sprzętu (mile widziane opis przedmiotu zgodny z opisem producenta). Zadanie 2 : Dostawa 3 sztuk drukarek igłowych 9-Pin 10 Zadanie obejmuje: Dostawę 3 sztuk fabrycznie nowych drukarek igłowych o parametrach równoważnych lub lepszych niż przedstawione poniżej: a) Liczba igieł: 9 igieł. b) Prędkość drukowania (cps) do: 435 cps (najwyższa prędkość), 387 cps (w trybie High speed draft @ 10cpi), 290 cps (w trybie Utility @ 10 cpi), 73 cps (w trybie NLQ). c) Szerokość wydruku: 80 kolumn (10cpi), 160 kolumn (tryb zagęszczony). d) Rozdzielczość: 240 x 216dpi (maks.). e) Pierwsza linia wydruku: 0.5mm od góry strony. f) Czcionki : courier, gothic, sans serif, utility. g) Wysokość znaku: 10, 12, 15, 17 i 20 cpi. h) Wbudowane kody kreskowe: Code 39, UPC-A, UPC-E, EAN 8, EAN 13, Interleaved 2 of 5, ZIP, Code 128. i) Pamięć: 12 Kb. j) Liczba drukowanych kopii: 5. k) Rozmiary papieru: 63,5 - 254mm (papier ciągły), maks. 165 x 91mm (koperty z ciągłym podawaniem). l) Podawanie papieru: traktor tylny, funkcja parkowania papieru, ręczne podawanie pojedynczych kartek. ł) Emulacje: Epson FX / IBM ProPrinter, opcjonalna emulacja Oki ML-Standard. m) Wbudowany interfejs: USB. n) żywotność głowicy: 200 milionów znaków. o) żywotność taśmy: 3 miliony znaków. Okres gwarancji: przynajmniej dwa lata. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań zmierzających do usunięcia na własny koszt zgłoszonych przez Zamawiającego wad lub usterek przedmiotu umowy zaistniałych w wyniku niewłaściwego wykonawstwa lub zastosowania wadliwych materiałów w terminie do godziny 15.00 następnego dnia roboczego od zgłoszenia przez Zamawiającego usterek. W przypadku awarii, która będzie naprawiana poza siedzibą Zamawiającego dysk twardy pozostaje u Zamawiającego. W przypadku awarii dysku twardego uszkodzony nośnik pozostaje u Zamawiającego. W formularzu ofertowym Wykonawca oprócz wpisania parametrów musi podać markę i model oferowanego sprzętu (mile widziane opis przedmiotu zgodny z opisem producenta). Zadanie 3: Dostawa 2 sztuk urządzenia wielofunkcyjnego Zadanie obejmuje: Dostawę 2 sztuk fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych o parametrach równoważnych lub lepszych niż przedstawione poniżej: a) Funkcje : drukowanie, kopiowanie, skanowanie. b) Technologia druku: laserowa monochromatyczna. c) Gramatura papieru: 38-90 g/m kw. d) Wydajność standardowa: 11000 str. A4 przy 5% pokryciu brak tonera startowego. e) Standardowa pamięć 32 MB. f) Możliwość rozbudowy pamięci do: 160 MB. g) Wydajność miesięczna do: 12000 stron. h) Rozdzielczość druku monochromatycznego: 600x600 dpi. i) Szybkość drukowania do: 16 stron A4/min. j) Czas wydruku pierwszej strony: do 7 sekund. k) Czas nagrzewania: do 30 sekund. l) Rozdzielczość kopiowania: 600x600 dpi. ł) Szybkość kopiowania: do 16 kopii/min. m) Zakres skalowania: 25% - max 400%. format: A5-A3. n) Gramatura papieru: do 160g/m2. o) Ilość podajników w standardzie: 3 (w tym: dwie kasety na papier o rozmiarze A5-A3 i podajnik na pojedyncze arkusze. p) Pojemność podajnika głównego: do 250 arkuszy . r) Możliwość rozbudowy podajników do pojemności 1350 arkuszy. s) Pojemność odbiornika arkuszy: do 250 arkuszy. t) Komunikacja : USB 2.0, LPT, Ethernet (RJ45). u) Pojemność odbiornika arkuszy: do 250 arkuszy. w) Możliwość konfiguracji, drukowanie i skanowania poprzez sieć LAN. x) Rodzaj zasilania: sieciowe AC 230V. y) Obsługiwane systemy operacyjne: Windows 2000, Windows XP. z) Podstawa kompatybilna z urządzeniem, stawiana na podłodze z możliwością łatwego przemieszczania urządzenia (wyposażona w kółka). Okres gwarancji: przynajmniej jeden rok. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań zmierzających do usunięcia na własny koszt zgłoszonych przez Zamawiającego wad lub usterek przedmiotu umowy zaistniałych w wyniku niewłaściwego wykonawstwa lub zastosowania wadliwych materiałów w terminie do godziny 15.00 następnego dnia roboczego od zgłoszenia przez Zamawiającego usterek. W przypadku awarii, która będzie naprawiana poza siedzibą Zamawiającego dysk twardy pozostaje u Zamawiającego. W przypadku awarii dysku twardego uszkodzony nośnik pozostaje u Zamawiającego. W formularzu ofertowym Wykonawca oprócz wpisania parametrów musi podać markę i model oferowanego sprzętu (mile widziane opis przedmiotu zgodny z opisem producenta). Zadanie 4: Dostawa 2 sztuk zasilaczy awaryjnych UPS Zadanie obejmuje: Dostawę 2 sztuk fabrycznie nowych zasilaczy awaryjnych UPS o parametrach równoważnych lub lepszych niż przedstawione poniżej: a) Moc wyjściowa: 3000 VA, 2700 W. b) Napięcie wejściowe 230V. c) Częstotliwość pracy: 50 Hz. d) Kształt napięcia wyjściowego: sinusoidalne. e) Filtracja napięcia wyjściowego: filtr przeciw zakłóceniowy RFI/EMI, tłumik warystorowy. f) Zabezpieczenie przeciążeniowe w postaci bezpiecznika topnikowego. g) Kształt napięcia wyjściowego akumulatorów: schodkowa aproksymacja sinusoidy. h) Obudowa: wolnostojąca wraz z zestawem do instalacji w standardowej szafie RACK 19 , dostarczona wraz ze wszystkimi elementami do montażu w szafie, maksymalna wysokość 2U. i) Waga do 44 kg. j) Gniazda wejściowe: 2 gniazda typu IEC320-C14. k) Ilość gniazd wyjściowych: 8 gniazd wyjściowych typu IEC320-C13. l) Sygnalizacja: optyczno-akustyczna. ł) Dokumentacja użytkownika: zamawiający wymaga dokumentacji w języku polskim. m) gniazdo smart slot na dodatkowe karty: mini 1. n) Interfejs komunikacyjny: RS-232, USB 2.0. o) Współpraca z oprogramowaniem: Windows 98/ME/NT/2000/XP, LINUX, UNIX. p) Okablowanie zasilające : tak. r) Zabezpieczenie przeciwzwarciowe akumulatorów: elektroniczne. s) Zabezpieczenie przeciążeniowe akumulatorów: elektroniczne. t) Czas podtrzymania: 3-11 min. u) Czas przełączania na UPS: 5ms. Okres gwarancji: przynajmniej dwa lata. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań zmierzających do usunięcia na własny koszt zgłoszonych przez Zamawiającego wad lub usterek przedmiotu umowy zaistniałych w wyniku niewłaściwego wykonawstwa lub zastosowania wadliwych materiałów w terminie do godziny 15.00 następnego dnia roboczego od zgłoszenia przez Zamawiającego usterek. W przypadku awarii, która będzie naprawiana poza siedzibą Zamawiającego dysk twardy pozostaje u Zamawiającego. W przypadku awarii dysku twardego uszkodzony nośnik pozostaje u Zamawiającego. W formularzu ofertowym Wykonawca oprócz wpisania parametrów musi podać markę i model oferowanego sprzętu (mile widziane opis przedmiotu zgodny z opisem producenta). Zadanie 5: Dostawa 8 sztuk dysków twardych SAS Zadanie obejmuje: Dostawę 8 sztuk fabrycznie nowych dysków twardych SAS o parametrach równoważnych lub lepszych niż przedstawione poniżej: a) Interfejs hosta: SAS. b) Rozmiar dysku: 2,5 cala. c) Możliwość instalacji w 2,5 calowej klatce montażowej serwera. d) Szybkość przesyłania danych: 3 GB/s. e) Pojemność dysku: 72 GB. f) Szybkość transmisji (Mb/s): 3 GB/s. g) Szybkość dysku twardego: 10000 obr./min. h) Obsługa podłączania podczas pracy: Tak. i) Kompatybilny z serwerem HP ML370 G5. Okres gwarancji: przynajmniej trzy lata. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań zmierzających do usunięcia na własny koszt zgłoszonych przez Zamawiającego wad lub usterek przedmiotu umowy zaistniałych w wyniku niewłaściwego wykonawstwa lub zastosowania wadliwych materiałów w terminie do godziny 15.00 następnego dnia roboczego od zgłoszenia przez Zamawiającego usterek. W przypadku awarii, która będzie naprawiana poza siedzibą Zamawiającego dysk twardy pozostaje u Zamawiającego. W przypadku awarii dysku twardego uszkodzony nośnik pozostaje u Zamawiającego. W formularzu ofertowym Wykonawca oprócz wpisania parametrów musi podać markę i model oferowanego sprzętu (mile widziane opis przedmiotu zgodny z opisem producenta).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 30.23.21.20 - Drukarki igłowe 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa 10 sztuk zestawów komputerowych zintegrowanych z monitorem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ABC INTEGRAL SYSTEMY KOMPUTEROWE MAREK PAPEE I LESZEK RAKOWSKI SP. JAWNA, CHORZOWSKA 50, 44-100 GLIWICE, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18699,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20873,10
Oferta z najniższą ceną: 20873,10 / Oferta z najwyższą ceną: 28277,70
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: DOSTAWA 3 SZTUK DRUKAREK IGŁOWYCH 9-PIN 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CENTRUM PRZEMYSŁOWO - USŁUGOWE ZETO SPÓŁKA Z O. O., POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH 20, 58-500 JELENIA GÓRA, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4390,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4693,46
Oferta z najniższą ceną: 4693,46 / Oferta z najwyższą ceną: 6439,05
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: DOSTAWA 2 SZTUK URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "TADAN" S.C. BOŃCZYK TADEUSZ, JURECZKO MAREK
- FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA TADAN S. C. TADEUSZ BOŃCZYK, MAREK JURECZKO, RADOMSKA 15, 40-757 KATOWICE, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6504,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5535,00
Oferta z najniższą ceną: 5535,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13438,98
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: DOSTAWA 2 SZTUK ZASILACZY AWARYJNYCH UPS
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH - MAĆKOWSKI JAKUB
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH - MAĆKOWSKI JAKUB
- CENTRUM SZKOLENIA KOMPUTEROWEGO, KRÓLOWEJ JADWIGI 23, 41-300 DĄBROWA GÓRNICZA, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10569,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10784,64
Oferta z najniższą ceną: 10784,64 / Oferta z najwyższą ceną: 12054,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: DOSTAWA 8 SZTUK DYSKÓW TWARDYCH SAS
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CENTRUM PRZEMYSŁOWO - USŁUGOWE ZETO SPÓŁKA Z O. O., POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH, 58-500 JELENIA GÓRA, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7804,88 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5319,50
Oferta z najniższą ceną: 5319,50 / Oferta z najwyższą ceną: 16747,68
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Ochrona terenu i mienia Muzeum w Tarnowskich Górach
- Świadczenie usługi cateringowej dla Centrum Aktywności Seniorów w okresie I-XII 2025
- Świadczenie usługi cateringowej do Schroniska dla Bezdomnych w Tarnowskich Górach w okresie I-XII 2025
- Przygotowywanie posiłków i wydawanie ich w lokalu Wykonawcy osobom skierowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach w 2025 r.
- (BZP.271.31.2024) Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach w 2025 roku
- Dostawa i montaż mebli w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego: notebooki, tablety, komputery stacjonarne, dyski, urządzenia sieciowe, akcesoria komputerowe
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu drukującego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
- Zakup i dostawa 100 sztuk komputerów wraz z oprogramowaniem oraz z gwarancją zachowania dysków (keep your hard drive) dla Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy Komorniki
- Dostawa sprzętu TIK i pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn.: "Akademia Przedszkolaka w ZPE-T w Bobrowie".
- DOSTAWA SPRZĘTU, OPROGRAMOWANIA I USŁUG W RAMACH PROJEKTU "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD" Część I
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.