eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOchrona fizyczna obiektu, mienia i terenu Ministerstwa Edukacji Narodowej wraz z obsługą recepcji.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-12-30

Warszawa: Ochrona fizyczna obiektu, mienia i terenu Ministerstwa edukacji Narodowej wraz z obsługą recepcji
Numer ogłoszenia: 382283 - 2008; data zamieszczenia: 30.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 355787 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Edukacji Narodowej, al. Jana Chrystiana Szucha 25, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3474100; 022 3474157, faks 022 6223704.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna obiektu, mienia i terenu Ministerstwa edukacji Narodowej wraz z obsługą recepcji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna obiektu, mienia i terenu Ministerstwa Edukacji Narodowej wraz z obsługą recepcji. Ochrona fizyczna obiektu, mienia i terenu Ministerstwa Edukacji Narodowej przy al. J. Ch. Szucha 25 wraz z obsługą recepcji realizowane będą przez koncesjonowanego Wykonawcę pod nadzorem wyznaczonego przez Pełnomocnika MEN ds. ochrony informacji niejawnych pracownika MEN i w oparciu o postanowienia Ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). 2.Zadania ochrony fizycznej obiektu realizowane będą w oparciu o postanowienia Instrukcji służby ochrony obiektu Ministerstwa Edukacji Narodowej opracowanej przez Wykonawcę i akceptowanej przez Pełnomocnika MEN ds. ochrony informacji niejawnych. 3.Ochrona osób, mienia i terenu MEN, przeciwdziałanie potencjalnym zagrożeniom realizowane będą zgodnie opracowaną instrukcją ochrony obiektu poprzez a)całodobową służbę na Posterunku Stałym b)okresową służbę wystawianą na Posterunku Doraźnym; c)okresowe patrolowanie stref oraz rejonów wymagających szczególnej ochrony, wewnątrz i na zewnątrz obiektu d)dozorowanie sygnałów przekazywanych przez system elektronicznej kontroli dostępu, techniczny system sygnalizacji, oraz system ochrony ppoż e)monitoring rejonów i stref objętych systemem telewizji przemysłowej f)obsługę recepcji w dni robocze w godzinach od 8.15 do 16.15. Projekt instrukcji ochrony obiektu Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Projekt będzie zatwierdzony przez Zamawiającego. 1)Ochrona obejmuje w szczególności a)zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom MEN oraz interesantom i gościom MEN b)ochronę siedziby MEN przed napadem, włamaniem, penetracją osób niepożądanych, kradzieżą zwykłą, aktami wandalizmu, terroryzmu itp. c)w przypadku jakichkolwiek zagrożeń niezwłoczne powiadamianie upoważnionego pracownika Zamawiającego, Policji, Straży Pożarnej i innych służb oraz współdziałanie z ww. w celu zapewnienia prawidłowej ochrony d)wykorzystanie do wspomagania ochrony systemów włamania i napadu, kontroli dostępu oraz telewizji przemysłowej e)zapewnienie wsparcia grupy interwencyjnej w przypadku działań wymagających wzmocnienia ochrony stacjonarnej w czasie nie dłuższym niż 10 minut od zgłoszenia f)obsługa urządzeń systemu przeciwpożarowego MEN. 2)Główne zadania ochrony a)obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji zamówienia dot. ochrony, w szczególności -planowanie zadań dla podległych pracowników ochrony -sprawowanie nadzoru i kontroli nad realizacją zadań służby ochrony -dokonywanie okresowych analiz oraz ocen stanu bezpieczeństwa obiektu i niezwłoczne informowanie pracownika MEN nadzorującego ochronę o zaistnieniu negatywnych zdarzeń, potencjalnych zagrożeń a także przekazywanie raportów o stanie bezpieczeństwa obiektu -prowadzenie systematycznych rejestrowanych komputerowo patroli pracowników ochrony z wykorzystaniem systemu PATROL będącego w posiadaniu Zamawiającego -opracowywanie grafików dyżurów personelu służby ochrony oraz przekazywanie do akceptacji, z co najmniej jedno tygodniowym wyprzedzeniem, w przypadku nagłych i nieplanowanych zmian konieczne jest natychmiastowe powiadomienie Zamawiającego o proponowanych zmianach i uzyskanie akceptacji Zamawiającego -zadbanie o to, żeby personel ochrony w czasie pracy w MEN był wyposażony w jednolity ubiór tj. mundury, garnitury itp., elementy identyfikujące firmę ochrony oraz indywidualne identyfikatory pracownika ochrony -dbałość o dyscyplinę pracy i schludny wygląd zewnętrzny podległych pracowników ochrony b)obowiązki pracownika służby ochrony, w szczególności -niedopuszczenie do wejścia na teren obiektu osób nieuprawnionych -podejmowanie niezbędnych interwencji w przypadku stwierdzenia naruszenia zasad bezpieczeństwa ochranianych osób i mienia -przeciwdziałanie zaistnieniu potencjalnych zagrożeń zewnętrznych i wewnętrznych -sprawne działanie w przypadkach zaistnienia sytuacji kryzysowych -kontrolowanie ruchu osobowego i materiałowego wewnątrz i na zewnątrz obiektu -niedopuszczenie do wynoszenia z terenu obiektu składników majątkowych bez ważnego dokumentu (przepustki materiałowej) -wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń służbowych oraz ich ochrona -prowadzenie punktu depozytowego; -nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem miejsc parkingowych przed Gmachem MEN i w podwórzach -kontrolowanie pobytu pracowników MEN po godzinie 16.15 oraz w dni wolne od pracy, zgodnie z przyjętym trybem pracy po godzinach służbowych -sprawdzanie stanu bezpieczeństwa obiektu i pomieszczeń pod kątem nienaruszalności zamknięć i plomb -utrzymywanie w sprawności wykorzystywanych urządzeń technicznych -czytelne prowadzenie dokumentacji służby ochrony -przestrzeganie zasad dyscypliny pracy oraz właściwej prezencji -egzekwowanie od osób przebywających na terenie obiektu przepisów ppoż, porządkowych i postanowień regulaminu wewnętrznego -nie wpuszczenie na teren obiektu osób znajdujących się pod wpływem alkoholu i środków odurzających -niedopuszczenie do wnoszenia do stref bezpieczeństwa obiektu technicznych środków rejestracji obrazu i dźwięku przez osoby nieposiadające stosownego zezwolenia Dyrektora Generalnego MEN -informowanie interesantów odnośnie osoby i miejsca załatwienia spraw oraz kierowanie ich do punktu obsługi interesantów - recepcji -na wyraźne polecenie Zamawiającego odbiór z Kancelarii Prezesa Rady Ministrów dokumentów przeznaczonych dla Ministerstwa Edukacji Narodowej -obchód całego obiektu, co najmniej 6 razy na dobę i sprawdzenie czy w dni wolne od pracy oraz po godzinach pracy Ministerstwa pozamykane są okna, zakręcone kurki od wody, pogaszone są światła i wyłączony prąd z urządzeń grzewczych, na terenie MEN nie przebywają osoby, które nie posiadają do tego uprawnień. c)obowiązki pracownika recepcji - punktu obsługi interesantów, w szczególności: -obsługa w zakresie umożliwienia połączenia telefonicznego osób przebywających na biurze przepustek z komórką docelową Ministerstwa; -prowadzenie ewidencji przepustek będących do dyspozycji recepcji; -obsługa interesantów i gości w zakresie kierowania ich do poszczególnych komórek organizacyjnych po uprzednim ich wylegitymowaniu i wydaniu stosownej przepustki -stałe prowadzenie elektronicznej Książki ewidencji osób wchodzących do budynku zgodnie z programem zainstalowanym w przydzielonym komputerze -odbiór codziennej prasy dla MEN -odbiór korespondencji i przekazywanie jej na bieżąco do kancelarii MEN 5)Wykonawca w trakcie obowiązywania umowy musi spełnić następujące wymagania a)musi posiadać aktualną koncesję na wykonywanie usług w zakresie ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, b)być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000 PLN. c)pracownik ochrony musi -posiadać aktualną licencję pracownika ochrony I lub II stopnia lub ukończony kurs w zakresie ochrony osób i mienia; -posiadać aktualne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli poufne. 6)Zamawiający wymaga, aby realizację przedmiotu zamówienia wykonywać za pomocą stałego zespołu pracowników ochrony, składającego się co najmniej z: a)dwuosobowych 12-godz. dyżurów pracowników służby ochrony w godz. 18.00-6.00, zabezpieczających wykonanie przedmiotu zamówienia w trybie ciągłym, (dyżury muszą być zgodne z opracowanym przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy comiesięcznym grafikiem dyżurów-co najmniej jedna osoba z licencją, co najmniej 1 osoba z ukończonym kursem z zakresu ochrony osób i mienia uzgodnionym co najmniej z jedno tygodniowym wyprzedzeniem z przedstawicielem Zamawiającego.) b)dwuosobowych 12-godz. dyżurów pracowników służby ochrony w godz.06.00- 18.00 zabezpieczających wykonanie przedmiotu zamówienia w trybie ciągłym, (dyżury muszą być zgodne z opracowanym przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy comiesięcznym grafikiem dyżurów-co najmniej jedna osoba z licencją, co najmniej 1 osoba z ukończonym kursem z zakresu ochrony osób i mienia uzgodnionym co najmniej z jedno tygodniowym wyprzedzeniem z przedstawicielem Zamawiającego.) c)jednego pracownika do obsługi recepcji w dni robocze w godz. 8.15 - 16.15. d)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania przedłożenia przez Wykonawcę informacji potwierdzających kwalifikacje i uprawnienia pracowników pełniących służbę. e)Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej obiektu. Obiekt można oglądać w dni robocze w godz. od 9.00 do 14.00, po uprzednim uzgodnieniu z wyznaczonym pracownikiem Ministerstwa: Pan Stanisław Rocki nr tel. 022 34 74 888.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.11.00 - 79.71.11.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 234080.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sparta Security Sp.z o.o., Marki, ul. Duża 1, 05-260 Marki, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 234080
  • Oferta z najniższą ceną: 234080 oferta z najwyższą ceną: 473867
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.