Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-13
Wrocław: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wydziału Fizyki i Astronomii UWr. WFA-2420-10/10
Numer ogłoszenia: 357135 - 2010; data zamieszczenia: 13.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski Wydział Fizyki i Astronomii , pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3436847, 3759404, faks 071 3443421.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wydziału Fizyki i Astronomii UWr. WFA-2420-10/10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet 1: 30121200-5 - Urządzenia fotokopiujące pakiet 2: 30213000-5 - Komputery osobiste pakiet 3: 30213100-6 - Komputery przenośne 30233153-8 - Urządzenia do odczytu 30237410-6 - Myszki komputerowe pakiet 4: 33200000-2 - Przyrządy i urządzenia do pomiaru, kontroli, badania i nawigacji pakiet 5: 30237200-1 - Akcesoria komputerowe 30233150-7 - Napędy dysku optycznego pakiet 6: 30213000-5 - Komputery osobiste pakiet 7: 30213000-5 - Komputery osobiste 32420000-3 - Urządzenia sieciowe pakiet 8: 30237200-1 - Akcesoria komputerowe pakiet 9: 30213100-6 - Komputery przenośne 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy pakiet 10: 38652110-4 - Projektory do slajdów pakiet 11: 30213000-5 - Komputery osobiste 30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych, 30237100-0 - Części komputerów 30237200-1 - Akcesoria komputerowe 30231300-0 - Monitory ekranowe 30232100-5 - Drukarki i plotery 30213100-6 - Komputery przenośne 30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych 30234600-4 - Pamięci flash Pakiet 12: 48311000-1 - pakiety oprogramowania do zarządzania dokumentami Pakiet 13: 30213300-8 - Komputer biurkowy 30231300-0 - Monitory ekranowe Pakiet 14: 30233100-2 - Komputerowe jednostki do przechowywania 30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych 30234600-4 - Pamięć flash 30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30237100-0 - Części komputerów 30237200-1 - Akcesoria komputerowe Pakiet 15: 30233100-2 - Komputerowe jednostki do przechowywania 30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych 30234600-4 - Pamięć flash 30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30237100-0 - Części komputerów 30237200-1 - Akcesoria komputerowe Pakiet 16: 38600000-1 - Przyrządy optyczne 38651600-9 - Kamery cyfrowe Pakiet 17: 30213300-8 - Komputer biurkowy 30231300-0 - Monitory ekranowe 30213100-6 - Komputery przenośne Pakiet 18: 30213300-8 - Komputer biurkowy 30231300-0 - Monitory ekranowe.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.31.53 - Urządzenie do odczytu i/lub wypalania płyt kompaktowych (CD) i uniwersalnych dysków wideo (DVD) 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 33.20.00.00 - 33.20.00.00 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.31.50 - Napędy dysku optycznego 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 38.65.21.00 - Projektory 30.23.45.00 - Pamięci do przechowywania danych 30.23.71.00 - Części komputerów 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 48.31.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania dokumentami 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.46.00 - Pamięć flash 38.65.16.00 - Kamery cyfrowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż: - na realizację pakietu nr 1 - 3000,00 zł. brutto; - na realizację pakietu nr 2 - 1300,00 zł. brutto; - na realizację pakietu nr 3 - 1200,00 zł. brutto; - na realizację pakietu nr 4 - 1300,00 zł. brutto; - na realizację pakietu nr 5 - 500,00 zł. brutto; - na realizację pakietu nr 6 - 3000,00 zł. brutto; - na realizację pakietu nr 7 - 1800,00 zł. brutto; - na realizację pakietu nr 8 - 1000,00 zł. brutto; - na realizację pakietu nr 9 - 6500,00 zł. brutto; - na realizację pakietu nr 10 - 1100,00 zł. brutto; - na realizację pakietu nr 11 - 20500,00 zł. brutto; - na realizację pakietu nr 12 - 1400,00 zł. brutto; - na realizację pakietu nr 13 - 3000,00 zł. brutto; - na realizację pakietu nr 14 - 2700,00 zł. brutto; - na realizację pakietu nr 15 - 700,00 zł. brutto; - na realizację pakietu nr 16 - 42500,00 zł. brutto; - na realizację pakietu nr 17 - 3000,00 zł. brutto; - na realizację pakietu nr 18 - 4000 zł. brutto; Jeśli wykonawca zamierza zrealizować zamówienie na więcej niż jeden pakiet, w celu wykazania spełnia warunku wiedzy i doświadczenia należy zsumować wartości dostaw dla wybranych pakietów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
inne dokumenty
1) Formularz Ofertowy (złącznik nr 1 do SIWZ) 2) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych. 3) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo, w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów. 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 7. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w pkt 2 ppkt 1) - 2) lub w pkt 3. Dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 1) - 2), pkt 5 i pkt 6 podmioty składają wspólnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty wystąpi do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego z prośbą o wyrażenie zgody na zastosowanie preferencyjnej 0 stawki VAT. W związku z powyższym Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy wyłonionego w toku postępowania. Do czasu potwierdzenia 0 stawki VAT przez Ministerstwo, Wykonawca za dostarczony sprzęt zobowiązany jest do wystawienia faktury VAT z należnym podatkiem VAT. Po uzyskaniu zgody przez Ministerstwo zostanie wystawiona korekta Faktury VAT. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej umowy następującego aneksu: aneks przedmiotowy: ze względu na niedostępność na rynku wymaganego urządzenia, zaistniałej pomiędzy złożeniem oferty a terminem dostawy, dopuszczalna jest dostawa urządzenia tego samego producenta o każdym z parametrów co najmniej równoważnym z podanym w specyfikacji technicznej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.uni.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Fizyki i Astronomii Uniwersytetu Wrocławskiego, pl. M. Borna 9, 50-204 Wrocław, I piętro, pokój 101.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Wydział Fizyki i Astronomii Uniwersytetu Wrocławskiego, pl. M. Borna 9, 50-204 Wrocław, I piętro, pokój 101.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Zwiększenie liczby absolwentów kierunków fizyka i fizyka techniczna prowadzonych na Wydziale Fizyki i Astronomii Uniwersytetu Wrocławskiego realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IV Szkolnictwo wyższe i nauka , Działania 4.1 Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy , Poddziałania 4.1.2 Zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy , współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wydatek zgodny z Wnioskiem o dofinansowanie projektu w ramach umowy z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego nr UDA-POKL-04.01.02-00-059/10-00, dotyczy Zadania nr1: Zarządzanie projektem, Kategoria 6: Zakup stacjonarnych zestawów komputerowych z oprogramowaniem: serwer internetowy i do obsługi i dokumentacji elementów związanych z realizacją projektu. Budżet 2010 rok. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy (wzór zał 3 do SIWZ) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej umowy następującego aneksu: aneks przedmiotowy: ze względu na niedostępność na rynku wymaganego urządzenia, zaistniałej pomiędzy złożeniem oferty a terminem dostawy, dopuszczalna jest dostawa urządzenia tego samego producenta o każdym z parametrów co najmniej równoważnym z podanym w specyfikacji technicznej (Załącznik nr 2)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont budynku przy ul. Drzewnej 19 we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa odczynników do bieżącej diagnostyki do pracowni cytometrii w podziale na dwa pakiety.
- Remont budynku przy ul. Jedności Narodowej 48 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach położonych we Wrocławiu, w ramach rządowego programu budownictwa komunalnego - 2 Zadania.
- SZP/242-100/2025 Dostawa materiałów optomechanicznych dla Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej - zadania.
- Dostawa samochodu osobowo - terenowego z napędem 4x4 na potrzeby Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa serwera backupowego wraz z oprogr. oraz serwera do arch. bazy danych (...) dwóch UPS-ów oraz dwóch switch-ów w ramach projektu pod nazwą Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ).
- Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu "Praktyka czyni mistrza w zawodzie - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół CKZ Bujny
- Wzmocnienie poziomu bezpieczeństwa środowiska IT Urzędu Gminy i Miasta w Miechowie poprzez wdrożenie zaawansowanych narzędzi i mechanizmów szkoleniowych, programistycznych i sprzętowych.
- "Dostawa sprzętu oraz oprogramowania IT oraz wdrożenie systemów i rozwiązań teleinformatycznych (instalacja, konfiguracja i integracja)".
- Dostawa sprzętu, oprogramowania i usług szkoleniowych związana z realizacją projektu"Modernizacja i rozwój usług w ramach e-administracji lokalnej świadczonych przez Urząd Miasta i Gminy w Szamocinie"
- Dostawa komputerów
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.