eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Remont lokalu użytkowego - ul. Batorego 33

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-09

Zielona Góra: Remont lokalu użytkowego - ul. Batorego 33
Numer ogłoszenia: 356933 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , Aleja Zjednoczenia 110, 65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. (068) 322-91-86, faks (068) 322-91-84.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont lokalu użytkowego - ul. Batorego 33.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na wykonaniu remontu lokalu użytkowego w budynku przy ul. Batorego 33 w Zielonej Górze. Zakres prac obejmuje: - rozebranie ścianek działowych - skucie odparzonych i wykonanie nowych tynków - wykonanie gładzi gipsowej na ścianach - zerwanie starej i ułożenie nowej wykładziny rulonowej - samopoziomujący podkład pod posadzki - ułożenie posadzki z płytek terakoty - ułożenie cokolików - skucie odparzonych i ponowne ułożenie płytek ściennych - zamurowanie otworu drzwiowego z otynkowaniem - osadzenie ościeżnic stalowych szt 2 - montaż nowych skrzydeł drzwiowych wew. 6szt zew. 1 szt (typowe) - malowanie schodów farbą olejną - malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną - demontaż istniejącego i montaż nowego daszku z pleksi nad wejściem od strony podwórza - demontaż starego, wykonanie i montaż nowego włazu dachowego wraz z obróbkami blacharskimi i papowymi - demontaż fragmentów instalacji wod - kan. - wymiana części rur instalacji wodociągowej - montaż urządzeń sanitarnych - montaż armatury sanitarnej - uzupełnienie brakujących elementów wentylacyjnych - demontaż instalacji elektrycznej po rozebranych ściankach działowych - uzupełnienie instalacji elektrycznej po rozebraniach i połączenie z instalacją istniejącą - montaż osprzętu elektrycznego w całym obiekcie- parter i piętro: gniazda pt podwójne 2x10 +z , gniazda pt pojedyncze, wył. pt 1b, świecznikowe, schodowe, uzupełnienie osprzętu modułowego w tablicy TB - wymiana opraw - montaż ogrzewania elektrycznego piecami akumulacyjnymi dynamicznym i statycznymi - wykonanie nowej instalacji pod brakujące obwody do kuchni , ogrzewania elektrycznego i oświetlenia - sprawdzenie i pomiary elektryczne instalacji istniejącej i nowo wykonanej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp, a także nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp; 2) wykonawca powinien dysponować, lub będzie dysponować kierownikiem budowy wpisanym na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 3) wykonawca powinien wykazać się realizacją min. 1 roboty w zakresie wykonania remontu w budynku o wartości min. 30.000 zł 4) należy podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami, lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy Pzp i nie podleganiu wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy Pzp, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do formularza oferty (w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się o zamówienia wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie); 2) wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami, zawierającymi oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 4 siwz, (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią); 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się o zamówienia wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie); 4) sporządzone i podpisane szczegółowe kosztorysy ofertowe wykonane na podstawie przedmiarów robót dołączonych do niniejszych warunków (ceny jednostkowe materiałów w kosztorysach ofertowych należy przyjąć łącznie z kosztami zakupu); 5) wypełniony i podpisany wykaz stawek i narzutów - załącznik nr 4 do siwz; 6) złożone wymagane prawem uprawnienia i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby zawodowej; 7) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zał. nr 5 8) dokumenty potwierdzające, że roboty wyszczególnione w załączniku nr 5 zostały wykonane z należytą starannością..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego - Al. Zjednoczenia 110, pokój 101.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2008 godzina 08:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze, al. Zjednoczenia 110a, nr pokoju 101, nie później niż do godz. 8.00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.