Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-03
Rzeszów: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz terenu zewnętrznego Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 4 i 4A.
Numer ogłoszenia: 355496 - 2010; data zamieszczenia: 03.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Rzeszowie , ul. Kraszewskiego 4a, 35-016 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 86 04 500, faks 017 86 04 501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rzeszow.wsa.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz terenu zewnętrznego Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 4 i 4A..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa wykonywana będzie przez Wykonawcę w okresie od 03.01.2011 r. do dnia 31.12.2011 r. w godzinach od 1530 do 2000 w dni robocze od poniedziałku do piątku. Usługa wykonywana będzie przy użyciu sprzętu i środków czystości Wykonawcy. Zakres wykonywanych czynności : I. Codzienne sprzątanie pomieszczeń obejmujące wykonywanie w szczególności czynności: - mycie posadzek i schodów z płytek klinkierowych, terakotowych z użyciem środków chemicznych, - mycie posadzek z granitu z użyciem środków chemicznych łącznie z polerowaniem po wyschnięciu, - odkurzenie wykładzin, dywanów ( w razie potrzeby odkurzaczem na mokro), - ścieranie kurzu z kaloryferów, parapetów, z półek i nawierzchni meblowych a także czyszczenie elementów szklanych mebli, - czyszczenie powierzchni mebli, biurek, stolików okolicznościowych i elementów drewnianych krzeseł środkami pielęgnująco - czyszczącymi, - opróżnienie koszy na śmieci oraz pojemników znajdujących się w niszczarkach, wymiana worków na śmieci na nowe, - mycie drzwi przeszklonych aluminiowych, ( łącznie z szybami ), - wynoszenie śmieci do pojemnika znajdującego się na zewnątrz budynku, - mycie podłóg i ścian wyłożonych płytkami ceramicznymi w pomieszczeniach socjalnych i WC oraz luster znajdujących się w WC i holach, - mycie, czyszczenie i dezynfekcja sedesów, muszli klozetowych, umywalek i zlewozmywaków znajdujących się w pomieszczeniach socjalnych, - bieżące uzupełnianie odświeżaczy powietrza, mydła w dozownikach, wymiana wkładów z płynami w dozownikach w WC, - bieżące uzupełnienie wkładów zapachowych w elektrycznych odświeżaczach powietrza - w pokojach 205, 206, 207, 209, - uzupełnianie na bieżąco papieru toaletowego (papier biały dwuwarstwowy), - bieżące uzupełnianie ręczników papierowych w dozownikach, oraz w pomieszczeniach socjalnych i pokojach gościnnych ręczników kuchennych, - udrażnianie urządzeń sanitarnych w zakresie podstawowym oraz przetykanie z użyciem środków chemicznych - np. kret, - mycie i czyszczenie barierek, poręczy na klatkach schodowych, oraz drzwi windowych z chromoniklu, - utrzymywanie w należytym porządku i czystości schodów zewnętrznych budynku przy ul. Kraszewskiego 4, podestu wejściowego do budynku przy ul. Kraszewskiego 4A, chodników i ciągów komunikacyjnych wokół obiektów, dojazdu do windy samochodowej, - mycie posadzki w garażu podziemnym sprzętem mechanicznym, oraz sprzątanie windy samochodowej, - mycie posadzek w pomieszczeniach piwnic, w tym palarni i zejściu do garażu. W okresie zimowym: - odśnieżanie chodników od strony ulicy Kraszewskiego na całej długości chodnika przy budynkach Sądu, - odśnieżanie całego wewnętrznego placu, oraz usuwanie oblodzeń środkami chemicznymi przed wjazdem do windy samochodowej i na dojeździe do pomieszczenia z koszem na śmieci, - usuwanie sopli z dachów budynków Sądu oraz z przewiązki pomiędzy budynkami, - usuwanie oblodzeń chodników i schodów przy użyciu środków chemicznych, Czynności wykonywane jeden raz w tygodniu: - pranie, prasowanie i wymiana ścierek w pomieszczeniach socjalnych, pokojach gościnnych, - dokładne czyszczenie i pielęgnacja roślin sztucznych znajdujących się wewnątrz i na zewnątrz budynków, - czyszczenie i konserwacja drzwi drewnianych środkami chemicznymi do drewna, - odkurzanie, czyszczenie krzeseł, foteli, siedzisk, - konserwacja mebli skórzanych środkami do skóry, - czyszczenie posadzek z parkietu środkiem Cleaner, (wymóg gwarancyjny wykonawcy posadzek), - konserwowanie posadzek z parkietu środkiem Freshen Up, (wymóg gwarancyjny wykonawcy posadzek), - sprzątanie pomieszczeń magazynowych (piwnice) i archiwum polegające na odkurzaniu i zmywaniu na mokro podłóg i posadzek, Czynności wykonywane jeden raz w miesiącu: - mycie 18 szt. lodówek w pomieszczeniach socjalnych, biurowych, salach narad i pokojach gościnnych, Czynności wykonywane okresowo - mycie okien otwieranych od wewnątrz i na zewnątrz, elewacji szklanej i z aluminium w miesiącu : marzec, lipiec, wrzesień oraz występujące pojedyncze przypadki zabrudzeń w razie konieczności. W przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie prac na zewnątrz, wykonawca zobowiązany jest wykonać w terminie tylko prace od środka budynku, prace niewykonane należy wykonać w pierwszym możliwym terminie, - czyszczenie w miesiącu marcu i wrześniu wszystkich kloszy lamp oświetleniowych w pokojach i ciągach komunikacyjnych, - wymiana pościeli i ręczników w pokojach gościnnych - każdorazowo po zakończonym pobycie gości, - mycie kabin prysznicowych, umywalek, zlewozmywaków, pozostawionych naczyń - naczynia należy włożyć do szafek po opuszczeniu pokoi przez gości. - wystawianie w poniedziałki i czwartki do godziny 730 pojemnika na śmieci przed bramę Sądu. UWAGA: Wykonawca w celu kompleksowego wykonania usługi zobowiązany jest do wykonania ewentualnych innych stwierdzonych przez siebie, lub wskazanych przez zamawiającego czynności nie wymienionych w niniejszym zakresie. Usługa obejmuje prace, oraz sprzęt i materiały ( w tym środki czystości ) niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Środki czystości muszą posiadać atesty PZH, skutecznie czyścić zabrudzone powierzchnie, powinny być odpowiednie do danego rodzaju powierzchni i nie powodujące uszkodzenia lub zniszczenia powierzchni. Należy stosować środki uznanych na rynku producentów środków czystości. Zamawiający w przypadku stwierdzenia zastosowania środków niskiej jakości, będzie domagał się stosowania środków o jakości gwarantującej wymagane wykonanie usługi..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 15 %
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.rzeszow.wsa.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 35-016 Rzeszów; ul. Kraszewskiego 4a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2010 godzina 10:00, miejsce: pok. nr 001 Biuro Podawcze przy ul. Kraszewskiego 4A, 35-016 Rzeszów - w godz. 8:00-15:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- dostawa energii elektrycznej
- Usługi transportowe dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie - II PRZETARG dla PAKIETU NR 6
- Serwis, obsługa i konserwacja 3 szt. przepompowni wód deszczowych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 869 administrowanej przez PZDW w Rzeszowie, oznaczonych numerami P1, P3, P4 w 2025r.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do badań w płomieniu wodorowym
- Ubezpieczenie Powiatu Rzeszowskiego.
- Wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy na rzecz kadry wojskowej i prac. zatrudnionych w 34. WOG oraz w jednostkach wojskowych pozostających na zaopatrzeniu 34. WOG
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie usługi utrzymania czystości i porządku na terenie obiektów Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie w Warszawie.
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych (RDW Chojna)
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń lokali użytkowanych przez Krakowskie Centrum Seniora
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Sądzie Rejonowym w Zgorzelcu w okresie 24 miesięcy od 01.01.2025 r. do 31.12.2026 r.
- Świadczenie usług kompleksowego sprzątania w budynkach Urzędu Miasta w Chorzowie w 2025r.
- Sprzątanie pomieszczeń budynku biurowego Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białogardzie.
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.