To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-19
Wrocław: Opracowanie, uruchomienie oraz bieżące utrzymanie i merytoryczne prowadzenie serwisu internetowego kampanii pt.: Nowe prawo odpadowe - nowy styl życia Dolnoślązaków. Regionalna kampania informacyjno-edukacyjna. Etap I, finansowanej i prowadzonej przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 354778 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 312288 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej Spółka Akcyjna, pl. Solny 14, 50-062 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 783 53 10, faks 71 783 53 11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie, uruchomienie oraz bieżące utrzymanie i merytoryczne prowadzenie serwisu internetowego kampanii pt.: Nowe prawo odpadowe - nowy styl życia Dolnoślązaków. Regionalna kampania informacyjno-edukacyjna. Etap I, finansowanej i prowadzonej przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu, uruchomieniu oraz bieżącym utrzymaniu i merytorycznym prowadzeniu przez wskazany okres specjalnego serwisu internetowego, stanowiącego oficjalną stronę WWW kampanii: Nowe prawo odpadowe - nowy styl życia Dolnoślązaków. Regionalna kampania informacyjno-edukacyjna. Etap I, finansowana i prowadzona przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu. Zamawiający udostępni Wykonawcy do realizacji w/w usługi stosowną domenę, której jest właścicielem. 2. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia należy uwzględnić uwagi zawarte w wytycznych, stanowiących załącznik nr 1 do projektu Umowy oraz zapisy punktu 3 poniżej. 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) Bieżące prowadzenie oraz aktualizowanie już funkcjonującego serwisu Internetowego, będącego własnością Zamawiającego oraz opracowanie i zamieszczenie na przedmiotowym serwisie elementów, o których mowa w rozdz. III pkt. 3 ppkt. 4 SIWZ. 2) Szczegółowy zakres prac został określony w rozdz. III pkt. 3 ppkt. 4 SIWZ. 3) Prowadzenie serwisu przez okres od momentu uruchomienia serwisu do końca kampanii, tj. 21 grudnia 2012r., zawierającego stałe, interaktywne zdobywanie, redagowanie materiałów i kontakt z internautami. Serwis ma być interaktywny, mają na bieżąco dochodzić nowe tekst, grafiki, zdjęcia i inne materiały. Praca wymaga zatrudnienia redaktora znającego się na ekologii, gosp. odpadami, stałego kontaktu ze specjalistami również z ministerstwem ochrony Środowiska (śledzenia bieżących zmian i wydarzeń w tej dziedzinie) oraz zatrudnienia grafika znającego się na nowych trendach na rynku w stylu open data UWAGA: Termin liczony jest od momentu uruchomienia serwisu do końca kampanii, tj. 21 grudnia 2012 r., jednakże bez wskazania konkretnej daty początkowej miesiąca września, z uwagi na terminy określone w pkt VI SIWZ (str. 5) oraz świadomość braku znajomości dokładnego zakończenia przetargu i możliwości podpisania w zw z tym umowy. 4) Serwis powinien zawierać co najmniej następujące elementy: a) bieżące prowadzenie oraz aktualizacja już funkcjonującej oraz będącej własnością Zamawiającego interaktywnej mapy pozbycia się różnego rodzaju odpadów - mapa Dolnego Śląska, po kliknięciu otwierają się powiaty/miasta; na mapie znajdują się ikony z miejscami gdzie na danym terenie można pozbyć się różnego rodzaju śmieci tj. szkło, papier, sprzęt AGD, meble, metal itp. poniżej mapy mają być informacje o każdym z tych miejsc: dane teleadresowe, funkcjonalność itp.; zgodnie z czasem ich trwania opisanym w Uwadze, zawartej w pkt 3) powyżej - musi być możliwość modyfikowania danych (dodawania, zmiany itp. b) przygotowanie oraz opublikowanie na serwisie inernetowym, jak również bieżące prowadzenie oraz aktualizacja drugiej interaktywnej mapy (nieco inny wgląd w stosunku do mapy określonej w ppkt a) powyżej) z podobnym poziomem wchodzenia, z nielegalnymi wysypiskami na Dolnym Śląsku. Na podstawie zdobytych i nadsyłanych informacji na mapie zamieszczane będą ikony ze zdjęciami nielegalnych wysypisk. Klikając na ikonę ze zdjęciem otworzy się krótka informacja, gdzie znajduje się wysypisko, obok ma być również licznik pokazujący ile przybyło danego dnia miejsc a ile ubyło; c) bieżące prowadzenie oraz aktualizacja już funkcjonującej oraz będącej własnością Zamawiającego bazy miejsc pozbycia się różnego rodzaju odpadów - do mapy interaktywnej, o której mowa w ppkt a) powyżej; ten element został już opracowany i jest własnością Zamawiającego; na bazę miejsc pozbycia się różnego rodzaju odpadów składają się: zdobyciu niezbędnych informacji z całego Dolnego Śląska, gdzie można pozbyć się różnego rodzaju śmieci: np. Bolesławiec: papier, recykling, metal, szkło, baterie, AGD, meble, gruz, szkodliwe, inne; należy dowiedzieć się o wszystkich firmach, skontaktować z nimi i potwierdzić informacje (jeśli np. jakieś dane są z www); dane mają zawierać podstawowe informacje, dane teleadresowe, zakres prac, godziny/dni otwarcia itp. Dane należy modyfikować co miesiąc; należy poszukiwać i zamieszczać informacje np. z urzędów gmin o akcjach jednorazowych zbiórki odpadów w danej gminie; d) przygotowanie oraz opublikowanie na serwisie internetowym, jak również bieżące prowadzenie oraz aktualizacja bazy miejsc z nielegalnymi wysypiskami na Dolnym Śląsku do mapy interaktywnej, o której mowa w ppkt b) powyżej opracowanie bazy polega na zdobyciu zdjęć (np. poprzez zatrudnienie fotoreportera który wykona w kilkunastu miejscach zdjęcia nielegalnych wysypisk ale również od internautów, gmin, fundacji) i opisaniu ich (gdzie są, w jakim dokładnie miejscu itp.) Zdjęcia należy dodawać przez cały czas trwania umowy.; Należy sukcesywnie kontaktować się z gminami w których są nielegalne wysypiska i opisywać podjęte działania gmin w kwestii likwidacji wysypiska (jeśli takie zaistnieją) oraz zamieszczać stosowne informacje na forum przy mapie. e) przygotowanie oraz opublikowanie na serwisie internetowym, jak również bieżące prowadzenie oraz aktualizacja wycieczki wirtualnej po instalacji związanej z gospodarką odpadami na Dolnym Śląsku (techniką zdjęciową 360 stopni); wycieczka powinna zawierać trasy pokazujące sprawnie funkcjonujące instalacje wg metody parku miniatur w Kowarach http://www.park-miniatur.com/pl/wirtualny-spacer-po-parku f) bieżące prowadzenie oraz aktualizacja o nowe materiały sekcji materiałów video, która została już wykonana i funkcjonuje na serwisie oraz jest własnością Zamawiającego; przewidujemy wykonanie i zamieszczenie na stronie min. 7 materiałów video, zawierających m.in. relacje z różnych imprez/wydarzeń na Dolnym Śląsku związanych z kampanią np. festiwale recyklingu; do oszacowania ceny oferty należy uwzględnić wyjazd dziennikarza / fotoreportera g) bieżące prowadzenie oraz aktualizacja już funkcjonującej i będącej własnością Zamawiającego sekcji kontaktów z internautami (ciekawe przepisy ekologiczne, promowanie, propagowanie ekologicznego trybu życia, ciekawostki np. z życia celebrytów z Dolnego Śląska żyjących eko); w tej sekcji mają być przeprowadzane plebiscyty na najlepsze przepisy eko np. kulinarne; h) bieżące prowadzenie oraz aktualizacja już funkcjonującej i będącej własnością Zamawiającego sekcji związanej z informowaniem o kampanii; sekcja zawiera następujące elementy: podstawowe informacje związane z gospodarką odpadami, z nowymi przepisami prawnymi, z nowymi możliwościami, z korzyściami, informacje o obalaniu stereotypów np. palenie śmieci w domu itp., informacje oraz relacje/ foto relacje ze szkoleń, konferencji prowadzonych w ramach kampanii, relacje z festiwalu recyklingu w różnych miastach Dolnego Śląska oraz innych wydarzeń które będą się odbywały w trakcie trwania umowy; i) bieżące prowadzenie oraz aktualizacja już funkcjonującej i będącej własniścią Zamawiającego sekcji gminnej (należy utrzymywać stały kontakt z urzędami gmin); należy zbierać i redagować materiały związane z gospodarką odpadami na Dolnym Śląsku; należy założyć kontakt z wszystkimi gminami Dolnego Śląska oraz innymi jednostkami samorządowymi np. związki miast i gmin; j) bieżące prowadzenie oraz aktualizacja już funkcjonującej i będącej własnością Zamawiającego sekcji z formułą open data - w tej formule należy założyć pozyskiwanie informacji związanych z danymi dotyczącymi gospodarki odpadami na Dolnym Śląsku i ich przetwarzanie w atrakcyjnej czytelniczo formie i grafice; k) bieżące prowadzenie oraz aktualizacja już funkcjonującej i będącej własnościa Zamawiającego sekcji konkursów i sondaży; przewidujemy przeprowadzenie co miesiąc konkursów/sondaży - min. 1 miesięcznie, które angażują internautów - np. na najciekawszy przepis eko). l) bieżące prowadzenie oraz aktualizacja już funkcjonującej i będącej własnością Zamawiającego sekcji eksperckiej - będzie przewidziana zakładka pt. pytania do eksperta. Wykonawca zagwarantuje udział w projekcie eksperta z dziedziny gospodarki odpadami. ; m) bieżące prowadzenie oraz aktualizacja już funkcjonującej i będącej własnością Zamawiającego sekcji materiałów i zdjęć od redakcji; projekt zakłada również pozyskiwanie zdjęć i tekstów redakcyjnych od mediów (do oszacowania ceny oferty należy założyć koszt zakupu licencji na zdjęcie oraz praw autorskich do tekstów); przewidujemy 20-50 tekstów z mediów na temat gospodarki odpadami. 5) Prowadzenie serwisu przez okres od momentu uruchomienia serwisu do końca kampanii, tj. do 21 grudnia 2012r., zgodnie z czasem ich trwania opisanym w Uwadze, zawartej w pkt 3) powyżej: zawiera stałe, interaktywne zdobywanie, redagowanie materiałów i kontakt z internautami. Serwis ma być interaktywny, mają na bieżąco dochodzić nowe teksty. Wykonawca zagwarantuje udział w projekcie redaktora posiadającego wiedzę z zakresu ekologii oraz gospodarki odpadami a także stały kontakt ze specjalistami a także z Ministerstwem Ochrony Środowiska (śledzenie bieżących zmian i wydarzeń w tej dziedzinie); Wykonawca zagwarantuje również udział w projekcie grafika znającego się na nowych trendach na rynku w stylu open data 6) W celu zachęcenia potencjalnych użytkowników serwisu do aktywnego w nim udziału, Wykonawca zorganizuje co najmniej jeden konkurs z nagrodami dla najaktywniejszych / najbardziej pomysłowych użytkowników. 7) Jako efekt rzeczowy realizacji zadania przyjmuje się ilość wejść na stronę internetową. Minimalna ilość to 20 000 odsłon. Osiągnięcie tego wyniku jest równoznaczne z prawidłowym i należytym wykonaniem zadania..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.30.00 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW 18.53.00.00 - Prezenty i nagrody .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGORA SA w Warszawie oddział we Wrocławiu, pl. Solny 2/3, 50-060 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46416,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57000,00
Oferta z najniższą ceną: 29274,00 / Oferta z najwyższą ceną: 57000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- WM/SZP/TP/102/2024/G_Świadczenie usług w zakresie zwalczania szkodników, przeprowadzenia dezynsekcji, usuwania gniazd owadów, na nieruchomościach oraz z drzew i krzewów na terenie Gminy Wrocław.
- WM/SZP/TP/98/2023/G_Wykonywanie prac remontowych i czynności konserwacji w branży ogólnobudowlanej na nieruchomościach zabudowanych mieszkalnych i użytkowych Gminy Wrocław.
- Dostawa Upgrade oprogramowania XRY Complete do wersji XRY PRO (licencja wieczysta) z 12 m-c subskrypcją aktualizacji wraz z 24 m-c subskrypcją aktualizacji XRY PRO lub rozwiązanie równoważne.
- Dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 42 we Wrocławiu w roku 2025 z podziałem na zadania.
- Dostawa żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 10 przy ul. Rumiankowej 34, we Wrocławiu z podziałem na zadania - liczba zadań 7
- DOSTAWA NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH (POWTÓRKA)
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.