Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2009-10-08
Wrocław: Budowa kotłowni gazowej w budynku biurowym Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych Oddział w Wałbrzychu przy ul. Wieniawskiego 7a
Numer ogłoszenia: 350618 - 2009; data zamieszczenia: 08.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych , ul. Marsz. J. Piłsudskiego 15/17, 50-044 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3723728, faks 071 3429913.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.biuro-geodezji.dolnyslask.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kotłowni gazowej w budynku biurowym Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych Oddział w Wałbrzychu przy ul. Wieniawskiego 7a.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest budowa kotłowni gazowej w budynku biurowym Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych Oddział w Wałbrzychu przy ul. Wieniawskiego 7a, która obejmuje: a) Wykonanie cokołu pod kocioł gazowy wysokości min. 5 cm. b) Ściany i kotłowni posadzkę wyłożyć płytkami do wysokości 2,2 m. c) Wykonanie studzienki schładzającej z kręgów betonowych. d) Montaż kotła firmy Viessmann typu Vitogaz 100 o mocy 96 kW z palnikiem atmosferycznym, regulatorem i całym niezbędnym wyposażeniem wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji c o. e) Wykonanie zasilania kotłowni , z wyłącznikiem głównym usytuowanym przed wejściem do kotłowni , odłączającym jednocześnie wszystkie nieuziemione przewody. f) Wykonanie Instalacji oświetleniowej kotłowni. g) Wykonanie komina 225 z blachy z blachy kwasoodpornej firmy MK Żary. Komin wyposażyć w odskraplacz i wyczystkę. Wszystkie typy urządzeń wymienione w dokumentacji i SIWZ, jak ich producenci zostały podane jako standard i Zamawiający dopuszcza wykorzystanie urządzeń innych producentów przy zachowaniu parametrów technicznych i jakościowych- równoważnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca musi dostarczyć wadium w wysokości 3.500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie, ubiegająca się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, tj.: uprawnienia budowlane osób pełniących samodzielne funkcje w realizacji przedmiotu zamówienia w poszczególnych branżach oraz legitymujące się przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: - wykażą się, że wykonali z należytą starannością w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , co najmniej 2 zamówienia odpowiadające rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu; gdzie pod pojęciem (zamówienia odpowiadające rodzajem) należy rozumieć wykonanie robót dotyczących budowy lub przebudowy lub modernizacji kotłowni gazowej; pod pojęciem (zamówienia odpowiadające wartością) należy rozumieć stan, w którym wartość kotłowni odpowiadającej rodzajem nin. zamówieniu jest nie mniejszy niż 100.000 zł brutto. - gwarantują realizację przedmiotu zamówienia przez osoby posiadające kwalifikacje niezbędne do jego wykonania, c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp d) są ubezpieczeni od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł 3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia / nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VIII SIWZ. 4. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. 5. Niespełnienie któregokolwiek z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. podpisane oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Pzp - Załącznik Nr 3 do SIWZ, 2. oświadczenie Wykonawcy, na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, czy podlega wykluczeniu z postępowania oraz współpracował z osobami lub firmami, które wykonywały czynności związane z przygotowaniem postępowania lub czy posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności - Załącznik Nr 4 do SIWZ, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert, 7. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prac o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia. W wykazie wykonanych usług należy podać ich wartość, przedmiot, daty wykonania i odbiorców - Załącznik Nr 5 do SIWZ, Do wykazu należy dołączyć, w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie 8. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności i doświadczenia - Załącznik Nr 6 do SIWZ, Do wykazu należy dołączyć, w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, dokumenty potwierdzające kwalifikacje i doświadczenie tych osób, w tym - uprawnień budowlanych osób pełniących samodzielne funkcje w realizacji przedmiotu zamówienia w poszczególnych branżach, - aktualne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Architektów lub Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 9. polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej we wskazanej wysokości.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.biuro-geodezji.dolnyslask.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 15/17, 50-044 Wrocław, w godz. od 7.30 do 15.00, pok. 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Dolnośląskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych, 50-044 Wrocław, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 15/17, pok. 320 (Sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa fabrycznie nowych kserokopiarek cyfrowych sieciowych na urbancard dla Urzędu Miejskiego Wrocławia z pełną obsługą serwisową
- SZP/242-086/2025 Dostawa inkubatorów do hodowli komórkowych w ramach potrzeb Centralnego Laboratorium Nauk Przedklinicznych Wydziału Medycznego Politechniki Wrocławskiej - Zadania.
- USŁUGA ROCZNEJ KONTROLI STANU TECHNICZNEGO OBIEKTÓW BUDOWLANYCH (5 ZADAŃ)
- Kompleksowa dostawa oraz usługa przesyłowa gazu ziemnego.
- Dostawa urządzeń, rozbudowa i modernizacja Systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia z wykorzystaniem infrastruktury systemu łączności radiowej typu LMDS.
- Świadczenie usług wspierających rozwój Centrów Usług Społecznych (dalej CUS) w województwie dolnośląskim.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z salkami urodzinowymi zwanego dalej Figloraj w budynku biurowym/głównym na powierzchni hallu głównego oraz kawiarni na antresoli
- Poprawa efektywności energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- "Modernizacja, przebudowa i remont budynku Przedszkola w Skopaniu wraz z zagospodarowaniem terenu"
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Trzcianka
- Dostawa i wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Namysłowie.
- "Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów na terenie KCGO" - roboty budowlane wraz z wyposażeniem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.