eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › naprawa górniczych uszkodzeń autostrady w rejonie uskoku nr III. Autostrada A-4 Gliwice-Katowice, odcinek węzeł "Wirek"-węzeł "Batorego" km 325+232,80 - 331+470,00

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-10

POZYCJA 35788

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Katowice: naprawa górniczych uszkodzeń autostrady w rejonie uskoku nr III. Autostrada A-4 Gliwice-Katowice, odcinek węzeł "Wirek"-węzeł "Batorego" km 325+232,80 - 331+470,00 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach, do kontaktów: Sylwester Kasperek, ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2086204, fax 032 2597922, e-mail: khoszek@katowice.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.katowice.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: naprawa górniczych uszkodzeń autostrady w rejonie uskoku nr III. Autostrada A-4 Gliwice-Katowice, odcinek węzeł "Wirek"-węzeł "Batorego" km 325+232,80 - 331+470,00. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: województwo śląskie - Ruda Śląska. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót podstawowych obejmuje: - prace przygotowawcze, - wybudowanie tymczasowego przejazdu przez pas rozdziału dla przełożenia ruchu na przeciwległą jezdnię autostrady - demontaż studni teletechnicznej i zabezpieczenie istniejącej kanalizacji teletechnicznej, - regulacja wysokościowa studzienek kanalizacji deszczowej, - demontaż i montaż barier ochronnych, - frezowanie istniejących warstw nawierzchni i podbudowy asfaltobetonowej, - rozbiórka istniejącej podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - ułożenie geosiatki o sztywnych węzłach - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - wykonanie konstrukcji podbudowy i nawierzchni autostrady - w technologii betonu asfaltowego i SMA 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: szacunkowa wartość bez VAT: 1.450.000 PLN (słownie złotych: jeden milion czterysta pięćdziesiąt tysięcy) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 30

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 25.000,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy) musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Kredyt Bank S.A. II/O Katowice, nr 85 1500 1445 1214 4001 2982 0000 b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym ,że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z póź. zmianami) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: A. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: 1) przychód za ostatni rok obrotowy (na podstawie "Rachunku zysków i strat" pozycja "Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi") w wysokości nie mniejszej niż 2.000.000,00 PLN 2) płynność bieżącą (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem:xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowenie mniejszą niż 1 (xpb >1). 3) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie innego, konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 600.000,00 zł. 4) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na równowartość co najmniej 500.000,00 zł. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia, każdy z warunków określonych w podpunktach 1-4 punktu A musi zostać spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. B. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej. 1. Dyrektor kontraktu (przedstawiciel wykonawcy): wymagana liczba osób - 1, min. doświadczenie w realizacji podobnych robót - 6 lat, min. doświadczenie na podobnych stanowiskach przy realizacji podobnych robót - 3 lata 2. Kierownik budowy: wymagana liczba osób - 1, min. doświadczenie w realizacji podobnych robót - 6 lat, min. doświadczenie na podobnych stanowiskach przy realizacji podobnych robót - 3 lata 3. Inspektor robót drogowych: wymagana liczba osób - 1, min. doświadczenie w realizacji podobnych robót - 3 lata, min. doświadczenie na podobnych stanowiskach przy realizacji podobnych robót - 2 lata 4. Inżynier ds. materiałów - technolog): wymagana liczba osób - 1, min. doświadczenie w realizacji podobnych robót - 3 lata, min. doświadczenie na podobnych stanowiskach przy realizacji podobnych robót - 2 lata Od osób wskazanych na stanowiska dyrektora kontraktu i inżyniera ds. materiałów-technologa nie wymaga się, aby posiadały uprawnienia budowlane. Osoby wskazane na stanowiska wymienione w wierszach 2 i 3 winny posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w odpowiedniej specjalności lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz należeć do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. Przez minimalne doświadczenie w realizacji podobnych robót rozumie się ogólny staż pracy przy: - budowie lub przebudowie dróg klasy A, S, GP dla stanowisk wymienionych w wierszu 1, 2, 3, - badaniu materiałów i opracowywaniu recept mieszanek bitumicznych dla nawierzchni drogowych w laboratorium lub na budowie dla stanowiska wymienionego w wierszu 4.Przez minimalne doświadczenie na danym stanowisku rozumie się lata przepracowane na stanowisku jak proponowane przy realizacji zadań polegających na: - budowie lub przebudowie dróg klasy A, S, GP, dla stanowisk wymienionych w wierszu 1, 2, 3 - badaniu materiałów i opracowywaniu recept mieszanek bitumicznych dla nawierzchni drogowych w laboratorium lub na budowie dla stanowiska wymienionego w wierszu 4. C. Potencjał technicznyWykonawca musi posiadać jednostki sprzętu wymienione poniżej. 1. rozściełacze do asfaltu o szerokości roboczej minimum 11 m: min. liczba jednostek - 1 2. walce gładkie: min. liczba jednostek - 2 3. frezarki do nawierzchni: min. liczba jednostek - 1 D. Doświadczenie wykonawcy Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od terminu składania ofert, co najmniej 2 zadania podobne obejmujące roboty związane z układaniem nawierzchni na drogach klasy A, S, GP.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia i załączyć do oferty dokument potwierdzający udzielenie takiego pełnomocnictwa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie dostarczonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów zamawiający sprawdzi czy wykazane zostało spełnienie minimalnych warunków udziału w postępowaniu Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. od 4 do 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:a) w pkt 2, 4 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) w pkt. 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Mają zastosowanie odpowiednio zapisy podpunktu 6.a) dotyczące terminów wystawienia dokumentów.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt od 1. do 5. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia i załączyć do oferty dokument potwierdzający udzielenie takiego pełnomocnictwa. Dla potwierdzenia zdolności ekonomicznej i finansowej Wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty: 7. Bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym bilansie oraz rachunku zysków i strat za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu oraz rachunku zysków i strat - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 8. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt. III.2.A.4) niniejszego ogłoszenia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w punktach 7, 8 i 9 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród wykonawców, którzy wykazują spełnienie warunku. Dla potwierdzenia zdolności technicznej Wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 10. Informację o kluczowych ekspertach, którzy będą skierowani do wykonania zamówienia, zawierającą dane na temat kwalifikacji i zawodowego doświadczenia wskazanych osób, potwierdzającą spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. III.2.B niniejszego ogłoszenia. Do informacji winny być dołączone kopie stosownych uprawnień i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa (dla specjalności, dla których są one wymagane). 11. Informację o doświadczeniu Wykonawcy, potwierdzającą spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. III.2.D niniejszego ogłoszenia. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. 12. Informację o potencjale technicznym, którym dysponuje wykonawca, niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, potwierdzającą spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie III.2.C niniejszego ogłoszenia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w punktach 10 i 11 oraz informacje do przedstawienia w dokumentach wymienionych w pkt. 10, 11 i 12 winien dostarczyć w imieniu wszystkich wykonawców ten lub ci spośród wykonawców, którzy wykazują spełnienie warunku, same zaś oświadczenia składane są przez pełnomocnika

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: 800 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację istotnych warunków zamówienia w wersji papierowej można uzyskać po przekazaniu zamówienia na adres lub nr faksu podany w punkcie I.1 i dokonaniu wpłaty kwoty jak wyżej na konto Zamawiającego - Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach, ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice Kredyt Bank S.A. II Oddział Katowice nr rachunku 72 1500 1445 1214 4006 0635 0000Kwota bezzwrotna, nie obejmuje kosztów przesyłki kurierskiej, dowód wpłaty należy przesłać faksem na nr podany. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.07.2006, godzina 11:15, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach, ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice, pok. 104.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie następujących rodzajów robót: - przygotowawcze (D.01.00.00), - wykończeniowe (D.06.00.00), - przełożenie urządzeń obcych (U). 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.