eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzubinDOSTAWA MEBLI DO WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ORAZ WYPOSAŻENIA SALI KONFERENCYJNEJ W URZĘDZIE MIEJSKIM W SZUBINIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-20

Szubin: DOSTAWA MEBLI DO WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ORAZ WYPOSAŻENIA SALI KONFERENCYJNEJ W URZĘDZIE MIEJSKIM W SZUBINIE
Numer ogłoszenia: 35766 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Szubinie , ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3910700, 3910701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MEBLI DO WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ORAZ WYPOSAŻENIA SALI KONFERENCYJNEJ W URZĘDZIE MIEJSKIM W SZUBINIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli do wyposażenia pomieszczeń biurowych oraz wyposażenia sali konferencyjnej w Urzędzie Miejskim w Szubinie. Zakres dostaw obejmuje: 1. Wyposażenie sali konferencyjnej 1) Stół o wymiarach 140x80x73,5 cm - 6 sztuk 2) Stół o wymiarach 80x60x73,5 cm - 2 sztuki 3) Dostawki stołu 80x60 cm + noga - 4 sztuki 4) Biurko o wymiarach 120x60x73,5 cm - 6 sztuk 5) Regał aktowy 120x44x78,2 cm - 1 sztuka 6) Mównica stelażowa 54x54x97-116 cm - 1 sztuka 7) Stolik 56,3x66x76 - 1 sztuka 8) Krzesło konferencyjne - 50 sztuk Szczegółowy opis wykonania wyposażenia zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Wyposażenie pomieszczeń biurowych 1) Pomieszczenia biurowe nr 29 i 31 - Biurko proste + kontener podblatowy - 4 sztuki - Biurko narożnikowe z ladą + kontener podblatowy - 3 sztuki - Fotel obrotowy - 3 sztuki - Szafa metalowa - 1 sztuka 2) Pomieszczenie USC - Biurko narożnikowe z kontenerem dostawianym - 2 sztuki - Stolik dostawiany do biurek- półowal - 1 sztuka 3) Pozostałe pomieszczenia - Fotele obrotowe - 5 sztuk - Stolik dla interesantów 60x60x75 - 7 sztuk - Szafa aktowa 80x38x220 - 1 sztuka - Witryna 80x38x220 - 1 sztuka - Szafka 80x38x75 - 1 sztuka Szczegółowy opis wykonania wyposażenia zawiera załącznik Nr 2 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5 Wykonawcy, których oferta będzie zawierała wszystkie dokumenty określone w pkt VI niniejszej SIWZ. 1.6 Wykonawcy, którzy zaakceptują warunki zawarte we wzorze umowy i złożą zaparafowany wzór umowy. 1.7 Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania przynajmniej trzy dostawy o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, co poświadczą przez złożenie referencji potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 3) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 5. 5) Dokumenty (referencje) potwierdzające, że wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania przynajmniej trzy dostawy o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; stwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szubin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin, sekretariat (pokój nr 19).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.