Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-19
Świnoujście: Zmiana sposobu ogrzewania w lokalu mieszkalnym nr 1 A w budynku wielorodzinnym przy ul. Monte Cassino 19 w Świnoujściu oraz wymianę stropu nad piwnicą
Numer ogłoszenia: 354546 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Monte Cassino 8, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 3212280, 3212631 w. 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swinoujscie.pl>Jednostki Organizacyjne>Zakład Gospodarki Mieszkaniowej>Zamówienia public
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu ogrzewania w lokalu mieszkalnym nr 1 A w budynku wielorodzinnym przy ul. Monte Cassino 19 w Świnoujściu oraz wymianę stropu nad piwnicą.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych związanych ze zmianą sposobu ogrzewania lokalu mieszkalnego nr 1 A w budynku wielorodzinnym przy ul. Monte Cassino 19 w Świnoujściu oraz wymiana stropu nad piwnicą. 1. Zamówienie obejmuje: a) roboty remontowo - budowlane obejmują rozbiórkę pieców i trzonów licowanych kaflami, zerwanie i wykonanie posadzki, wymianę stropu, prace tynkarsko-malarskie, ułożenie płytek ceramicznych w pomieszczeniu kuchni, przeniesienie urządzeń sanitarnych kuchennych na przeciwległą ścianę pomieszczenia, demontaż wkładu kwasoodpornego( z przewodu nr 2) - nie ujęte w dokumentacji, b) roboty sanitarne - wykonanie instalacji c.o., zimnej wody, ciepłej wody użytkowej, instalacji gazowej, wykonanie przewodów wentylacyjnych i spalinowych, c) prace towarzyszące wynikające z technologii, w tym wywóz materiałów rozbiórkowych i codzienne utrzymanie porządku na klatce schodowej i wokół terenu robót itp. 2. Przedmiot zamówienia został opisany w: a) dokumentacji technicznej - projekcie budowlanym opracowanym przez mgr inż. Grzegorza Lesnera - oraz mgr inż. Habiba Hamdaoui - zał. nr 1 do SIWZ, b) przedmiarze robót - zał. nr 2 do SIWZ (przedmiary robót należy traktować jako uzupełnienie do dokumentacji, której zapisy są podstawą do określenia zakresu prac - podstawą do wyceny jest dokumentacja techniczna); c) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 3 do SIWZ; d) we wzorze umowy- zał. nr 8 do SIWZ. Dokumentacja do wglądu w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 11 w godz. 7.30- 15.00.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień uzupełniających, nie objętych przedmiotem zamówienia podstawowego, nie przekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 54.33.11.10 - 54.33.11.10 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy, którzy dysponują osobami posiadającymi odpowiadające specyfice prac uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i sanitarnej oraz posiadającymi co najmniej 2-letnią praktykę zawodową w tego typu pracach oraz przynależą do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (zał. nr 5 do SIWZ);
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie zawodowe w wykonywaniu tego typu prac;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Wykonawcy, którzy udzielą co najmniej 36-miesięcznej gwarancji na wykonane prace - materiały i robociznę; - Wykonawcy, którzy wypełnili oraz podpisali formularz ofertowy (zał. nr 7 do SIWZ). Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokona Zamawiający w oparciu o dokumenty stanowiące ofertę według zasady: spełnia/nie spełnia. - oferta - sporządzona według wzoru formularza oferty (wg zał. nr 7 do SIWZ), - zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy (zał. nr 8 do SIWZ). Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana według zasady: spełnia/nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu, o którym mowa w ust.1, z powodu braku dostępu do pomieszczeń, w których mają być wykonywane prace związane z wyłączeniem przewodu spalinowego z istniejącego przewodu kominowego w lokalu Nr 6. W przypadku zaistnienia takich okoliczności termin wykonania umowy zostanie przedłużony o czas trwania przerwy wywołanej tymi okolicznościami.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.swinoujscie.pl>Jednostki Organizacyjne>Zakład Gospodarki Mieszkaniowej>Zamówienia Publicz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ dostępna jest na stronie internetowej i w wersji papierowej ( odbiór osobisty) w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej ul. Monte Cassino 8, pokój nr 14, bądź przesyłką za zaliczeniem pocztowym..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Monte Cassino 8- sekretariat, codziennie z wyjątkiem sobot, niedziel i dni wolnych od pracy w godzinach 7.30 do 15.30..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- KONSERWACJA, PRZEGLĄD WRAZ Z POMIAREM OCHRONNYM INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ, ODGROMOWEJ I UZIOMÓW W OBIEKTACH BUDOWLANYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ KPW ŚWINOUJŚCIE
- Wykonanie przeglądu sprzętu medycznego dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o."
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa przyłącza wody, wymiana instalacji odprowadzania wód opadowych, (...)dla budynku nr 17 przy ul. Rozwojowej 39 w Tarnowie
- Termomodernizacja obiektów publicznych na obszarze Gminy Złoty Stok
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Utworzeniu Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Rozbudowa, przebudowa i remonty dróg gminnych na terenie gminy Sokoły
więcej: Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.