To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-19
Pielgrzymka: UDZIELENIE DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU W KWOCIE 1.005.979,92 ZŁ Z PRZEZNACZENIEM NA REALIZACJĘ ZADAŃ INWESTYCYJNYCH
Numer ogłoszenia: 354964 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 295782 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pielgrzymka, Pielgrzymka 109A/1, 59-524 Pielgrzymka, woj. dolnośląskie, tel. 076 8775013, faks 076 8775013 w. 116.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU W KWOCIE 1.005.979,92 ZŁ Z PRZEZNACZENIEM NA REALIZACJĘ ZADAŃ INWESTYCYJNYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie na rzecz Gminy Pielgrzymka długoterminowego kredytu w kwocie 1 005 979,92 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie: 1) zadania inwestycyjne Gminy w kwocie 770 415,93 zł, 2) spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów planowanych do spłaty w 2012 r. w kwocie 235 568,99 zł. Okres kredytowanie 2012-2022 rok, oprocentowanie oparte na stawce WIBOR 3M powiększonej o marżę Wykonawcy, Spłata kapitału w okresach miesięcznych począwszy od stycznia 2013 r., odsetki płacone miesięcznie począwszy od daty wykorzystania kredytu. Zabezpieczenie kredytu weksel własny in blanco.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SGB-Bank S.A., ul. Szarych Szeregów 23a, 60-462 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 435117,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 462047,88
Oferta z najniższą ceną: 462047,88 / Oferta z najwyższą ceną: 492119,40
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Andrespol oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2026r.
- Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000,00 PLN
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego inwestycyjnego do wysokości 4.000.000,00 PLN na realizację zadań inwestycyjnych
- Obsługa bankowa Gminy Otyń oraz jej jednostek organizacyjnych na lata 2025-2026
- Udzielenie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym w wysokości 4 000 000,00 zł na okres do 30.06.2025 r.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.