Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-25
Bytom: Dostawa żywności na potrzeby Przedszkoli Miejskich w Bytomiu
o nr: 10, 63 i 44
Numer ogłoszenia: 35594 - 2013; data zamieszczenia: 25.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Miejskie Nr 63 im. J. Korczaka , ul. Strzelców Bytomskich 248 a, 41-933 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 286 68 93, faks 32 286 68 93.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: miejska jednostka organizacyjna - przedszkole.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności na potrzeby Przedszkoli Miejskich w Bytomiu o nr: 10, 63 i 44.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup, transport, rozładunek) artykułów żywnościowych na potrzeby Przedszkoli Miejskich położonych w Bytomiu, tj. : 1) Przedszkola Miejskiego nr 10, ul. Strzelców Bytomskich 152; 2) Przedszkola Miejskiego nr 63, ul. Strzelców Bytomskich 248a; 3) Przedszkola Miejskiego nr 44, ul. Reptowska 26. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dot. poszczegolnych placowek i asotrymentow takich jak: pieczywo, nabiał różne art. spożywcze, warzywa i owoce, mięsa i wędliny, ryby, mrożonki i jaja. 15300000-1 - owoce, warzywa i podobne produkty 15800000-6 - różne produkty spożywcze 15110000-2 - mięso 15131100-6 - produkty mięsno-wędliniarskie 15200000-0 - ryby przetworzone i konserwowane 15500000-3 - produkty mleczarskie 15331170-9 - warzywa mrożone 15810000-9 - pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 03142500-3 - jaja.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 15.80.00.00-6, 15.11.00.00-2, 15.13.00.00-8, 15.20.00.00-0, 15.50.00.00-3, 15.33.11.70-9, 15.81.00.00-9, 03.14.25.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełna oferta winna składać się z: 1)formularza oferty, wraz z formularzem cenowym - odpowiednio załącznikami od 1 do 19;oraz (jeżeli dotyczy) 2) pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem lub innego dokumentu z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, 3)dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, w przypadku pełnomocnictwa - należy je złożyć w oryginalne lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem, 4)pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - oryginał dokumentu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem możliwości i warunków dokonania takiej zmiany, określonych poniżej. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany: 1) strony umowy w przypadku następstwa prawnego wynikające z odrębnych przepisów; 2) wynagrodzenia Wykonawcy (w tym cen jednostkowych) brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT; 3) podwyższenia cen jednostkowych określonego produktu w sytuacji wzrostu cen na rynku. Niniejsza zmiana może nastąpić nie częściej niż raz na kwartał i w wysokości nie wyższej niż o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za dany kwartał publikowany w Monitorze Polskim (tzw. klauzula waloryzacyjna). W takim przypadku ceny zostaną podwyższone z pierwszym dniem miesiąca następującego po miesiącu, w którym złożono pismo wnioskujące o zmianę; 4) nazwy produktu (producenta) pod warunkiem zaoferowania produktów nie gorszych jakościowo od dotychczas dostarczanych przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowych lub niższych cen jednostkowych. Niniejsza zmiana może nastąpić w przypadku : a) zaprzestania produkcji danego asortymentu przez producenta, b) zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu, c) niedostępności produktu na rynku powyżej 14 dni kalendarzowych, 6) miejsca dostawy, 7) treści umowy w sytuacji wynikłej ze zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu jej zawarcia. 2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. 3. Jakiekolwiek zmiany nin. umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, z zastrzeżeniem par.8 ust.4 umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.bytom.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bytomiu Wydział Prawny i Zamówień Publicznych (pokój 301) 41-902 Bytom, ul. Parkowa 2 adres internetowy: http://bip.um.bytom.pl/ e-mail: zamowienia@um.bytom.pl fax: 32 78 68 344.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski 41-902 Bytom, ul. Parkowa 2 Wydział Organizacyjny - Kancelaria Urzędu pokój nr 243.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pieczywa do Przedszkola Miejskiego nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pieczywa do Przedszkola Miejskiego nr 10, wg asortymentu i ilości określonych w załączniku do siwz i na zasadach opisanych w postanowieniach umownych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pieczywa do Przedszkola Miejskiego nr 63.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pieczywa do Przedszkola Miejskiego nr 63, wg asortymentu i ilości określonych w załączniku do siwz i na zasadach opisanych w postanowieniach umownych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pieczywa do Przedszkola Miejskiego nr 44.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pieczywa do Przedszkola Miejskiego nr 44, wg asortymentu i ilości określonych w załączniku do siwz i na zasadach opisanych w postanowieniach umownych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa nabiału do Przedszkola Miejskiego nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nabiału do Przedszkola Miejskiego nr 10, wg asortymentu i ilości określonych w załączniku do siwz i na zasadach opisanych w postanowieniach umownych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa nabiału do Przedszkola Miejskiego nr 63.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nabiału do Przedszkola Miejskiego nr 63, wg asortymentu i ilości określonych w załączniku do siwz i na zasadach opisanych w postanowieniach umownych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa nabiału do Przedszkola Miejskiego nr 44.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nabiału do Przedszkola Miejskiego nr 44, wg asortymentu i ilości określonych w załączniku do siwz i na zasadach opisanych w postanowieniach umownych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa produktów spożywczych do Przedszkola Miejskiego nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów spożywczych do Przedszkola Miejskiego nr 10, wg asortymentu i ilości określonych w załączniku do siwz i na zasadach opisanych w postanowieniach umownych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa produktów spożywczych do Przedszkola Miejskiego nr 63.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów spożywczych do Przedszkola Miejskiego nr 63,wg asortymentu i ilości określonych w załączniku do siwz i na zasadach opisanych w postanowieniach umownych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa produktów spożywczych do Przedszkola Miejskiego nr 44.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów spożywczych do Przedszkola Miejskiego nr 44, wg asortymentu i ilości określonych w załączniku do siwz i na zasadach opisanych w postanowieniach umownych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa warzyw i owoców do Przedszkola Miejskiego nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw i owoców do Przedszkola Miejskiego nr 10 wg asortymentu i ilości określonych w załączniku do siwz i na zasadach opisanych w postanowieniach umownych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa warzyw i owoców do Przedszkola Miejskiego nr 63.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw i owoców do Przedszkola Miejskiego nr 63 wg asortymentu i ilości określonych w załączniku do siwz i na zasadach opisanych w postanowieniach umownych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa mięsa i wędlin do Przedszkola Miejskiego nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mięsa i wędlin do Przedszkola Miejskiego nr 10, wg asortymentu i ilości określonych w załączniku do siwz i na zasadach opisanych w postanowieniach umownych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.13.11.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa mięsa i wędlin do Przedszkola Miejskiego nr 63.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mięsa i wędlin do Przedszkola Miejskiego nr 63, wg asortymentu i ilości określonych w załączniku do siwz i na zasadach określonych w postanowieniach umownych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.13.11.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa mięsa i wędlin do Przedszkola Miejskiego nr 44.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mięsa i wędlin do Przedszkola Miejskiego nr 44, wg asortymentu i ilości określonych w załączniku do siwz i na zasadach określonych w postanowieniach umownych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.13.11.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dostawa ryb do Przedszkola Miejskiego nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ryb do Przedszkola Miejskiego nr 10, wg asortymentu i ilości określonych w załączniku do siwz i na zasadach określonych w postanowieniach umownych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dostawa ryb do Przedszkola Miejskiego nr 63.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ryb do Przedszkola Miejskiego nr 63, wg asortymentu i ilości określonych w załączniku do siwz i na zasadach określonych w postanowieniach umownych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Dostawa mrożonek do Przedszkola Miejskiego nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mrożonek do Przedszkola Miejskiego nr 10, wg asortymentu i ilości określonych w załączniku do siwz i na zasadach określonych w postanowieniach umownych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Dostawa mrożonek do Przedszkola Miejskiego nr 63.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mrożonek do Przedszkola Miejskiego nr 63, wg asortymentu i ilości określonych w załączniku do siwz i na zasadach określonych w postanowieniach umownych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Dostawa jaj do Przedszkola Miejskiego nr 44.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jaj do Przedszkola Miejskiego nr 44, wg asortymentu i ilości określonych w załączniku do siwz i na zasadach określonych w postanowieniach umownych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg na terenie Gminy Bytom w 2025r.
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego
- Zawarcie umowy ramowej na sukcesywne serwisowanie aparatów i sprzętu firmy "Dräger" będącego na wyposażeniu Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A.
- "Rozbiórka budynku gospodarczego, wykonanie muru oporowego wraz z remontem istniejącej nawierzchni utwardzonej w rejonie budynku mieszkalnego przy ul. Ofiar Katynia 58 w Zabrzu" dla SRK S.A.
- Dostawa leków
- Dostawa sprzętu krawieckiego do pracowni Zespołu Szkół Administracyjno Ekonomicznych i Ogólnokształcących
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.