eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › odnowa nawierzchni na drodze krajowej Nr 7 - węzeł Jaworznia odcinek drogi nr 761 od km 3+920 do km 4+440, zadanie Nr 95/2006

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-06

POZYCJA 35578

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kielce: odnowa nawierzchni na drodze krajowej Nr 7 - węzeł Jaworznia odcinek drogi nr 761 od km 3+920 do km 4+440, zadanie Nr 95/2006 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Kielcach, do kontaktów: mgr inż. Andrzej Pająk Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych, ul. I. Paderewskiego 43/45 lok. 238, 25-950 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3457431, fax 041 3664804, e-mail: apajak@kielce.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odnowa nawierzchni na drodze krajowej Nr 7 - węzeł Jaworznia odcinek drogi nr 761 od km 3+920 do km 4+440, zadanie Nr 95/2006. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Droga krajowa Nr 7 - węzeł Jaworznia odcinek drogi nr 761 od km 3+920 do km 4+440. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie odnowy nawierzchni na drodze krajowej Nr 7 - węzeł Jaworznia odcinek drogi nr 761 od km 3+920 do km 4+440 a)roboty przygotowawcze, b) podbudowa, c) nawierzchnia, d)urządzenia bezpieczeństwa ruchu, e) elementy ulic. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie odnowy nawierzchni na drodze krajowej Nr 7 - węzeł Jaworznia odcinek drogi nr 761 od km 3+920 do km 4+440 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 6000.00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: A. Minimalne wymogi dotyczące sytuacji ekonomiczno-finansowej, kadrowej i technicznej Wykonawcy są następujące: 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy: Wykonawca musi wykazać: przychód za ostatni rok obrotowy (tj. rok 2005) (na podstawie \Rachunku zysków i strat\ pozycja \Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów\ lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi\) w wysokości nie mniejszej niż 3 mln PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: warunek określony w pkt 1 spełniają łącznie. 2. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną tym osobom powierzone. Wykonawca przedstawi we Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu kandydatów na każde niżej wymienione stanowisko: 1. Stanowisko - Kierownik Budowy Wymagana liczba osób - 1 Minimalne doświadczenie w realizacji podobnych robót (w latach) - 5 Minimalne doświadczenie zdobyte na stanowisku kierownika Budowy (w latach) - 3 Osoby wskazane na stanowisko Kierownika Budowy winny posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Przez minimalne doświadczenie w realizacji podobnych robót rozumie się ogólny staż pracy przy budowie (przebudowie, modernizacji, odnowie, rehabilitacji) dróg. 3. Potencjał techniczny: Wykonawca musi posiadać niżej wymienione jednostki sprzętu: 1. Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min. 100 t/h (lub zapewnienie dostawy betonu asfaltowego z tego typu wytwórni - położonej w uzasadnionej technologicznie odległości). Zgodnie z art. 336 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny \Posiadaczem rzeczy jest zarówno ten, kto nią faktycznie włada jak użytkownik, zastawnik, najemca, dzierżawca lub mający prawo, z którym łączy się określone władztwo nad cudzą rzeczą (posiadacz zależny) 4. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w okresie 5 lat poprzedzających datę złożenia Wniosku (tj. w okresie od 17.07.2001 do 17.07.2006) zrealizował (zakończył) co najmniej: 2 zadania podobne, tzn. budowa (przebudowa, modernizacja, odnowa, rehabilitacja) dróg o wartości nie niższej niż 1 mln PLN każde. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że w/w warunek spełniają łącznie. 5. Podwykonawstwo: Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie następujących rodzajów robót: - oznakowanie poziome i pionowe - urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego - frezowanie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: B. Ocena ofert będzie oparta na ocenie spełniania wszystkich kryteriów określonych w ogłoszeniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, tj. w zależności od doświadczenia zawodowego, pozycji finansowej, potencjału kadrowego, technicznego i innych istotnych informacji wykazanych przez Wykonawcę na przekazanych formularzach i dostarczonych dokumentach zgodnie z wymaganiami postawionymi przez Zamawiającego w ogłoszeniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: C. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca wraz z Wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przedłoży: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Wniosków. 6. Bilans i rachunek zysków i strat za ostatni rok obrotowy (tj. rok 2005), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunku zysków i strat - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim 7. Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (\Potencjał kadrowy\). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową/robotami, kopie uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualne dokumenty potwierdzające przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; 8. Informację o posiadanym sprzęcie (\Potencjał techniczny\) lub zobowiązanie dostawy betonu z tego typu wytwórni - położonej w uzasadnionej technologicznie odległości; 9. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (\Doświadczenie zawodowe\) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie; 10. Informację na temat zakresu robót, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom, (\Podwykonawstwo\). Wymagania odnośnie formy składania w/w dokumentów: 1. w/w Dokumenty Wykonawca składa w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt C.2, C.4 i C.5 winien przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyżej w niniejszym punkcie oraz w pkt C.3, Wykonawca winien je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę wraz z tłumaczeniem na język polski.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 5; maksymalna liczba: 20. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Zamawiający przekaże Wykonawcy SIWZ wraz z zaproszeniem do składania ofert. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postepowaniu wraz z załącznikami można uzyskać bezpłatnie, pod adresem jak podano w sekcji I: ZAMAWIAJĄCY dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania OFERT nie dotyczy terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.