eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GorzyceTermomodernizacja Kompleksu Budynków Szkolnych przy ul. Edukacji Narodowej 3 w miejscowości Gorzyce - Gmina Gorzyce.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-01

Gorzyce: Termomodernizacja Kompleksu Budynków Szkolnych przy ul. Edukacji Narodowej 3 w miejscowości Gorzyce - Gmina Gorzyce.
Numer ogłoszenia: 35473 - 2011; data zamieszczenia: 01.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gorzyce , ul. Sandomierska 75, 39-432 Gorzyce, woj. podkarpackie, tel. 015 8361801, 8362075, 8362408, faks 015 8362209.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzyce.itl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja Kompleksu Budynków Szkolnych przy ul. Edukacji Narodowej 3 w miejscowości Gorzyce - Gmina Gorzyce..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem projektu jest termomodernizacja Kompleksu Budynków Szkolnych w Gorzycach, którego powierzchnia łączna wynosi 2 452,00 m2, powierzchnia użytkowa 5691,50 m2 a kubatura 23482,10 m3. Zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym w kolejności zostaną wykonane następujące prace: 1. ROBOTY ROZBIÓRKOWE. 2. REMONT KOSZY DOŚWIETLAJĄCYCH. 3. STROPODACH przebicie otworów o powierzchni 0.05 m2 - 0,10 m2 w elementach z betonu żwirowego o grubości do 15 cm - 18,36 m2; izolacje cieplne stropodachów i poddaszy - 6009,53 m2; przygotowanie masy betonowej-beton żwirowy - 20 - 3,213 m2; uzupełnienie zbrojnych konstrukcji dachu z betonu monolitycznego - 3,213 m3; naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną-dwuwarstwowe - 85.68 m2 4. STOLARKA ZEWNĘTRZNA drzwi aluminiowe jednoskrzydłowe - 7,998 m2; ścianki aluminiowe z drzwiami - 5,085 m2; montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych oszklonych - 20,295 m2. 5. INSTALACJA ODGROMOWA wymiana przewodów instalacji odgromowej naprężanej - 294.88 m; montaż złączy kontrolnych z polaczeniem drut-płaskownik w instalacji odgromowej lub przewodów wyrównawczych - 34szt. 6. OCIEPLENIE ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH PONIŻEJ POZIOMU TERENU wykop o ścianach pionowych przy odkrywaniu odcinkami istniejących fundamentów - 721,477 m2; przygotowanie podłoża pod ocieplenie metoda lekko-mokra - czyszczenie mechaniczne i zmycie - 592,711 m2, jednokrotna impregnacja grzybobójcza - 592,711 m2, gruntowanie preparatem wzmacniającym - 592,711m2; izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii budowlanej - 592.711 m2; ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi metoda lekko-mokra przy użyciu gotowych zapraw klejących- 592.711 m2; zasypanie wykopów ziemia z ukopów i ubiciem warstwami - 650,353 m2; ściany żelbetowe proste - 0,990 m2; schody żelbetowe -stopnie betonowe zewnętrzne i wewnętrzne z zastosowaniem pompy do betonu - 0,350 m3; płyty fundamentowe żelbetowe z zastosowaniem pompy do betonu - 1,630 m3; dwu krotna podsypka cementowo-piaskowa z zagęszczeniem mechanicznym - 374,84 m2; płyty fundamentowe żelbetowe - ręczne układanie betonu - 0,626 m3; narożnik z kątownika - 0,960 m; obrzeza betonowe na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem szczelin zaprawa cementowa - 374,48 m; nawierzchnie z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej - 187,69 m2; izolacje szczelin dylatacyjnych konstrukcyjnych poziomych kitem - 375,38 m 7. OCIEPLENIE ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH POWYŻEJ POZIOMU TERENU przygotowanie podłoża pod ocieplenie metoda lekko-mokra - oczyszczenie mechaniczne i zmycie w tym gzymsów - 3232,18 m2; przygotowania podłoża pod ocieplenie metoda lekko-mokra - gruntowanie preparatem wzmacniającym -3232,18 m2; sprawdzenie przyczepności zaprawy klejącej do podłoża - 6,464 m2; ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi metoda lekko-mokra przy użyciu gotowych zapraw klejących-montaż listwy cokołowej - 605 m2, przyklejenie płyt styropianowych - 3208,812 m2, przymocowanie płyt styropianowych za pomocą dybli plastikowych do ścian betonu - 19252,872 szt., przyklejenie jednej warstwy siatki na ścianach - 3208,812 m2, przyklejenie drugiej warstwy siatki na scianach-780,109 m2, ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym - 275,35 m; wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku mineralnego - nałożenie na podłoże farby gruntującej - pierwsza warstwa - 3208.812 m2; wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa o fakturze rustykalnej z gotowej suchej mieszanki akrylowej-2910,594 m2. 8. OCIEPLENIE OŚCIEŻY DRZWI I OKIEN przygotowanie podłoża pod ocieplenie metoda lekka-mokra - oczyszczenie mechaniczne i zmycie - 419,317 m2, impregnacja grzybobójcza - 419,317 m2, gruntowanie preparatem wzmacniającym - 419,317 m2; ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi metoda lekko-mokra przy użyciu gotowych zapraw klejących - przyklejenie płyt styropianowych do ościeży - 419,317 m2, przyklejenie płyt styropianowych jednostronnie laminowanych pod parapety zewnętrzne - 156,476 m2, przymocowanie płyt styropianowych za pomocą dybli plastikowych do ścian betonu - 2249,593 m2. 9. OBRÓBKI BLACHARSKIE rozebranie obróbek blacharskich z blachy nie nadającej sie do użytku, w tym starych parapetów zewnętrznych - 324,091 m2; obróbki blacharskie z blachy powlekanej poliestrem wraz z parapetami zewnętrznymi -490,409 m2; montaż czyszczaków kanalizacyjnych z PCW - 9 szt. i pozostałe roboty blacharskie określone w przedmiarze robót i dokumentacji projektowej. 10. MONTAŻ RUSZTOWAŃ NA CZAS WYKONANIA ROBÓT NA WYSOKOŚCI - ilości wg przedmiaru robót i dokumentacji projektowej. 11. ROBOTY PORZĄDKOWE (wywóz gruzu i ziemi) - ilości wg przedmiaru robót i dokumentacji projektowej. 12. INSTALACJA ODGROMOWA - ilości wg przedmiaru robót i dokumentacji projektowej. 13. KOSTKA BRUKOWA - założenie nowej opaski - ilości wg przedmiaru robót i dokumentacji projektowej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 40.000,00 zł słownie zł: czterdzieści tysięcy 00/100. Wykonawca wnosi wadium przed upływem składania ofert w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Urząd Gminy Gorzyce nr. konta: 25-9434-1012-2002-1050-0018-0001 z dopiskiem: Wadium dla przetargu Termomodernizacja Kompleksu Budynków Szkolnych przy ul. Edukacji Narodowej 3 w miejscowości Gorzyce - Gmina Gorzyce, 2) w poręczeniach bankowych, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Pzp zawarte w art. 45 i 46. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22. ust. 1 Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na termomodernizacji obiektów budowlanych, o wartości każdej z robót co najmniej 500 000 zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22. ust. 1 Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22. ust. 1 Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22. ust. 1 Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji: 1) jeżeli zmiana jest konieczna z powodu działania siły wyższej tj. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było uniknąć w szczególności niesprzyjających warunków atmosferycznych, klęsk żywiołowych, katastrofy budowlanej uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy, 2) jeżeli Wykonawca złoży wniosek o skrócenie terminu wykonania umowy a zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, 3) jeżeli nastąpi zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego wykonywania robót budowlanych bez zmiany ostatecznego terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy lub zmiana innych ustaleń dotyczących terminów spełniania świadczeń w ramach przedmiotu umowy, 4) jeżeli nastąpi zmiana zasad dokonywania odbiorów robót budowlanych, jeżeli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów odbiorów, które obciążałyby Zamawiającego, 5) jeżeli nastąpi zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian umowy zawartej przez Zamawiającego o dofinansowanie Projektu pod nazwą Termomodernizacja Kompleksu Budynków Szkolnych przy ul. Edukacji Narodowej 3 w miejscowości Gorzyce - Gmina Gorzyce. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy, jeżeli nastąpi zmiana ustawowej stawki podatku VAT. W takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorzyce.itl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gorzyce, ul. Sandomierska 75, 39-432 Gorzyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Gorzyce, ul. Sandomierska 75, pokój nr 4..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe zadanie jest współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.