eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Budowa budynku warsztatowego wraz z infrastrukturą techniczną, budową dróg dojazdowych i placów postojowych w kompleksie wojskowym Kraków- Rząska- roboty dodatkowe.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-03

Kraków: Budowa budynku warsztatowego wraz z infrastrukturą techniczną, budową dróg dojazdowych i placów postojowych w kompleksie wojskowym Kraków- Rząska- roboty dodatkowe.
Numer ogłoszenia: 354564 - 2010; data zamieszczenia: 03.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 323404 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Mogilska 85, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4551297, faks 012 4551306.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku warsztatowego wraz z infrastrukturą techniczną, budową dróg dojazdowych i placów postojowych w kompleksie wojskowym Kraków- Rząska- roboty dodatkowe..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót dodatkowych - w postępowaniu pn. Budowa budynku warsztatowego warsztatowego wraz z infrastrukturą techniczną, budową dróg dojazdowych i placów postojowych w kompleksie wojskowym Kraków- Rząska Roboty budowlane: - drenaż opaskowy wokół budynku warsztatowego, - drenaż zaporowy od strony wschodniej, - mur oporowy przy budynku trafostacji, - obniżenie kanału odwadniającego, - wzmocnienie podłoża geowłókniną Roboty elektryczne - demontaż oświetlenia zewnętrznego po stronie południowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego SKOBUD Sp. z o.o., ul. Tetmajera 89 B, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 316001,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 378699,05

  • Oferta z najniższą ceną: 378699,05 / Oferta z najwyższą ceną: 378699,05

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie z wolnej ręki art. 67 ust. 1 pkt. 5 b ustawy Prawo zamówień publicznych Udzielenie dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione do wykonania zamówienia dodatkowego. Zaistniała konieczność wykonania robót dodatkowych. Wykonanie tych robót jest niezbędne ponieważ warunkuje wykonanie zakresu podstawowego. Konieczność ich wykonania nie była możliwa do przewidzenia i wynika z rzeczywistych warunków gruntowo-wodnych i terenowych, a ujawniła się po rozpoczęciu robót. 1) Wykonanie drenażu opaskowego robót budynku warsztatowego jest niezbędne ze względu na występujące sączenie wód opadowych infiltrujące w głąb podłoża gruntowego i na wskutek istniejącego południowo- zachodniego nachylenia terenu oraz podobnego układu poszczególnych warstw gruntu spływających w kierunku budynku warsztatowego. Powyższe zjawisko zostało ujawnione podczas obserwacji i badań geologicznych dokonanych w okresie realizacji robót ziemnych związanych z budową budynku warsztatowego. 2) Wykonanie drenażu zaporowego wzdłuż wschodniej granicy placu dla odcięcia dopływu wód do podłoża gruntowego i zapobieganiu uplastycznienia tego podłoża. Konieczność jego wykonania wynikła po rozpoczęciu robót ziemnych związanych z korytowaniem pod nawierzchnię dróg dojazdowych przy dużej intensywności opadów deszczu w ostatnim okresie. 3) Wykonanie muru oporowego dla zabezpieczenia budynku trafostacji przed osunięciem ze względu na występujące różnice rzędnych posadowienia trafostacji i rzędnej docelowej nawierzchni dróg dojazdowych i placów postojowych oraz głębokości korytowania pod tę nawierzchnię. Wykonanie powyższego zabezpieczenia jest również konieczne ze względu na potrzebę niezbędnego odkopania, przełożenia bądź usunięcia(demontażu) kabla elektrycznego w celu uporządkowania ich przebiegu w pobliżu budynku trafostacji(po niezbędnych uzgodnieniach dokumentacji z ZE Kraków). 4) Obniżenie kanału(kolektora i studni) odwadniającego teren kompleksu i przebiegającego w obrębie południowo wschodniego narożnika dróg dojazdowych i placów postojowych ze zmianą konstrukcji z kręgów betonowych na żelbetową o określonej nośności umożliwiającej zachowanie ciągłości konstrukcji nawierzchni drogowej oraz pewności wytrzymałości nawierzchni po obciążeniu pojazdami. 5) Wzmocnienie podłoża pod drogi dojazdowe i place postojowe geowłókniną zakładaną na gruncie pod warstwę podbudowy z kruszywa co zapobiega wnikaniu w nią uplastycznionego gruntu a tym samym uplastycznieniu całej warstwy podbudowy. Potrzeba zastosowania geowłókniny ujawniła się po rozpoczęciu robót drogowych. 6) Demontażu oświetlenia zewnętrznego od strony południowej jest konieczne ze względu na położenie na granicy nawierzchni drogowych po ustaleniu rzeczywistego jego położenia i dla pewnego usytuowania systemu liniowego odwodnienia nawierzchni. Zrealizowanie powyższych robót jest niezbędne do prawidłowego wykonania dróg dojazdowych i placów postojowych a konieczność ich wykonania ujawniła się po rozpoczęciu robót ziemnych i związanych z tym obserwacji niekorzystnych warunków gruntowo - wodnych występujących w ostatnim okresie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.