Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2009-10-12
Numer ogłoszenia: 355232 - 2009; data zamieszczenia: 12.10.2009
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 350618 - 2009 data 08.10.2009 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 15/17, 50-044 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3723728, fax. 071 3429913.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.
- W ogłoszeniu jest: Montaż kotła firmy Viessmann.
- W ogłoszeniu powinno być: Montaż kotła firmy Viessmann lub rónoważny zgodnie ze specyfikacją techniczną.
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1.
- W ogłoszeniu jest: Wykonawca musi dostarczyć wadium w wysokości 3.500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych)..
- W ogłoszeniu powinno być: nie dotyczy.
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.2.
- W ogłoszeniu jest: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków: 1.Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie, ubiegająca się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 2.W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy a)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, tj.: uprawnienia budowlane osób pełniących samodzielne funkcje w realizacji przedmiotu zamówienia w poszczególnych branżach oraz legitymujące się przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: -wykażą się, że wykonali z należytą starannością w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , co najmniej 2 zamówienia odpowiadające rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu; gdzie pod pojęciem zamówienia odpowiadające rodzajem/ należy rozumieć wykonanie robót dotyczących budowy lub przebudowy lub modernizacji kotłowni gazowej; pod pojęciem zamówienia odpowiadające wartością należy rozumieć stan, w którym wartość kotłowni odpowiadającej rodzajem nin. zamówieniu jest nie mniejszy niż 100 000 zł brutto -gwarantują realizację przedmiotu zamówienia przez osoby posiadające kwalifikacje niezbędne do jego wykonania, c)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp d)są ubezpieczeni od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł 3.Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VIII SIWZ. 4.Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. 5.Nie spełnienie któregokolwiek z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. IX.Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.podpisane oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Pzp - Załącznik Nr 3 do SIWZ, 2.oświadczenie Wykonawcy, na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, czy podlega wykluczeniu z postępowania oraz współpracował z osobami lub firmami, które wykonywały czynności związane z przygotowaniem postępowania lub czy posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności - Załącznik Nr 4 do SIWZ, 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert, 7.wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prac o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia. W wykazie wykonanych usług należy podać ich wartość, przedmiot, daty wykonania i odbiorców - Załącznik Nr 5 do SIWZ, Do wykazu należy dołączyć, w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie 8.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności i doświadczenia - Załącznik Nr 6 do SIWZ, Do wykazu należy dołączyć, w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, dokumenty potwierdzające kwalifikacje i doświadczenie tych osób, w tym -uprawnień budowlanych osób pełniących samodzielne funkcje w realizacji przedmiotu zamówienia w poszczególnych branżach, -aktualne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Architektów lub Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 9.polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej we wskazanej wysokości..
- W ogłoszeniu powinno być: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków: 1.Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie, ubiegająca się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 2.W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy a)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, tj.: uprawnienia budowlane osób pełniących samodzielne funkcje w realizacji przedmiotu zamówienia w poszczególnych branżach, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: -wykażą się, że wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , jednego zamówienia odpowiadające rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu; gdzie pod pojęciem /zamówienia odpowiadające rodzajem/ należy rozumieć wykonanie robót dotyczących budowy lub przebudowy lub modernizacji kotłowni gazowej; pod pojęciem /zamówienia odpowiadające wartością/ należy rozumieć stan, w którym wartość kotłowni odpowiadającej rodzajem nin. zamówieniu jest nie mniejszy niż 80 000 zł brutto. -gwarantują realizację przedmiotu zamówienia przez osoby posiadające kwalifikacje niezbędne do jego wykonania, b)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp 3.Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale IX SIWZ. 4.Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.podpisane oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik Nr 3 do SIWZ, 2.oświadczenie Wykonawcy, na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, czy podlega wykluczeniu z postępowania oraz współpracował z osobami lub firmami, które wykonywały czynności związane z przygotowaniem postępowania lub czy posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności - Załącznik Nr 4 do SIWZ, 3.wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prac o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia. W wykazie wykonanych usług należy podać ich wartość, przedmiot, daty wykonania i odbiorców - Załącznik Nr 5 do SIWZ, Do wykazu należy dołączyć, w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- REMONT POKRYCIA DACHU PAPOWEGO NA BUDYNKACH NR 26, NR 28 i NR 23 PRZY UL.TRZMIELOWICKIEJ 28 WE WROCŁAWIU (3 ZADANIA).
- Remont lokali mieszkalnych nr 2,4,6 i 8, po zalaniu, w budynku mieszkalnym przy ul.Dolnobrzeskiej nr 49 we Wrocławiu, stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o.
- Zaprojektowanie i wykonanie r.b.: Wymiana dylatacji cztero-modułowej na dylatację palczastą nad filarem 21 wiaduktu WA-22A', jezdnia w stronę Warszawy w ciągu Autostradowej Obwodnicy Wrocławia (AOW)
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zmiany zagospodarowania terenu oraz remontu i przebudowy ogrodzenia wokół terenu kampusu Uniwersytetu Wroc. przy ul. Koszarowej 3 i ul. Sołtysowickiej
- Wykonanie okresowej pięcioletniej kontroli obiektów budowlanych, polegających na badaniu instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń.....
- Zakup 1 szt. nowo fabrycznego samochodu osobowego na potrzeby DSDiK. CPV 34110000-1
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.