Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-08
Kołobrzeg: Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego, wędlin, podrobów i wyrobów podrobowych wieprzowych i wołowych
Numer ogłoszenia: 355163 - 2008; data zamieszczenia: 08.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego "Niwa" , C. K. Norwida 3, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3552010, faks 094 3552011.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.niwa.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego, wędlin, podrobów i wyrobów podrobowych wieprzowych i wołowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego, wędlin, podrobów i wyrobów podrobowych wieprzowych i wołowych w ilościach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.10.00 - Mięso wołowe 15.11.30.00 - Wieprzowina 15.11.40.00 - Podroby .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10000,00 PLN, w terminie do dnia 16 grudnia 2008r. do godz. 10.00.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy PZP. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 3. Przez oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w zakresie: a) Posiadania wdrożonego systemu HACCP. b) Podlegania stałemu nadzorowi weterynaryjnemu lub sanitarnemu. c) Dostaw przedmiotu postępowania własnym transportem, na swój koszt i ryzyko, codziennie do godz. 8.00, po zgłoszeniu telefonicznie lub faxem dnia poprzedzającego dostawę. d) Zagwarantowania we własnym zakresie transportu zastępczego dopuszczonego decyzją Inspekcji Sanitarnej do przewozu środków spożywczych zwierzęcego pochodzenia, w celu zapewnienia ciągłości dostaw w przypadku awarii środka transportu. e) Dostarczania wraz z każdą dostawą dokumentu HDI przedstawiającego dane zgodnie ze wzorem określonym w Rozporządzeniu Komisji (WE) nr 599/2004 z dnia 30 marca 2004 r. dotyczącym przyjęcia zharmonizowanego wzoru świadectwa i sprawozdania z kontroli związanych z wewnątrzwspólnotowym handlem zwierzętami i produktami pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L 94 z 31.03.2004, str. 44). f) Zaopatrywania dostarczanych produktów w czytelne etykiety umieszczone na produktach w sposób uniemożliwiający ich przemieszczanie się, z opisem produktu, terminem ważności, temperaturą przechowywania oraz numerem partii. g) Stosowania przy produkcji mięsa i jego przetworów norm odpowiadających wartościom określonym w Polskich Normach (PN). h) Stosowania wyłącznie wyselekcjonowanych, o potwierdzonych odpowiednimi certyfikatami jakości i pochodzenia towarów i surowców w celu utrzymania stabilnego, wysokiego standardu oferowanych wyrobów, gwarantującego bezpieczeństwo zdrowotne konsumentom. Zamawiający dokona analizy i oceny spełnienia warunków przez Wykonawców na podstawie załączonych do oferty dokumentów, wymienionych w rozdziale IX SIWZ. Ocena spełniania tych warunków przez Wykonawców dokonana zostanie według reguły spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W zakresie art. 22 ust 1 pkt 1 i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: a) aktualne zaświadczenia: właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty w niniejszym postępowaniu, b) aktualny odpis z rejestru sądowego (KRS), albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty w niniejszym postępowaniu. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający ww. dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego w zapisami w ww. dokumencie. c) Dokument potwierdzający zgłoszenie prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu artykułami rolno - spożywczymi w Wojewódzkim Inspektoracie Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (dotyczy to również podwykonawców zamówienia), d) decyzję właściwego organu lub inny równoważny dokument zatwierdzający przetwórstwo mięsa wołowego, wieprzowego i drobiowego oraz przetworów, przez wykonawcę lub podwykonawcę zamówienia, e) w przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zobowiązany jest do złożenia dokumentów zgodnie z zapisem § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 06. 87. 605), 2. W zakresie art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: a) dokument wydany przez Inspekcję Sanitarną w zakresie dopuszczenia środków transportu do przewozu artykułów spożywczych pochodzenia zwierzęcego, b) wykaz będących w posiadaniu Wykonawcy środków transportu zgodnie z załącznikiem nr 4 do specyfikacji 3. W zakresie art. 22 ust 1 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych a) odpis polisy ubezpieczeniowej Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania na sumę nie niższą w zakresie OC niż 100000 PLN , 4. W zakresie Rozdziału VIII pkt 3 SIWZ: A) Przedłożą podpisane oświadczenie (załącznik nr 5) zobowiązujące do: a) Dostaw przedmiotu postępowania własnym transportem, na swój koszt i ryzyko, codziennie do godz. 8.00, po zgłoszeniu telefonicznie lub faxem dnia poprzedzającego dostawę. b) Zagwarantowania we własnym zakresie transportu zastępczego dopuszczonego decyzją Inspekcji Sanitarnej do przewozu środków spożywczych zwierzęcego pochodzenia, w celu zapewnienia ciągłości dostaw w przypadku awarii środka transportu. c) Dostarczania wraz z każdą dostawą dokumentu HDI przedstawiającego dane zgodnie ze wzorem określonym w Rozporządzeniu Komisji (WE) nr 599/2004 z dnia 30 marca 2004 r. dotyczącym przyjęcia zharmonizowanego wzoru świadectwa i sprawozdania z kontroli związanych z wewnątrzwspólnotowym handlem zwierzętami i produktami pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L 94 z 31.03.2004, str. 44). d) Zaopatrywania dostarczanych produktów w czytelne etykiety umieszczone na produktach w sposób uniemożliwiający ich przemieszczanie się, z opisem produktu, terminem ważności, temperaturą przechowywania oraz numerem partii. e) Stosowania przy produkcji mięsa i jego przetworów norm odpowiadających wartościom określonym w Polskich Normach (PN). f) Stosowania wyłącznie wyselekcjonowanych, o potwierdzonych odpowiednimi certyfikatami jakości i pochodzenia towarów i surowców w celu utrzymania stabilnego, wysokiego standardu oferowanych wyrobów, gwarantującego bezpieczeństwo zdrowotne konsumentom. B) Przedłożą Zamawiającemu podpisane oświadczenie zobowiązujące do okazania w przypadku wygaśnięcia w okresie trwania umowy dokumentów: - decyzji Inspekcji Sanitarnej w zakresie dopuszczenia środków transportu do przewozu artykułów spożywczych, - ubezpieczenia OC, - ważności posiadanego certyfikatu HACCP, na co najmniej jeden tydzień przed wygaśnięciem terminu ważności dokumentu i na każde żądanie Zamawiającego, pod rygorem natychmiastowego odstąpienia od umowy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. C) Przedstawią dokument potwierdzającego stały nadzór weterynaryjny lub sanitarny w firmie Wykonawcy. D) Przedstawią dokument potwierdzający wdrożenie systemu bezpieczeństwa żywnościowego HACCP. 5. Pozostałe dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - załącznik nr 7 do SIWZ, b) Formularz ofertowy - załącznik nr 2, c) Formularz cenowy - załącznik nr 3..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niwa.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA ul. C.K. Norwida 3
78-100 Kołobrzeg
sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA ul. C.K. Norwida 3 78-100 Kołobrzeg sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Dostawa materiałów instalacyjnych i ceramiki branży sanitarnej do obiektów "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A.
- Ochrona fizyczna osób, obiektu i mienia Sądu Rejonowego w Kołobrzegu
- Świadczenie usługi pralniczej na rzecz SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu
- Budowa placu zabaw przy ul. Westerplatte
- Budowa schroniska dla zwierząt w Kołobrzegu
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie przy ul. Bałtyckiej 37 a
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i wędlin na potrzeby stołówki Zespołu Szkół, CKU w Gronowie
- Sukcesywna dostawa mięsa świeżego, mięsa mrożonego i wyrobów mięsnych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa nabiału i mięsa na potrzeby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Suchowoli
- Dostawa mięsa i wędlin dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju
- Dostawa mięsa, podrobów i wędlin na potrzeby Zakładów Karnych w Raciborzu oraz Głubczycach z podziałem na 3 części
więcej: Mięso wołowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.