Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-20
Grajewo: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla uczniów biorących udział w projekcie pn. Uczeń na piątkę ze Szkoły Podstawowej nr 4 im. Henryka Sienkiewicza w Grajewie, realizowanym przez Zespół Szkół Miejskich Nr 3 w Grajewie.
Numer ogłoszenia: 357508 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Miejskich Nr 3 w Grajewie , ul. Konstytucji 3 Maja 23, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 86 272 2852, faks 86 272 2852.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp4grajewo.cba.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zespół szkół miejskich.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla uczniów biorących udział w projekcie pn. Uczeń na piątkę ze Szkoły Podstawowej nr 4 im. Henryka Sienkiewicza w Grajewie, realizowanym przez Zespół Szkół Miejskich Nr 3 w Grajewie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług edukacyjnych obejmujących przeprowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu: Uczeń na piątkę ze Szkoły Podstawowej nr 4 im. Henryka Sienkiewicza w Grajewie w klasach IV - VI Szkoły Podstawowej nr 4 w Grajewie, która jest częścią Zespołu Szkół Miejskich Nr 3 w Grajewie, w terminie od podpisania umowy do 30.06.2013 r. Zamówienie podzielone jest na 37 części, z których każda będzie oceniana odrębnie. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie następujących zajęć: 1) Część nr 1. Prowadzenie zajęć teatralno-recytatorskich. 30 godz. lekcyjnych w jednej grupie; 2) Część nr 2. Prowadzenie zajęć z koła zainteresowań języka polskiego I grupa 30 godz. lekcyjnych w jednej grupie 3) Część nr 3. Prowadzenie zajęć z koła zainteresowań języka polskiego II grupa 30 godz. lekcyjnych w jednej grupie 4) Część nr 4. Prowadzenie zajęć z koła zainteresowań matematycznych I grupa 30 godz. lekcyjnych w jednej grupie 5) Część nr 5. Prowadzenie zajęć z koła zainteresowań matematycznych II grupa 30 godz. lekcyjnych w jednej grupie 6) Część nr 6. Prowadzenie zajęć z koła zainteresowań przyrodniczych I grupa 30 godz. lekcyjnych w jednej grupie 7) Część nr 7. Prowadzenie zajęć z koła zainteresowań przyrodniczych II grupa 30 godz. lekcyjnych w jednej grupie 8) Część nr 8. Prowadzenie zajęć z koła zainteresowań języka angielskiego I grupa 30 godz. lekcyjnych w jednej grupie 9) Część nr 9. Prowadzenie zajęć z koła zainteresowań języka angielskiego II grupa 30 godz. lekcyjnych w jednej grupie 10) Część nr 10. Prowadzenie zajęć z koła zainteresowań plastycznych 30 godz. lekcyjnych w jednej grupie 11) Część nr 11. Prowadzenie zajęć z koła zainteresowań tanecznych I grupa 30 godz. lekcyjnych w jednej grupie 12) Część nr 12. Prowadzenie zajęć z koła zainteresowań tanecznych II grupa 30 godz. lekcyjnych w jednej grupie 13) Część nr 13. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka angielskiego I grupa 30 godz. lekcyjnych w jednej grupie 14) Część nr 14. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka angielskiego II grupa 30 godz. lekcyjnych w jednej grupie 15) Część nr 15. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka angielskiego III grupa 30 godz. lekcyjnych w jednej grupie 16) Część nr 16. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki I grupa 30 godz. lekcyjnych w jednej grupie 17) Część nr 17. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki II grupa 30 godz. lekcyjnych w jednej grupie 18) Część nr 18. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki III grupa 30 godz. lekcyjnych w jednej grupie 19) Część nr 19. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego I grupa 30 godz. lekcyjnych w jednej grupie 20) Część nr 20. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego II grupa 30 godz. lekcyjnych w jednej grupie 21) Część nr 21. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego III grupa 30 godz. lekcyjnych w jednej grupie 22) Część nr 22. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z przyrody I grupa 30 godz. lekcyjnych w jednej grupie 23) Część nr 23. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z przyrody II grupa 30 godz. lekcyjnych w jednej grupie 24) Część nr 24. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z przyrody III grupa 30 godz. lekcyjnych w jednej grupie 25) Część nr 25. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego I grupa 30 godz. lekcyjnych w jednej grupie 26) Część nr 26. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego II grupa 30 godz. lekcyjnych w jednej grupie 27) Część nr 27. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego III grupa 30 godz. lekcyjnych w jednej grupie 28) Część nr 28. Prowadzenie zajęć z informatyki I grupa 30 godz. lekcyjnych w jednej grupie 29) Część nr 29. Prowadzenie zajęć z informatyki II grupa 30 godz. lekcyjnych w jednej grupie 30) Część nr 30. Prowadzenie zajęć z informatyki III grupa 30 godz. lekcyjnych w jednej grupie 31) Część nr 31. Prowadzenie zajęć logopedycznych dla uczniów z orzeczeniem kształcenia specjalnego 30 godz. lekcyjnych w jednej grupie 32) Część nr 32. Prowadzenie zajęć z muzykoterapii dla uczniów z orzeczeniem kształcenia specjalnego 30 godz. lekcyjnych w jednej grupie 33) Część nr 33. Prowadzenie zajęć rekreacyjno-ruchowych dla uczniów z orzeczeniem kształcenia specjalnego 30 godz. lekcyjnych w jednej grupie 34) Część nr 34. Prowadzenie zajęć plastyczncznych dla uczniów z orzeczeniem kształcenia specjalnego 30 godz. lekcyjnych w jednej grupie 35) Część nr 35. Prowadzenie zajęć z dysleksji i dysortografii dla uczniów z orzeczeniem kształcenia specjalnego I grupa 30 godz. lekcyjnych w jednej grupie 36) Część nr 36. Prowadzenie zajęć z dysleksji i dysortografii dla uczniów z orzeczeniem kształcenia specjalnego II grupa 30 godz. lekcyjnych w jednej grupie 37) Część nr 37. Wprowadzenie autorskiej koncepcji warsztatów kreowania osobowości do zajęć pedagogiczno-psychologicznych 64 godz. lekcyjnych w czterech grupach; po 16 godz. na grupę; Wykonawca ma opracować, a następnie zrealizować (4 grupy po 16 godz.) autorską koncepcję warsztatów kreowania osobowości dla uczniów z deficytami i zaburzeniami rozwoju psychofizycznego oraz z dysfunkcjami rodzinnymi. Zajęcia pedagogiczno-psychologiczne mają przyczyniać się do wzrostu motywacji, poszerzeniu zainteresowań, przeciwdziałaniu stereotypom w postrzeganiu ról społecznych, przeciwdziałaniu agresji, podniesieniu własnej wartości uczniów. Opracowany program szesnastogodzinnych warsztatów powinien być dostarczony Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej, oraz powinien zawierać: założenia, cele, treści, metody i formy realizacji, scenariusze zajęć, narzędzia i metody ewaluacji oraz środki dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć w formie szesnastogodzinnych warsztatów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 37.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane wniesienie wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, odpowiednio dla każdej części, iż osoba uczestnicząca w wykonaniu zamówienia spełnia następujące wymagania odnośnie kwalifikacji i doświadczenia: a) wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz szczegółowe kwalifikacje określone Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400, z późn. zm.) odpowiednie dla poszczególnych części zamówienia. b) co najmniej roczne doświadczenie w pracy pedagogicznej z dziećmi w klasach szkół podstawowych lub gimnazjalnych w ostatnich trzech latach.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - doświadczenie - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach i na poniższych warunkach 1) Zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, w przypadku: a) pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy, b) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy. 2) W przypadku wystąpienia niezależnych od Zamawiającego, niemożliwych do przewidzenia w trakcie zawierania umowy okoliczności takich jak np. klęski żywiołowe, znacząca absencja chorobowa dzieci, itp. Zamawiający ma prawo do zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu umowy do aktualnie niezbędnych swoich potrzeb lub zawieszenia świadczenia usług, na okres, w którym okoliczności te występują. 3) Zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 4) Zmniejszenie zakresu usług i wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. 5) Zmiana harmonogramu realizacji projektu w przypadku zaistnienia zmian wytycznych, zmian warunków realizacji projektu lub treści dokumentów programowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp4grajewo.cba.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Miejskich Nr 3 w Grajewie
ul. Konstytucji 3-go Maja 23
19-200 Grajewo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2012 godzina 15:00, miejsce: Zespół Szkół Miejskich Nr 3 w Grajewie ul. Konstytucji 3-go Maja 23 19-200 Grajewo sekretariat Szkoły Podstawowej nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z GRAJEWA
- Zakup wraz z dostawą mieszanki kruszywa naturalnego - sianego 0/31,5 mm przeznaczonego do remontu dróg na terenie Gminy Grajewo
- "Dostawa materiałów, implantów ortopedycznych"
więcej: przetargi w Grajewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników administracji publicznej - edycja 2025
- Zatrudnienie kadry merytorycznej oraz organizacja warsztatów w ramach projektu pn. "Wspieramy rodziny zastępcze - bo warto"
- "Dzienne formy usług opiekuńczych dla uczestników projektu "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów".
- Organizacja 2 warsztatów serowarskich pn. ,,Przetwórstwo mleka w domu i zagrodzie" w ramach planu operacyjnego na rok 2025 w ramach Planu działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich KSOW+
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: Spawanie metodą TIG z egzaminem zewnętrznym dla uczniów/uczennic ZST w Mikołowie i ZSEiU w Łaziskach Górnych
- Warsztaty wyjazdowe, edukacyjne z elementami integracji w ramach realizacji projektu pn. "Pozytywna przyszłość PLUS. [...].*
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.