To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-04-02
Szubin: DOSTAWA MEBLI DO WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH
ORAZ WYPOSAŻENIA SALI KONFERENCYJNEJ
Numer ogłoszenia: 89638 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35766 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12, Szubin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3910700, 3910701, faks .
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MEBLI DO WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ORAZ WYPOSAŻENIA SALI KONFERENCYJNEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli do wyposażenia pomieszczeń biurowych oraz wyposażenia sali konferencyjnej w Urzędzie Miejskim w Szubinie. Zakres dostaw obejmuje: 1. Wyposażenie sali konferencyjnej 1) Stół o wymiarach 140x80x73,5 cm - 6 sztuk 2) Stół o wymiarach 80x60x73,5 cm - 2 sztuki 3) Dostawki stołu 80x60 cm + noga - 4 sztuki 4) Biurko o wymiarach 120x60x73,5 cm - 6 sztuk 5) Regał aktowy 120x44x78,2 cm - 1 sztuka 6) Mównica stelażowa 54x54x97-116 cm - 1 sztuka 7) Stolik 56,3x66x76 - 1 sztuka 8) Krzesło konferencyjne - 50 sztuk Szczegółowy opis wykonania wyposażenia zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Wyposażenie pomieszczeń biurowych 1) Pomieszczenia biurowe nr 29 i 31 - Biurko proste + kontener podblatowy - 4 sztuki - Biurko narożnikowe z ladą + kontener podblatowy - 3 sztuki - Fotel obrotowy - 3 sztuki - Szafa metalowa - 1 sztuka 2) Pomieszczenie USC - Biurko narożnikowe z kontenerem dostawianym - 2 sztuki - Stolik dostawiany do biurek- półowal - 1 sztuka 3) Pozostałe pomieszczenia - Fotele obrotowe - 5 sztuk - Stolik dla interesantów 60x60x75 - 7 sztuk - Szafa aktowa 80x38x220 - 1 sztuka - Witryna 80x38x220 - 1 sztuka - Szafka 80x38x75 - 1 sztuka Szczegółowy opis wykonania wyposażenia zawiera załącznik Nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 31018. PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWY "JAWOR" ZBIGNIEW ŚWIADEK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWY "JAWOR" ZBIGNIEW ŚWIADEK
- ZAKŁAD PRODUKCYJNO - USŁUGOWO - HANDLOWY JAWOR Zbigniew Świadek, LINOWIEC 22, 83-200 STAROGARD GDAŃSKI, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 31018.
- Oferta z najniższą ceną: 31018. oferta z najwyższą ceną: 64485.
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli dla Ośrodka Adopcyjnego z siedzibą w Lublinie wraz przedstawicielstwami
- Dostawa i montaż nowego, pełnowartościowego, wolnego od wad, wykonanego zgodnie z normami branżowymi mebli i wyposażenia do lokalu przy ul. Bydgoskiej 52 w Toruniu
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
- Dostawa ZESTAWU MEBLI do Biura Transferu Technologii Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- ROPS.DO.3321.33.2024 - Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w ramach projektu pn.: DI i wsparcie wojewódzkiej pieczy zastępczej
- Dostawa sprzętu i urządzeń, poprawiających ergonomię pracy pracowników ROPS w Toruniu
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.