Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-25
Kraków: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia i konferencji w ramach projektu
Partnerstwo na rzecz świadczenia usług dla inwestorów pozyskujących kadry oraz usług outplacementowych
Numer ogłoszenia: 35782 - 2013; data zamieszczenia: 25.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie , pl. Na Stawach 1, 30-107 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4227110, faks 012 4229785.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia i konferencji w ramach projektu Partnerstwo na rzecz świadczenia usług dla inwestorów pozyskujących kadry oraz usług outplacementowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i przeprowadzenia szkolenia i konferencji w ramach projektu Partnerstwo na rzecz świadczenia usług pozyskujących kadry oraz usług outplacementowych. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamówienie składa się z 3 części: Część A: organizacja konferencji podsumowującej realizację projektu Część B: organizacja szkolenia wyjazdowego dla Konsultantów Część C: przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia wyjazdowego dla Konsultantów Oferta może dotyczyć wszystkich lub wybranych części 55000000-0 Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego; 55110000-4 Hotelarskie usługi noclegowe; 55120000-7 Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji, 80500000-9 Usługi szkoleniowe, 60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego; 39294100-0 Artykuły informacyjne i promocyjne; 79800000-2 Usługi drukowania i powiązane..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.00.00.00-0, 55.11.00.00-4, 80.50.00.00-9, 60.10.00.00-9, 39.29.41.00-0, 79.80.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: W odniesieniu do części A: zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 usługę organizacji konferencji o wartości co najmniej 18 000 zł brutto; W odniesieniu do części B: zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 usługę organizacji szkolenia wyjazdowego, w ramach którego zapewniono min. 1 nocleg dla uczestników szkolenia, o wartości co najmniej 20 000 zł brutto; W odniesieniu do części C: zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 usługę przygotowania i przeprowadzenia szkolenia, która obejmowała także opracowanie raportu po szkoleniu zawierającego rekomendacje dla uczestników, o wartości co najmniej 20 000 zł brutto, którego bezpośrednia tematyka dotyczyła: - współpracy instytucji działających w obszarze rynku pracy z przedsiębiorcami i/lub - atrakcyjności inwestycyjnej regionów i/lub - przygotowywania ofert inwestycyjnych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach: 1) zmiany osób i danych teleadresowych wskazanych w umowie, 2) zmiana terminu wykonania usługi jest możliwa w przypadku zaistnienia wydarzeń uniemożliwiających realizację umowy tj. wojna, klęski żywiołowe, strajki itp. (tzw. siła wyższa) do czasu ich występowania i możliwości zrealizowania zamówienia po ich ustaniu. 3) zmiana terminu wykonania usługi jest możliwa w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających lub w znacznym stopniu opóźniających realizację umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy a leżących po stronie Zamawiającego (np. odwołanie planowanego wydarzenia) o liczbę dni, w których trwała przeszkoda uniemożliwiająca realizację umowy. 4) zmiana ceny w związku ze zmianą stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów prawa lub uzyskania interpretacji przepisów w zakresie dotyczącym realizacji przedmiotu zamówienia, w zakresie różnicy między podatkiem obliczonym wg starej stawki a obliczonym wg nowej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup-krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pl. Na Stawach 1, 30-107 Kraków pok. nr 608.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2013 godzina 12:00, miejsce: Pl. Na Stawach 1, 30-107 Kraków pok. nr 608.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: finansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego POKL w ramach projektu Partnerstwo na rzecz świadczenia usług dla inwestorów pozyskujących kadry i usług outplacementowych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A: organizacja konferencji podsumowującej realizację projektu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja konferencji podsumowującej realizację projektu Partnerstwo na rzecz świadczenia usług dla inwestorów pozyskujących kadry oraz usług outplacementowych, w tym: a) przygotowanie zaproszeń na konferencję b) zapewnienie sali konferencyjnej, wyposażonej w niezbędny sprzęt i oznaczonej według wskazówek Zamawiającego c) zapewnienie miejsc parkingowych dla minimum 60% uczestników konferencji d) zapewnienie cateringu dla uczestników konferencji e) zapewnienie moderatora spotkania Miejsce konferencji: Kraków Termin organizacji: marzec 2013 r. - 1 dzień roboczy Czas trwania konferencji: od 4 do 6 godzin. Liczba uczestników konferencji: 100 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.00.00.00-0, 39.29.41.00-0, 79.80.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B: organizacja szkolenia wyjazdowego dla Konsultantów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja szkolenia wyjazdowego dla Konsultantów Partnerstwa na rzecz świadczenia usług dla inwestorów pozyskujących kadry oraz usług outplacementowych, w tym: a) zapewnienia sali konferencyjnej i sal szkoleniowych wyposażonych w niezbędny sprzęt, b) zapewnienie cateringu dla uczestników szkolenia i prowadzących c) zapewnienie noclegu dla uczestników szkolenia i prowadzących d) zapewnienie transportu uczestnikom szkolenia z 4 miast Małopolski do miejsca organizacji szkolenia i z powrotem. Miejsce organizacji szkolenia: Hotel min. 3* w miejscowość górskiej w województwie Małopolskim Termin organizacji: marzec 2013 r.- 2 dni robocze, następujące po sobie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.00.00.00-0, 55.11.00.00-4, 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C: przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia wyjazdowego dla Konsultantów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia wyjazdowego dla Konsultantów Partnerstwa na rzecz świadczenia usług dla inwestorów pozyskujących kadry oraz usług outplacementowych, w tym: a) przygotowanie programu i materiałów szkoleniowych oraz ich wydruk b) zapewnienie 4 trenerów prowadzących szkolenie c) opracowanie sprawozdania podsumowującego szkolenie, d) opracowanie raportu działań następczych dla Konsultantów, e) zapewnienie materiałów informacyjno-promocyjnych dla Konsultantów, w tym filmu o Konsultantach i 10 zestawów pióro wieczne + długopis w eleganckim etui. Miejsce organizacji szkolenia: Szkolenie będzie się odbywało w miejscowość górskiej, w województwie Małopolskim. Zamawiający poda dokładne miejsce organizacji szkolenia do 5 dni od dnia podpisania umowy. Termin organizacji: marzec 2013 r.-2 dni robocze, następujące po sobie Liczba uczestników szkolenia: Zakładana liczba uczestników warsztatu to 56 osób, podzielonych na 4 grupy ok. 14 os.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 39.29.41.00-0, 79.80.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II przy ul. Praskiej 25 w Krakowie w roku 2025 przez okres 6 miesięcy
- Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego w ilości 50.000 litrów dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi dostępu do podręczników w wersji online w 2025 roku dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie
- Usługa przeprowadzenia Pakietu szkoleń z języka programowania R dla pracowników AGH Środowiska w ramach projektu KOMPAS AGH - DE-dzp.272-638/24
- Podkłady w rolkach i naczynia jednorazowe z pulpy
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia dzieci do szkół na terenie Miasta i Gminy Bierutów na podstawie zakupionych biletów miesięcznych
- Świadczenie usługi przewozu uczniów do placówek szkolnych na terenie Miasta i Gminy Lipsko
- Świadczenie usług drukarskich dla Małopolskiego Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- DOWÓZ UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI Z GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA DO PLACÓWEK SPECJALNYCH WRAZ Z OPIEKĄ
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie gminy Sławków do i z placówek oświatowych w roku 2025 - 2 części - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.