eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikDostawa i montaż 18 playerów/kompaktowych komputerów wraz z aktualizacją oprogramowania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-29

Ogłoszenie nr 354568 - 2016 z dnia 2016-11-29 r.

Rybnik: Dostawa i montaż 18 playerów/kompaktowych komputerów wraz z aktualizacją oprogramowania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 336610-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, krajowy numer identyfikacyjny 276255430, ul. Bolesława Chrobrego  2, 44-200  Rybnik, państwo Polska, woj. śląskie, tel. +48324392302, faks +48324224124, e-mail zam_pub@um.rybnik.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż 18 playerów/kompaktowych komputerów wraz z aktualizacją oprogramowania

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.151.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: I. Aktualizacja obecnego oprogramowania w następującym zakresie: 1) Aktualizacja oprogramowania URVE Server do najnowszej wersji (serwer Urząd Miasta Rybnika) wraz z przekazaniem licencji, 2) Aktualizacja oprogramowania URVE Player na dostarczonych i zamontowanych 18 playerach/ komputerach (spis punktów instalacji pkt 3) wraz z przekazaniem licencji. 3) Przygotowanie 2 szablonów do wyświetlania informacji o pogodzie w Rybniku i kolejnych 2 dla informacji o jakości powietrza na terenie miasta (smog), 4) Dane - API pogoda - dane pogodowe będą dostarczane przez Wykonawcę przez okres trzech lat na zatwierdzonym przez Zamawiającego szablonie, 5) Dane- smog - dane o smogu zostaną dostarczone przez Zamawiającego w formacie CSV. Przykład działania skryptu: http://ameba.katowice.wios.gov.pl/eksport.php?u=test. Aktualizacja danych co 15-30 minut. Dostarczone oprogramowanie nie może zawierać podatności, które pozwalałyby na nieautoryzowane przejęcie kontroli nad systemem czy też nielegalne wykonywanie działań operatorskich czy administracyjnych. Wykonawca ma obowiązek zweryfikować wymagania dostarczonej wersji oprogramowania URVE Server z parametrami serwera Zamawiającego i uwzględnić w ofercie koszty wykonania jego modernizacji (sprzętowe, oprogramowania). Zamawiający wymaga rozbudowy serwera o 8 GB pamięci RAM. Upload plików powinien być zabezpieczony np. przed atakami typu SQL Injection, aplikacja nie powinna pozwalać na wgrywanie plików innych typów niż wymagane przez logikę aplikacji, czyli np. innych niż pliki multimedialne. W przypadku wykrycia jakiejś podatności, wykonawca zobowiązany jest do jej usunięcia w terminie 2 dni. II. Dostawa nowych 18 playerów/komputerów o poniższej specyfikacji: 1) Procesor minimum dwa rdzenie, o wydajności minimum 4000 pkt w pas smark (http://www.cpubenchmark.net/mid_range_cpus.html) 2) Pamięć minimum 8GB RAM DDR4 3) Dysk twardy minimum 120 GB SSD 4) Minimum dwa wyjścia cyfrowe Video (HDMI, DisplayPort, DVI) 5) Wymiary maksymalne 205mm x 205mm x 45mm 6) Wymagany pełny port RS232C (com) 7) Wymagany zewnętrzny zasilacz minimum o mocy 65W 8) Minimum 4 złącza USB w tym przynajmniej 3 złącza w specyfikacji USB 3.0 9) Wymagana karta sieciowa bezprzewodowa w standardzie 802.11.ac, kompatybilna ze starszymi protokołami 802.11 a/b/g/n, 10) Karta sieciowa: 2xGbLAN RJ45, 11) Wymagany Windows 10 Pro - dostawa licencji, 12) Najnowsze sterowniki kart graficznych 13) Montaż w pozycji pionowej przy pomocy uchwytów nie wymagających użycia narzędzi do montażu, demontażu urządzenia (np. zatrzask, zaczep) z zachowaniem dostępu do przycisków i portów urządzenia. Możliwość wykorzystania uchwytów w standardzie Vesa na których zainstalowane są ekrany. 14) Możliwość pracy ciągłej 24/7/365. III. Montaż urządzeń/playerów: - montaż za istniejącymi ekranami, w miejscu, gdzie znajdują się stare playery (lokalizacje): 3.1. Dom Kultury Boguszowice - Plac Pokoju 1, Rybnik; 3.2. Dom Kultury Chwałowice - ul. 1 Maja 95, Rybnik; 3.3. Dom Kultury Niedobczyce - ul. Barbary 23, Rybnik; 3.4. Dom Kultury Niewiadom - ul. Mościckiego 15, Rybnik; 3.5. Młodzieżowy Dom Kultury - ul. Broniewskiego 23, Rybnik; 3.6. Muzeum w Rybniku - Rynek 18, Rybnik; 3.7. Teatr Ziemi Rybnickiej (2 sztuki), Plac Teatralny 1, Rybnik; 3.8. Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna - ul. Józefa Szafranka 7, Rybnik; 3.9. Fundacja EDF (Klub Energetyka) - ul. Podmiejska, Rybnik; 3.10. Urząd Miasta Rybnika (3 sztuki) - ul. Bolesława Chrobrego 2, Rybnik; 3.11. Pływalnia kryta MOSiR - ul. Powstańców Śląskich, Rybnik; 3.12. Pływalnia kryta MOSiR (Boguszowice) - ul. Jastrzębska, Rybnik; 3.13. Fundacja EDF (pływalnia kryta) - ul. Podmiejska, Rybnik; 3.14. Centrum Rekreacji i Rehabilitacji "BUSHIDO" - ul. Floriańska 1, Rybnik; 3.15. Państwowa Szkoła Muzyczna - ul. Powstańców Śląskich 27, Rybnik; Dostęp do ekranów i playerów możliwy jest w godzinach pracy powyższych instytucji. Przed przystąpieniem do montażu, należy zdemontować w miarę potrzeby ekrany a następnie obecnie działające playery, nie powodując ich uszkodzenia i następnie przekazać je Zamawiającemu. Wszystkie playery znajdują się za ekranami LCD, natomiast player obsługujący ekran LED znajduje się w Tatrze Ziemi Rybnickiej nad sceną na wysokości drugiej galerii w niewielkim oddaleniu od ekranu, który zainstalowany jest na fasadzie budynku. Playery połączone są z ekranami za pomocą kabla HDMI, a w przypadku ekranu LED - DVI. Urządzenia korzystają z sieci LAN. Montaż playerów należy wykonać przy użyciu istniejącej instalacji sygnałowej, zasilającej. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykonania wszelkich prac odtworzeniowych (malowanie, spoinowanie itp.). Wszelkie prace muszą być wykonane z należytą starannością. W przypadku uszkodzenia ekranu, istniejącej instalacji sygnałowej, zasilającej, na Wykonawcy spoczywa obowiązek naprawienia wyrządzonej szkody. Wykonawca zobowiązany jest do zweryfikowania sprzętu pod względem kompatybilności z ekranami (w szczególności formaty, rozdzielczości) i oprogramowaniem. IV. Szkolenie: 1. Wykonawca przeprowadzi minimum dwudniowe (5h każdego dnia) szkolenie z obsługi zaktualizowanego oprogramowania w siedzibie Zamawiającego (w godzinach pracy Urzędu Miasta Rybnika) dla 4 osób. Poszczególne dni szkolenia odbywać będą się nie częściej niż raz w tygodniu. V. Uruchomienie systemu i urządzeń: 1. Wykonawca wykona pełną konfigurację dostarczonych urządzeń i zainstalowanego/ zaktualizowanego oprogramowania. 2. Wykonawca sprawdzi poprawność działania wszystkich urządzeń wraz z oprogramowaniem, 3. W razie problemów, Wykonawca skoryguje wszystkie ustawienia np. przekonfiguruje wszystkie playery po poprawieniu konfiguracji serwera, 4. Wykonawca dostarczy dokumentację systemu zawierającą m.in. informacje o konfiguracji oprogramowania URVE Server, URVE Player, konfiguracji systemu operacyjnego na playerach. W szczególności dokumentacja powinna zawierać adresy IP urządzeń, ustawienia zapory systemowej, zmiany wprowadzone w domyślnych parametrach działania aplikacji URVE, informacje o wszelkich innych zainstalowanych i wymaganych programach. Odrębnie należy przekazać nazwy użytkowników i hasła niezbędne do pełnego zarządzania wszystkimi elementami systemu (urządzenia, oprogramowania). VI Gwarancja: 1. Zamawiający wymaga minimum dwuletniej gwarancji na poprawność działania systemu oraz na dostarczony sprzęt. 2. w okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad w terminie 2 dni roboczych od powiadomienia go przez Zamawiającego o wadzie, jeżeli będzie to możliwe technicznie, lub w innym - uzgodnionym przez strony w terminie do usunięcia wad - terminie. Dotyczy to zarówno sprzętu jak i oprogramowania w tym zauważonych podatności. 3. wszelkie naprawy gwarancyjne dostarczonych urządzeń mają się odbywać w miejscu ich instalacji, a w przypadku konieczności naprawy poza tym miejscem, Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia urządzenia zastępczego o takich samych parametrach, co urządzenie naprawiane. 4. Wykonywanie działań gwarancyjnych i serwisowych będzie się odbywało w ramach wynagrodzenia za przedmiot umowy, łącznie z kosztami transportu, dojazdu, delegacji, części, usług itp. VII Wsparcie techniczne 1) Wykonawca przez pół roku od podpisania protokołu odbioru aktualizacji oprogramowania i szkolenia będzie świadczył usługę wsparcia telefonicznego oraz będzie udzielał odpowiedzi drogą mailową na wszystkie zapytania dotyczące systemu w ciągu 48 godzin (nie wlicza się sobót i niedziel) od otrzymania zapytania z zakresu obsługi systemu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 48700000-5, 30237200-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT69400.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
TMS-IT Rafał Tomczyk,  rafal@tms-it.pl,  ul. Lompy 1A,  41-922,  Radzionków,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 82410.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 82410.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 82410.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.