Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-08
Warszawa: Ochrona fizyczna obiektu, mienia i terenu Ministerstwa Edukacji Narodowej wraz z obsługą recepcji.
Numer ogłoszenia: 355787 - 2008; data zamieszczenia: 08.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Edukacji Narodowej , al. Jana Chrystiana Szucha 25, 00-918 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3474100; 022 3474157, faks 022 6223704.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.men.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna obiektu, mienia i terenu Ministerstwa Edukacji Narodowej wraz z obsługą recepcji..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1.Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna obiektu, mienia i terenu Ministerstwa Edukacji Narodowej wraz z obsługą recepcji. Ochrona fizyczna obiektu, mienia i terenu Ministerstwa Edukacji Narodowej przy al. J. Ch. Szucha 25 wraz z obsługą recepcji realizowane będą przez koncesjonowanego Wykonawcę pod nadzorem wyznaczonego przez Pełnomocnika MEN ds. ochrony informacji niejawnych pracownika MEN i w oparciu o postanowienia Ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia Dz. U. 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) 2.Zadania ochrony fizycznej obiektu realizowane będą w oparciu o postanowienia Instrukcji służby ochrony obiektu Ministerstwa Edukacji Narodowej opracowanej przez Wykonawcę i akceptowanej przez Pełnomocnika MEN ds. ochrony informacji niejawnych. 3.Ochrona osób, mienia i terenu MEN, przeciwdziałanie potencjalnym zagrożeniom realizowane będą zgodnie opracowaną instrukcją ochrony obiektu poprzez a)całodobową służbę na Posterunku Stałym b)okresową służbę wystawianą na Posterunku Doraźnym c)okresowe patrolowanie stref oraz rejonów wymagających szczególnej ochrony, wewnątrz i na zewnątrz obiektu d)dozorowanie sygnałów przekazywanych przez system elektronicznej kontroli dostępu, techniczny system sygnalizacji, oraz system ochrony ppoż e)monitoring rejonów i stref objętych systemem telewizji przemysłowej f)obsługę recepcji w dni robocze w godzinach od 8.15 do 16.15. Projekt instrukcji ochrony obiektu Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Projekt będzie zatwierdzony przez Zamawiającego. 1)Ochrona obejmuje w szczególności a)zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom MEN oraz interesantom i gościom MEN b)ochronę siedziby MEN przed napadem, włamaniem, penetracją osób niepożądanych, kradzieżą zwykłą, aktami wandalizmu, terroryzmu itp. c)w przypadku jakichkolwiek zagrożeń niezwłoczne powiadamianie upoważnionego pracownika Zamawiającego, Policji, Straży Pożarnej i innych służb oraz współdziałanie z ww. w celu zapewnienia prawidłowej ochrony d)wykorzystanie do wspomagania ochrony systemów włamania i napadu, kontroli dostępu oraz telewizji przemysłowej e)zapewnienie wsparcia grupy interwencyjnej w przypadku działań wymagających wzmocnienia ochrony stacjonarnej w czasie nie dłuższym niż 10 minut od zgłoszenia f)obsługa urządzeń systemu przeciwpożarowego MEN. 2)Główne zadania ochrony a)obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji zamówienia dot. ochrony, w szczególności -planowanie zadań dla podległych pracowników ochrony -sprawowanie nadzoru i kontroli nad realizacją zadań służby ochrony -dokonywanie okresowych analiz oraz ocen stanu bezpieczeństwa obiektu i niezwłoczne informowanie pracownika MEN nadzorującego ochronę o zaistnieniu negatywnych zdarzeń, potencjalnych zagrożeń a także przekazywanie raportów o stanie bezpieczeństwa obiektu -prowadzenie systematycznych rejestrowanych komputerowo patroli pracowników ochrony z wykorzystaniem systemu PATROL będącego w posiadaniu Zamawiającego -opracowywanie grafików dyżurów personelu służby ochrony oraz przekazywanie do akceptacji, z co najmniej jedno tygodniowym wyprzedzeniem, w przypadku nagłych i nieplanowanych zmian konieczne jest natychmiastowe powiadomienie Zamawiającego o proponowanych zmianach i uzyskanie akceptacji Zamawiającego -zadbanie o to, żeby personel ochrony w czasie pracy w MEN był wyposażony w jednolity ubiór tj. mundury, garnitury itp., elementy identyfikujące firmę ochrony oraz indywidualne identyfikatory pracownika ochrony -dbałość o dyscyplinę pracy i schludny wygląd zewnętrzny podległych pracowników ochrony b)obowiązki pracownika służby ochrony, w szczególności -niedopuszczenie do wejścia na teren obiektu osób nieuprawnionych -podejmowanie niezbędnych interwencji w przypadku stwierdzenia naruszenia zasad bezpieczeństwa ochranianych osób i mienia -przeciwdziałanie zaistnieniu potencjalnych zagrożeń zewnętrznych i wewnętrznych -sprawne działanie w przypadkach zaistnienia sytuacji kryzysowych -kontrolowanie ruchu osobowego i materiałowego wewnątrz i na zewnątrz obiektu -niedopuszczenie do wynoszenia z terenu obiektu składników majątkowych bez ważnego dokumentu (przepustki materiałowej) -wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń służbowych oraz ich ochrona -prowadzenie punktu depozytowego -nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem miejsc parkingowych przed Gmachem MEN i w podwórzach -kontrolowanie pobytu pracowników MEN po godzinie 16.15 oraz w dni wolne od pracy, zgodnie z przyjętym trybem pracy po godzinach służbowych -sprawdzanie stanu bezpieczeństwa obiektu i pomieszczeń pod kątem nienaruszalności zamknięć i plomb -utrzymywanie w sprawności wykorzystywanych urządzeń technicznych -czytelne prowadzenie dokumentacji służby ochrony -przestrzeganie zasad dyscypliny pracy oraz właściwej prezencji -egzekwowanie od osób przebywających na terenie obiektu przepisów ppoż, porządkowych i postanowień regulaminu wewnętrznego; -nie wpuszczenie na teren obiektu osób znajdujących się pod wpływem alkoholu i środków odurzających -niedopuszczenie do wnoszenia do stref bezpieczeństwa obiektu technicznych środków rejestracji obrazu i dźwięku przez osoby nieposiadające stosownego zezwolenia Dyrektora Generalnego MEN -informowanie interesantów odnośnie osoby i miejsca załatwienia spraw oraz kierowanie ich do punktu obsługi interesantów - recepcji -na wyraźne polecenie Zamawiającego odbiór z Kancelarii Prezesa Rady Ministrów dokumentów przeznaczonych dla Ministerstwa Edukacji Narodowej -obchód całego obiektu, co najmniej 6 razy na dobę i sprawdzenie czy w dni wolne od pracy oraz po godzinach pracy Ministerstwa pozamykane są okna, zakręcone kurki od wody, pogaszone są światła i wyłączony prąd z urządzeń grzewczych, na terenie MEN nie przebywają osoby, które nie posiadają do tego uprawnień. c)obowiązki pracownika recepcji - punktu obsługi interesantów, w szczególności: -obsługa w zakresie umożliwienia połączenia telefonicznego osób przebywających na biurze przepustek z komórką docelową Ministerstwa -prowadzenie ewidencji przepustek będących do dyspozycji recepcji; -obsługa interesantów i gości w zakresie kierowania ich do poszczególnych komórek organizacyjnych po uprzednim ich wylegitymowaniu i wydaniu stosownej przepustki -stałe prowadzenie elektronicznej Książki ewidencji osób wchodzących do budynku zgodnie z programem zainstalowanym w przydzielonym komputerze -odbiór codziennej prasy dla MEN -odbiór korespondencji i przekazywanie jej na bieżąco do kancelarii MEN 5)Wykonawca w trakcie obowiązywania umowy musi spełnić następujące wymagania: a)musi posiadać aktualną koncesję na wykonywanie usług w zakresie ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, b)być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000 PLN. c)pracownik ochrony musi: -posiadać aktualną licencję pracownika ochrony I lub II stopnia lub ukończony kurs w zakresie ochrony osób i mienia; -posiadać aktualne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli poufne. 6)Zamawiający wymaga, aby realizację przedmiotu zamówienia wykonywać za pomocą stałego zespołu pracowników ochrony, składającego się co najmniej z: a)dwuosobowych 12-godz. dyżurów pracowników służby ochrony w godz. 18.00-6.00, zabezpieczających wykonanie przedmiotu zamówienia w trybie ciągłym, (dyżury muszą być zgodne z opracowanym przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy comiesięcznym grafikiem dyżurów- co najmniej jedna osoba z licencją, co najmniej 1 osoba z ukończonym kursem z zakresu ochrony osób i mienia uzgodnionym co najmniej z jedno tygodniowym wyprzedzeniem z przedstawicielem Zamawiającego. b)dwuosobowych 12-godz. dyżurów pracowników służby ochrony w godz.06.00- 18.00 zabezpieczających wykonanie przedmiotu zamówienia w trybie ciągłym, (dyżury muszą być zgodne z opracowanym przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy comiesięcznym grafikiem dyżurów-co najmniej jedna osoba z licencją, co najmniej 1 osoba z ukończonym kursem z zakresu ochrony osób i mienia uzgodnionym co najmniej z jedno tygodniowym wyprzedzeniem z przedstawicielem Zamawiającego.) c)jednego pracownika do obsługi recepcji w dni robocze w godz. 8.15 - 16.15. d)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania przedłożenia przez Wykonawcę informacji potwierdzających kwalifikacje i uprawnienia pracowników pełniących służbę. e)Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej obiektu. Obiekt można oglądać w dni robocze w godz. od 9.00 do 14.00, po uprzednim uzgodnieniu z wyznaczonym pracownikiem Ministerstwa: Pan Stanisław Rocki nr tel. 022 34 74 888.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.11.00 - 79.71.11.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym, oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawca do realizacji zamówienia musi a)posiadać aktualną Koncesję MSWiA zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ustawy ochrony osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. b)dysponować lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia, co najmniej 5 osób na dobę zdolnych do wykonania zamówienia w tym co najmniej 2 osób posiadających licencję pracownika ochrony I lub II stopnia (zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221) i aktualne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli poufne(zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 z późn. zm.) co najmniej 2 osób przeszkolonych w zakresie ochrony osób i mienia (zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221) posiadających aktualne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli poufne(zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 z późn. zm.) co najmniej 1 pracownika do obsługi recepcji. c)być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000 PLN. 3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a)każdy z Wykonawców musi spełniać warunki opisane w ust. 1 a) i d) oraz ust. 2 pkt a) b)przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie musza spełniać warunki opisane w ust. 1 pkt b) i pkt c) oraz ust. 2 pkt b) i pkt c). 4.Ocena spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia, o których mowa w części 8 SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 i pkt 3 ustawy.(Załącznik nr 4) 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 i pkt 4 ustawy. (Załącznik nr 3) 3.Aktualną Koncesję MSWiA zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ustawy ochrony osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; Z którego jednoznacznie będzie wynikać spełnienie przez Wykonawcę warunku opisanego w rozdziale 7 ust. 2 pkt b) 6.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Z której jednoznacznie będzie wynikać spełnienie przez Wykonawcę warunku opisanego w rozdziale 7 ust. 2 pkt c) 7.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w ust. 3, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższy dokument musi być wystawiony z zachowaniem terminów, o których mowa w ust. 3. 9.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia określone: a)w ust. 2, 3, 4 - składa każdy z Wykonawców oddzielnie, b) w ust. 1, 5, 6 - składa przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.men.gov.pl zakładka BIP,.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Edukacji Narodowej, Al. Szucha 25, 00-918 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Ministerstwo Edukacji Narodowej w Biurze Administracyjnym, 00-918 Warszawa, Al. Szucha 25, wyłącznie w pok. nr 29..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ochrona mienia w siedzibie Zamawiającego przy ul. Trakt Lubelski 353 i 355 wraz z terenem przyległym; monitorowanie 8 sygnałów alarmowych w obiektach ZGN,
- Dostawa kontrastu dla Rezonansu Magnetycznego.
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- Zakup i dostawę urządzeń medycznych: defibrylatory i tonometr aplanacyjny na potrzeby Szpitala im. prof. W. Orłowskiego CMKP.
- Opracowanie dokumentacji projektowej do złożenia oferty w konkursie PKP PLK S.A. dla budowy tunelu w ciągu DW 632 na terenie m. Michałów-Reginów pod torami LK 10 - nr postępowania 274/24
- Najem wraz z niezbędnymi licencjami oraz wdrożeniem dwóch urządzeń sieciowych zabezpieczających działanie infrastruktury teleinformatycznej Straży Miejskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.