To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-30
Łódź: Świadczenia usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz ewentualnych zwrotów przesyłek niedoręczonych.
Numer ogłoszenia: 356714 - 2015; data zamieszczenia: 30.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 335694 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, ul. Piotrkowska 149, 90-440 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6324034, faks 0-42 6324130.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenia usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz ewentualnych zwrotów przesyłek niedoręczonych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz ewentualnych zwrotów przesyłek niedoręczonych w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 ze zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, w zakresie: 1) przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek, paczek oraz przesyłek opłaconych za pomocą opłaty skredytowanej, 2) doręczania zwrotów przesyłek listowych, po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy oraz doręczenia zwrotnych potwierdzeń odbioru po skutecznym doręczeniu, 3) zabezpieczenia Zamawiającego w niezbędne druki (np. potwierdzenia zwrotne odbioru, posiadające pasek samoprzylepny, książki nadawcze itp.) za wyjątkiem potwierdzeń odbioru do przesyłek nadawanych na zasadach specjalnych, 4) nadawanie przesyłek wymagających zastosowania przepisu art. 57 § 5 pkt 2 KPA, art. 12 § 6 pkt 2 Ordynacji podatkowej lub ewentualnie innych analogicznych przepisów, np. art. 165 § 2 Kodeksu postępowania cywilnego, 5) przyjęcie, przemieszczenie i doręczenie paczek według właściwej kategorii wagowej. Usługi będące przedmiotem zamówienia, będą świadczone zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa w zakresie świadczenia usług pocztowych oraz międzynarodowymi przepisami pocztowymi obowiązującymi w dniu świadczenia przedmiotu zamówienia, w szczególności z przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo Pocztowe (Dz. U. poz. 1529 ze zm.) i aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie, w tym z przepisami Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 roku w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. poz. 545), jak również z przepisami i aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie przepisów poniższych ustaw, w zakresie w jakim mają one zastosowanie do przesyłek pocztowych, których nadawą jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi: 1) Ustawy z dnia 17 listopada 1964 roku Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. z 2014 roku poz. 1296 ze zm.), 2) Ustawy z dnia 6 czerwca 1997 roku Kodeks postępowania karnego (Dz. U. z 2015 roku poz. 21 ze zm.), 3) Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2015 roku poz. 211 ze zm.). Z uwagi na konieczność zapewnienia skuteczności i rzetelności w doręczeniu przesyłek, Wykonawca będzie zobowiązany świadczyć usługi pocztowe na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi na takich samych warunkach jak warunki wykonywania usług powszechnych wskazane w przepisach prawa powszechnie obowiązującego, w zakresie niezastrzeżonym wyłącznie dla operatora wyznaczonego, z zachowaniem pozostałych zobowiązań zawartych w umowie, która zostanie z nim zawarta. Usługi będące przedmiotem zamówienia muszą obejmować przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie następujących typów przesyłek pocztowych: 1) Przesyłki listowe o wadze do 2 000 gramów, o wymiarach określonych jako Gabaryt A lub Gabaryt B, zgodnie z poniższymi definicjami: a. przesyłki listowe zwykłe - przesyłka pocztowa ekonomiczna niebędąca przesyłką najszybszej kategorii, b. przesyłki listowe priorytetowe - przesyłka pocztowa będąca przesyłką najszybszej kategorii, c. przesyłki listowe rejestrowane - przesyłka pocztowa przyjęta za pokwitowaniem przyjęcia i doręczenia za pokwitowaniem odbioru, d. przesyłki listowe nierejestrowane - przesyłka pocztowa przyjęta bez pokwitowania przyjęcia i doręczana bez pokwitowania odbioru, e. przesyłki listowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki pocztowe rejestrowane zwykłe i priorytetowe przyjęte za pokwitowaniem przyjęcia i doręczone za pokwitowaniem odbioru, f. w odniesieniu do powyższych przesyłek listowych (pkt a - e), Gabaryt A to przesyłka listowa o wymiarach: minimum - strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm tolerancja wymiarów +- 2 mm, maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć wysokości 20 mm, szerokości 230 mm, tolerancja wymiarów +- 2mm, g. w odniesieniu do powyższych przesyłek listowych (pkt a - e), Gabaryt B to przesyłka listowa o wymiarach: minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm tolerancja wymiarów +- 2 mm, maksimum - suma długości, szerokości i wysokości nie może być większa niż 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów nie może przekroczyć 600 mm. tolerancja wymiarów +- 2 mm. 2) Paczki pocztowe o wadze do 10 000 gramów o wymiarach określonych jako Gabaryt A lub Gabaryt B zgodnie z poniższymi definicjami: a. paczki pocztowe zwykłe - paczki pocztowe rejestrowane ekonomiczne niebędące paczkami najszybszej kategorii, b. paczki pocztowe priorytetowe - paczki pocztowe rejestrowane będące paczkami najszybszej kategorii, c. paczki pocztowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - paczki pocztowe rejestrowane zwykłe i priorytetowe przyjęte za pokwitowaniem przyjęcia i doręczone za pokwitowaniem odbioru, d. w odniesieniu do powyższych paczek pocztowych (pkt a - c), Gabaryt A to paczka pocztowa o wymiarach: minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm tolerancja wymiarów +- 2 mm, maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć długości 600 mm, szerokości 500 mm, wysokości 300 mm tolerancja wymiarów +- 2 mm, e. w odniesieniu do powyższych paczek pocztowych (pkt a - c), Gabaryt B to paczka pocztowa o wymiarach: minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm tolerancja wymiarów +- 2 mm, maksimum - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość - 3 000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1 500 mm tolerancja wymiarów +- 2 mm. 3) paczki pocztowe o wadze ponad 10 000 gram do 30 000 gram o wymiarach określonych jako Gabaryt A lub Gabaryt B, zgodnie z poniższymi definicjami: a. paczki pocztowe do 30 000 gramów zwykłe - paczki pocztowe rejestrowane ekonomiczne niebędące paczkami najszybszej kategorii, b. paczki pocztowe do 30 000 gramów priorytetowe - paczki pocztowe rejestrowane będące paczkami najszybszej kategorii, c. paczki pocztowe do 30 000 gramów ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - paczki pocztowe rejestrowane zwykłe i priorytetowe przyjęte za pokwitowaniem przyjęcia i doręczone za pokwitowaniem odbioru, d. w odniesieniu do powyższych paczek pocztowych (pkt a - c), Gabaryt A to paczka pocztowa o wymiarach: minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 150 x 200 mm tolerancja wymiarów +- 2 mm, maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć długości 600 mm, szerokości 500 mm, wysokości 300 mm tolerancja wymiarów +- 2 mm. e. w odniesieniu do powyższych paczek pocztowych (pkt a - c), Gabaryt B to paczka pocztowa o wymiarach: minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm tolerancja wymiarów +- 2 mm, maksimum - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość -3 000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1 500 mm tolerancja wymiarów +- 2 mm. 4) Przesyłki kurierskie, bez ograniczenia nadawcy możliwości dowolnego oznaczenia wartości przesyłki kurierskiej, o wadze: a. do 2 kilogramów, b. od 2 kilogramów do 5 kilogramów, c. od 5 kilogramów do 15 kilogramów, d. od 15 kilogramów do 30 kilogramów, e. od 30 kilogramów do 50 kilogramów. Ze względu na ilość nadawanych przesyłek rejestrowanych i za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO), Zamawiający wymaga przestrzegania przez Wykonawcę wymogów ustawowych w odniesieniu do dokumentów urzędowych w zakresie skutków potwierdzenia przyjęcia przesyłki rejestrowanej (moc dokumentu urzędowego) określonych w art. 17 ustawy Prawo pocztowe. Nadanie przesyłki przez Zamawiającego, w sprawach w których występuje on jako strona uczestnik postępowania, musi gwarantować Zamawiającemu, w dniu odebrania jej przez Wykonawcę, osiągnięcie skutku: 1) wniesienie pisma do sądu, o którym mowa w: a. art. 165 § 2 ustawy z dnia 17 listopada 1964 roku Kodeks postępowania cywilnego (tj. Dz. U. z 2014 roku, poz. 101 ze zm.), b. art. 83 § 3 ustawy z 30 sierpnia 2002 roku Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi (tj. Dz. U. z 2012 roku, poz. 270 ze zm.), 2) zachowanie terminów, stosownie do wymogów wynikających z: a. art. 12 § 6 pkt. 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Ordynacja podatkowa (tj. Dz. U. z 2012 roku, poz. 749 ze zm.), b. art. 57 § 5 pkt. 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 roku, poz. 267 ze zm.). Przesyłki, o których mowa w pkt. 7 stanowią około 10% wszystkich przesyłek rejestrowanych objętych przedmiotem zamówienia. Na potrzeby określenia sposobu świadczenia przedmiotu zamówienia awizowaniem jest obowiązek pozostawienia zawiadomienia o możliwości odbioru przesyłki w drzwiach mieszkania adresata, oddawczej skrzynce pocztowej lub skrytce pocztowej adresata, wynikający dla operatorów pocztowych z przepisów prawa powszechnie obowiązującego. Zamawiający wymaga, aby usługa dostarczania przesyłek świadczona była do każdego wskazanego przez Zamawiającego adresu w Polsce i na świecie. Doręczanie przesyłek poza granice terytorium Rzeczpospolitej Polskiej również jest objęte przedmiotem zamówienia publicznego. Wykonawca nie będzie uprawniony do otrzymania dodatkowego wynagrodzenia za odbiór przesyłek pocztowych ( w tym przesyłek kurierskich) krajowych lub zagranicznych i zwrot przesyłek pocztowych krajowych. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi we wskazanych poniżej lokalizacjach: 1) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Kilińskiego 102/102a, 2) I Wydział Pracy Środowiskowej w Łodzi przy ul. Tybury 16, 3) II Wydział Pracy Środowiskowej w Łodzi przy ul. Grota - Roweckiego 30, 4) III Wydział Pracy Środowiskowej w Łodzi przy ul. Będzińskiej 5, 5) Wydział Wspierania Rodzinnej Pieczy Zastępczej w Łodzi przy ul. Piotrkowska 149, 6) Miejski Zespół Orzekania o Niepełnosprawności w Łodzi przy ul. Leczniczej 6. Zamawiający będzie miał prawo do zmiany w zakresie ilości i adresów jednostek organizacyjnych dla których Wykonawca będzie świadczył usługi pocztowe. Zmiany te nie będą wymagały aneksu do umowy. Dniem roboczym na potrzeby określenia sposobu świadczenia przedmiotu zamówienia będzie każdy dzień roku niebędący dniem wolnym od pracy, w rozumieniu przepisów prawa powszechnie obowiązującego, z wyjątkiem sobót. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu, w formie pisemnej i elektronicznej, zestawienia placówek nadawczych, które będą realizowały przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru z placówek wskazanych w punkcie 12 przesyłek przygotowanych do wyekspediowania, a następnie nadania tych przesyłek w wyznaczonej placówce nadawczej. Odbiór przesyłek odbywać się będzie od poniedziałku do piątku, w godzinach od 13:00 do 15:00. Odbioru przesyłek dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia. Zamawiający zobowiązany będzie do umieszczenia na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki listowej lub paczki nazwy odbiorcy wraz z adresem (podany jednocześnie w pocztowej książce nadawczej dla przesyłek rejestrowanych), określając rodzaj przesyłki (zwykła, polecona, priorytet czy ze zwrotnym poświadczeniem odbioru- ZPO) oraz nadruku (pieczątki) zawierającego pełną nazwę i adres Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do nadania przesyłek w stanie uporządkowanym, przez co należy rozumieć: 1) dla przesyłek rejestrowanych - wpisanie każdej przesyłki do zestawienia przesyłek, sporządzonego w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek, 2) dla przesyłek zwykłych - nierejestrowanych - przygotowanie zestawienia ilościowego przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych sporządzonego dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek. Zamawiający będzie odpowiedzialny za przekazanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczanie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. Zamawiający będzie przekazywał przesyłki w stanie uporządkowanym według kategorii rodzajowej i wagowej. Opakowanie przesyłki listowej stanowić będzie zaklejona koperta Zamawiającego. Zawartość paczki będzie zapakowana w sztywne pudełko lub szary papier Zamawiającego. Zamawiający umieści w sposób trwały i czytelny informację jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki oraz pełna nazwę i adres zwrotny nadawcy. Zamawiający nie dopuszcza stosowania przez Wykonawcę własnych opakowań na listy i przesyłki. Jeżeli Wykonawca będzie wymagał użycia jakiegokolwiek innego typu opakowania w odniesieniu do przesyłek kurierskich, koszt takiego opakowania Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć w cenie usługi kurierskiej oraz dostarczyć takie opakowanie nadawcy, najpóźniej w chwili odebrania od niego przesyłki kurierskiej. Za moment odbioru przesyłki uważa się chwilę przyjęcia przez Wykonawcę przesyłki do przemieszczenia i doręczenia, a w przypadku przesyłek rejestrowanych chwilą wydania Zamawiającemu dowodu przejęcia przesyłki przez Wykonawcę. Nadanie przez Wykonawcę przesyłek objętych przedmiotem zamówienia odbywać się będzie w dniu odbioru przesyłek od Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia, iż przesyłki pocztowe, które przyjął od Zamawiającego będą dostarczone adresatom zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności z przepisami wskazanymi w pkt 2, a także, że w przypadku, gdy pierwsza próba doręczenia lub awizowania przesyłki pocztowej nie nastąpi w terminie 30 dni kalendarzowych licząc od dnia jej nadania - po bezskutecznym upływie tego terminu przesyłka zostanie uznana za przesyłkę zaginioną. W razie uchybienia zobowiązaniom wskazanym w zdaniu poprzedzającym przez osoby dokonujące doręczeń takich przesyłek, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłaty kar umownych wskazanych w umowie, której Istotne Postanowienia Umowy stanowi Załącznik nr 5do SIWZ, przy czym zapłata kary umownej nie wyłącza możliwości dochodzenia naprawienia szkody w pełnej wysokości. Termin doręczania przesyłek pocztowych: 1) nie później niż w 3 dniu po dniu nadania - w przypadku przesyłki listowej najszybszej kategorii (zwykłe priorytetowe), 2) nie później niż w 6 dniu po dniu nadania - w przypadku przesyłki nie będącej przesyłką najszybszej kategorii. Wykonawca będzie dostarczał do Zamawiającego potwierdzenia odbioru przesyłki przez adresata niezwłocznie po doręczeniu przesyłki zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawi zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie doręczenia przesyłki ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 7 dni, licząc od dnia pozostawienia pierwszego zawiadomienia. W przypadku nie przyjęcia przesyłki w tym terminie, przesyłka jest awizowana poprzez pozostawienie drugiego zawiadomienia o możliwości odbioru przesyłki w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty pierwszego zawiadomienia. Maksymalny termin doręczania dla przesyłek kurierskich wynosi 2 dni robocze od dnia przyjęcia przesyłki kurierskiej od nadawcy. Termin zwrotu przesyłki kurierskiej do nadawcy wynosi 2 dni robocze od dnia, w którym zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego przesyłkę kurierską niepodjętą przez adresata należy zwrócić do nadawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia zwróconych przesyłek do właściwego Wydziału Zamawiającego - miejsca z którego przesyłki zostały odebrane. Wykonawca będzie uprawniony do żądania od nadawcy potwierdzenia przyjęcia formularzy zwrotnego potwierdzenia odbioru podpisanych przez adresatów oraz przesyłek pocztowych zwracanych do nadawcy - poprzez złożenie podpisu przez wyznaczonego przez Zamawiającego pracownika, pod zestawieniem zwracanych przesyłek, przygotowanym przez Wykonawcę, w sposób umożliwiający szybkie sprawdzenie zgodności zestawienia z zakresem przekazywanej korespondencji. Korzystając z tego uprawnienia, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, iż przygotowane przez niego do podpisu zestawienie przesyłek pocztowych przekazanych nadawcy jest zgodne z informacją przekazaną przez Wykonawcę za pośrednictwem systemów informatycznych. Nie dopuszcza się zwrotu przesyłek z adnotacją brak dostępu do skrzynki pocztowej. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji zamówienia poprzez wykorzystanie placówki, spełniających następujące wymogi: 1) lokalizacja placówek musi uwzględniać występujące na danym obszarze zapotrzebowanie na usługi, 2) co najmniej jedna stała placówka pocztowa, licząca średnio w skali kraju, przypadającą na 6 000 mieszkańców na terenie gmin miejskich i gmin miejsko-wiejskich, 3) w każdej gminie co najmniej jedną stałą placówkę pocztową, 4) we wszystkich placówkach, w których Wykonawca zapewnia odbiór przesyłek, ich wydawanie musi być przeprowadzone na specjalnie wyznaczonym do tego stanowisku, oddzielonym od wszelkich innych czynności wykonywanych w takiej placówce odbiorczej, w sposób wyraźny i jednoznaczny, zapewniający bezpieczeństwo tajemnicy korespondencji, 5) wszystkie placówki, w których Wykonawca zapewnia odbiór przesyłek, muszą być czynne we wszystkie dni robocze przez co najmniej 6 godzin dziennie, 6) wszystkie placówki, w których Wykonawca zapewnia odbiór przesyłek, muszą być umiejscowione w lokalizacjach oraz posiadać warunki lokalowe, które w sposób oczywisty nie utrudnią dostępu osobom niepełnosprawnym, obejmujące brak utrudnień takich jak (bariery architektoniczne): a. schody bez podjazdu, spocznika, rampy, pochylni lub sprawnie działającej windy dla wózków inwalidzkich, umiejscowionych przy jednym z wejść do budynku placówki pocztowej, b. progi oraz stopnie wewnątrz placówki pocztowej w strefie przeznaczonej dla klientów, c. brak utwardzonego ciągu komunikacyjnego do placówki pocztowej, o szerokości co najmniej 150 cm, biegnący od granic posesji na której umiejscowiony jest budynek, w którym znajduje się placówka pocztowa, d. brak drzwi o szerokości co najmniej 90 cm, prowadzących do placówki pocztowej, w celu zapewnienia swobodnego dostępu dla wózków inwalidzkich obejmującym również zapewnienie odpowiedniej przestrzeni manewrowej wokół takich drzwi, e. brak stanowiska obsługi klientów dysponującego ladą o wysokości nieprzekraczającej 90 cm lub brak osobnego stanowiska obsługi klientów, osób poruszających się na wózkach, f. brak przestrzeni przeznaczonej do przebywania klientów, o powierzchni wystarczającej dla swobodnego poruszania się na wózku inwalidzkim (szerokość wszystkich ciągów komunikacyjnych wewnątrz placówki pocztowej, w strefie obsługi klientów nie może być mniejsza niż 120 cm) lub posiadając warunki lokalowe, które mogą utrudniać dostęp do usług pocztowych osobom niepełnosprawnym jednocześnie są zorganizowane w sposób, który pozwala na skorzystanie z usługi pocztowej bez pokonywania takich barier obejmujący (udogodnienia organizacyjne): możliwość przywołania obsługi placówki pocztowej poprzez: - naciśnięcie dedykowanego przycisku dzwonka, umieszczonego na wysokości 90-110 cm od podłoża, umożliwiającej swobodne korzystanie osobom poruszającym się na wózku lub - wykonanie połączenia telefonicznego na numer telefonu: wskazany na tabliczce informacyjnej umiejscowionej bezpośrednio przed pierwszą barierą architektoniczną oddzielającą daną placówkę od drogi publicznej, w widocznym miejscu, opisanej dużą, czytelną czcionką i opatrzonej znakiem graficznym zgodnym ze wzorem zawartym w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 marca 2014 roku w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących świadczenia udogodnień dla osób niepełnosprawnych przez dostawców publicznie dostępnych usług telefonicznych o rozmiarze odpowiednim do umiejscowienia takiego oznaczenia (Dz. U. z 2014 roku, poz. 464) lub wskazany na stronie internetowej opisującej adres i godziny otwarcia danej placówki operatora pocztowego lub możliwość umówienia terminu i godziny odbioru przesyłki przez adresata, bez dodatkowych opłat, pod adresem wskazanym na takiej przesyłce, za pośrednictwem połączenia telefonicznego na numer telefonu: - wskazany na tabliczce informacyjnej umiejscowionej bezpośrednio przed pierwszą barierą architektoniczną oddzielającą daną placówkę od drogi publicznej, w widocznym miejscu, opisanej dużą, czytelną czcionką i opatrzonej znakiem graficznym zgodnym ze wzorem zawartym w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 marca 2014 roku w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących świadczenia udogodnień dla osób niepełnosprawnych przez dostawców publicznie dostępnych usług telefonicznych o rozmiarze odpowiednim do umiejscowienia takiego oznaczenia (Dz. U. z 2014 roku, poz. 464) lub - wskazany na stronie internetowej opisującej adres i godziny otwarcia danej placówki operatora pocztowego. Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić, że przesyłki pocztowe będą przemieszczane i doręczane przez osoby zobowiązane do stosowania przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie sposobu doręczania przesyłek pocztowych. Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić wszystkim osobom, którym zostanie powierzone wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie doręczania i wydawania przesyłek, w tym również personelowi podwykonawców i samym podwykonawcom, szkolenia zapewniające należyte wykonywanie przez te osoby powierzonych im obowiązków, w szczególności w zakresie obowiązku dwukrotnego awizowania przesyłki oraz przechowywać dokumentację dotyczącą realizowania tego zobowiązania. Wykonawca będzie zobowiązany dostosować systemy informatyczne, które wykorzystuje do prowadzenia działalności pocztowej do systemów informatycznych wykorzystywanych przez poszczególne placówki, a w przypadku zmian takich systemów informatycznych, Wykonawca będzie zobowiązany do wdrożenia zmian. Wykonawca będzie zobowiązany do nieodpłatnego przeprowadzenia szkoleń dotyczących wdrożonych przez Wykonawcę funkcjonalności systemów informatycznych wykorzystywanych przez Zamawiającego - w zakresie, terminach i na żądanie poszczególnych placówek, jeżeli wprowadzone rozwiązania wymagają przeprowadzenia takiego szkolenia. Wykonawca będzie zobowiązany, na własny koszt doręczyć i zapewnić należyte funkcjonowanie, w każdej placówce, narzędzia informatycznego zapewniającego możliwość rozliczenia nadanej korespondencji w danym okresie rozliczeniowym oraz integrację tego systemu z narzędziami informatycznymi, wskazanymi przez Zamawiającego. Monitorowanie statusu przesyłki, aktualizowane w każdym dniu roboczym, wskazujące co najmniej lokalizację ostatniego punktu przemieszczenia przesyłki, datę pierwszej próby doręczenia, daty awizowania, datę doręczenia, datę odbioru, przewidywany termin pierwszej próby doręczenia, lokalizację ostatniego punktu przemieszczenia zwróconej przesyłki, lokalizację ostatniego punktu przemieszczenia formularza zwrotnego potwierdzenia odbioru, ujawnienia każdej innej informacji o zdarzeniach mających wpływ na doręczenie. Jeżeli poszczególne z wymienionych wcześniej rodzajów informacji nie odnoszą się do konkretnej przesyłki, pole dotyczące tych informacji powinno być odpowiednio oznaczone przez system informatyczny Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się współpracować z Zamawiającym w zakresie dostosowania struktury informatycznej wykorzystywanej do wykonania przedmiotu umowy w celu zapewnienia najwyższego poziomu zabezpieczenia informacji przekazywanych w związku z wykonywaniem usług przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego, w szczególności danych osobowych. Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzania zestawienia korespondencji nadanej przez nadawcę w danym dniu oraz dowolnie określonej ilości dni poprzednich w sposób umożliwiający wyliczenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy za doręczanie przesyłek nadanych w wybranym okresie, z rozbiciem na poszczególne rodzaje przesyłek. Wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z ilości przesyłek, pomnożonej przez ceny jednostkowe brutto określone w ofercie Wykonawcy. Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy. Wynagrodzenie płatne będzie na podstawie faktury VAT, w terminie do 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę. Należności wynikające z faktury płatne będą przelewem, na konto wskazane na fakturze. Podstawą obliczenia należności będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane lub zwrócone z powodu braku możliwości ich doręczenia w okresie rozliczeniowym, potwierdzona co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych lub oddawczych, przy czym obowiązywać będą ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w ofercie. W przypadku zmiany przepisów określających wysokość należnego podatku VAT na usługi pocztowe w czasie trwania zamówienia, Wykonawca zastosuje obowiązujący podatek VAT, co skutkować będzie zmianą cen jednostkowych przesyłek. Ilość i waga zwróconych przesyłek stwierdzona będzie na podstawie zestawienia, sporządzonego przez Wykonawcę w dwóch egzemplarzach. Kopia zestawienia dostarczona będzie Zamawiającemu wraz z fakturą. Ilości wskazane w punkcie 60 są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia winno obejmować wszelkie koszty jego realizacji, w tym: podatek VAT, koszty odbioru i dostarczenia przesyłek, ewentualnych upustów i rabatów. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania zamówienia, w tym: utraty, ubytku lub uszkodzenia przesyłki, Zamawiającemu przysługuje odszkodowanie oraz inne roszczenia na zasadach i w wysokościach określonych w ustawie Prawo pocztowe. Usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uważa się za niewykonaną, jeżeli doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia nadania, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 listopada 2013 roku w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej, w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. 2013 roku, poz. 1468). Do odpowiedzialności Wykonawcy za nienależyte wykonanie usługi pocztowej stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 roku w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej, w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. nr 183, poz. 1795, ze zmianami), a w sprawach nieuregulowanych tymi przepisami stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2014 roku, poz. 101 ze zmianami). W przypadku nieterminowego odbioru przesyłek przygotowanych do wyekspediowania, Zamawiającemu przysługuje prawo do naliczenia kary umownej w wysokości 1% miesięcznej kwoty za usługę odbioru przesyłek ze wskazanych w pkt. 12 lokalizacji Zamawiającego, za każdy dzień zwłoki. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w przypadku: 1) likwidacji, ogłoszenia upadłości lub rozwiązania przedsiębiorstwa Wykonawcy, 2) nie wykonania przedmiotu zamówienia powyżej 4 dni w stosunku do ustalonych terminów. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić pod rygorem nieważności na piśmie i zawierać uzasadnienie. W każdym przypadku, jeśli odstąpienie przez Zamawiającego od umowy następuje z winy Wykonawcy, Zamawiającemu przysługuje prawo do naliczenia kary umownej w wysokości 10% od kwoty wartości zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego i wartościowego przedmiotu zamówienia bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Dopuszcza się możliwość przesunięć ilości przesyłek w ramach kwoty brutto zawartej umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe 64.11.20.00 - Usługi pocztowe dotyczące listów 64.11.30.00 - Usługi pocztowe dotyczące paczek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Poczta Polska SA., ul. Rodzin Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 207297,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 141741,44
Oferta z najniższą ceną: 141741,44 / Oferta z najwyższą ceną: 185329,14
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.27.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych niezbędnych do sporządzania posiłków w stołówce, bufecie oraz café w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Teatralnej i Telewizyjnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Sukcesywne dostawy pieczywa na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Zakup wraz z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miejskiego w Wolborzu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych
- "Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku"
- Świadczenie usł. pocztowych w obr. krajowym i zagranicznym na rzecz Gm. Jaktorów w zakr. odbioru,przyjmowania,przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych do każdego miejsca w kraju i za granicą.
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Łasku w 2025 roku
- Świadczenie usług pocztowych dla RARS na okres 24 miesięcy
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.