To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-26
Kraków: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia i konferencji w ramach projektu Partnerstwo na rzecz świadczenia usług dla inwestorów pozyskujących kadry oraz usług outplacementowych
Numer ogłoszenia: 118796 - 2013; data zamieszczenia: 26.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35782 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, pl. Na Stawach 1, 30-107 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4227110, faks 012 4229785.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia i konferencji w ramach projektu Partnerstwo na rzecz świadczenia usług dla inwestorów pozyskujących kadry oraz usług outplacementowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i przeprowadzenia szkolenia i konferencji w ramach projektu Partnerstwo na rzecz świadczenia usług pozyskujących kadry oraz usług outplacementowych. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamówienie składa się z 3 części: Część A: organizacja konferencji podsumowującej realizację projektu Część B: organizacja szkolenia wyjazdowego dla Konsultantów Część C: przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia wyjazdowego dla Konsultantów Oferta może dotyczyć wszystkich lub wybranych części.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Finansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego POKL w ramach projektu Partnerstwo na rzecz świadczenia usług dla inwestorów pozyskujących kadry i usług outplacementowych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część A: organizacja konferencji podsumowującej realizację projektu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
Pracownia Psychoterapii i Pedagogiki "Na Skale" Zbigniew Piotr Kamrat
- KAMRAT KONSULTING, ul. Mechaników 105, 65-119 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16946,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12300,00
Oferta z najniższą ceną: 12300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część B: organizacja szkolenia wyjazdowego dla Konsultantów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PBM Południe Tour sp. z o.o., Rytro 380, 33-343 Rytro, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25396,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25480,00
Oferta z najniższą ceną: 24999,00 / Oferta z najwyższą ceną: 51100,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część C: przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia wyjazdowego dla Konsultantów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROSPECTS PUBLISHER SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
PROSPECTS PUBLISHER SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- PROSPECTS PUBLISHER Sp. z o.o., ul. Nowogrodzka 50 lok. 515, 00-695 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26173,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25000,00
Oferta z najniższą ceną: 24917,60 / Oferta z najwyższą ceną: 33844,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa napojów, soków i wody mineralnej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie obsługi ratowniczej kąpielisk nad Zalewem Bagry Krakowie, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- 31/2025 Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części
- Dostawa, montaż i uruchomienie 4 (czterech) sztuk mikroskopów optycznych do obserwacji w świetle przechodzącym, w jasnym polu z kamerą oraz szkoleniem na potrzeby Wydziału Biologii UJ .
- Remont i przebudowa wybranych toalet budynku głównego Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie w zakresie robót budowlanych, instalacyjnych oraz wyposażenia i białego montażu(CPV 45453000-7)
- Usługa polegająca na ocenie sprawozdań finansowych (rocznych i końcowego) z realizacji projektu pn. "Regiony Rewitalizacji. Edycja 3.0" realizowanego w ramach Pomocy Technicznej ...
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pospółki do remontu gruntowych dróg gminnych i lokalnych na terenie Gminy Bargłów Kościelny w ciągu 2025 roku
- "USŁUGA REZERWACJI NOCLEGÓW W HOTELACH KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH DLA NOSPR"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia wyjazdowego pn. "Reagowanie w sytuacjach kryzysowych", dla maksymalnie 33 pracowników Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej.
- Usługa druku i dostawy katalogu i plakatów na wystawę Konfrontacje Plakatu Studenckiego
- Warsztaty w ramach projektu: "KOMPETENCJE PRZYSZŁOŚCI" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021 - 2027
- Usługi szkoleniowe dla nauczycieli
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.