Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-13
Sopot: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego nad robotami polegającymi na uszczelnieniu kanalizacji sanitarnej metodą bezwykopową w Sopocie
Numer ogłoszenia: 356202 - 2009; data zamieszczenia: 13.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: AQUA - Sopot sp. z o.o. , ul. Polna 66-68, 81-740 Sopot, woj. pomorskie, tel. 0-58 555 49 20, faks 0-58 555 49 21.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.aqua-sopot.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego nad robotami polegającymi na uszczelnieniu kanalizacji sanitarnej metodą bezwykopową w Sopocie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego nad robotami polegającymi na uszczelnieniu kanalizacji sanitarnej metodą bezwykopową w Sopocie wraz z administrowaniem i monitorowaniem finansowym kontraktu Zamawiającego z wykonawcą robót budowlanych. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 6 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.01.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł (pięć tysięcy złotych) na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz nie podlegają wykluczeniu w oparciu o art. 24 u.p.z.p.; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usług, polegających na nadzorowaniu zakończonej budowy/modernizacji/przebudowy sieci kanalizacji sanitarnej, o wartości netto każdej z usługi nadzoru co najmniej 50 000 PLN; b) wykażą się dysponowaniem co najmniej jedną osobą na stanowisko Inspektora nadzoru posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Inspektora nadzoru robót budowlanych, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 1 w ofercie winny być złożone dokumenty, dla każdego z nich. Oświadczenie, zgodnie z art. 22 ust. 1 i o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 u.p.z.p., składa Pełnomocnik (Pełnomocnicy) reprezentujący wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub oddzielnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców spełnienie warunków określonych w pkt. 2 i 3 oceniane będzie łącznie. Dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie warunku/warunków..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie, o którym mowa w art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 u.p.z.p. (sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ), 3) wykaz wykonanych usług nadzoru w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. usługom nadzoru określonym powyżej w warunkach udziału w postępowaniu (pkt. 2.a) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawca może wykazać doświadczenie zawodowe dla osoby, o której mowa powyżej w warunkach udziału w postępowaniu (pkt. 2.b) załączając do oferty proponowany przez Zamawiającego wypełniony wzór życiorysu zawodowego, stanowiący Załącznik nr 4.1 do SIWZ, 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał, że będzie takimi osobami dysponował, 6) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wraz z dokumentami potwierdzającymi wpisanie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1.1), składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo właściwym organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia określone w pkt. 3. znajdują odpowiednie zastosowanie. 5. W przypadku, gdy w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawców zagranicznych widnieć będą kwoty określone w walucie obcej (innej niż PLN), Zamawiający przyjmie do przeliczenia tych wartości kurs przeliczeniowy waluty tj. średni kurs ogłoszony przez Narodowy Bank Polski z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu nie zostanie opublikowany średni kurs ogłaszany przez NBP, Zamawiający przyjmie do przeliczeń średni kurs walut ogłoszony przez NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aqua-sopot.4bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: AQUA - Sopot Sp. z o.o.
ul. Polna 66-68
81-740 Sopot
pok. 29 (I p.)
(nieodpłatnie).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2009 godzina 10:00, miejsce: AQUA - Sopot Sp. z o.o. ul. Polna 66-68 81-740 Sopot sekretariat (I p.).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie jest realizowane w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, działanie I Gospodarka wodno-ściekowa, Kontrakt 5.2 w ramach projektu pn.: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w uzdrowisku Sopot, nr Umowy o dofinansowanie POIS.01.01.00-00-017 / 08-00..
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA POPRAWIE STANDARDU DOSTĘPNOŚCI DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI BUDYNKU ŻŁOBKA
- sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego oraz wyrobów medycznych do Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr J. Titz-Kosko w Sopocie sp. z o.o., w podziale na 31 pakietów
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie zadania "Rozbudowa kotłowni i rozbudowa węzła kuchennego w ZK w Trzebini"
- ,,Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru działającego w imieniu Inwestora przy realizacji zadania pn. "Rozbudowa drogi powiatowej nr 3643W droga nr 2 - Maciejowice - granica województwa (Wierzejki)"
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1359F w miejscowości Zwierzyn ul. Wojska Polskiego - etap II" w podziale na 2 części: Część I - realizacja robót; Część II - nadzór nad realizacją zadania.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn: Budowa ścieżki rowerowej relacji Nowa Sól - Bytom Odrzański.
- "Kompleksowa usługa nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót w ramach zadania pn.: "Modernizacja budynków użyteczności publicznej".
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Modernizacja windy w Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Tomaszowie Mazowieckim''
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.