Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-13
Pleszew: Wykonanie remontu oddziału ortopedycznego szpitala PCM Sp. z o.o. w Pleszewie
Numer ogłoszenia: 357956 - 2009; data zamieszczenia: 13.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o. , ul. Poznańska 125a, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 74 20 700, faks 062 74 20 900.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu oddziału ortopedycznego szpitala PCM Sp. z o.o. w Pleszewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia - Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu oddziału ortopedycznego szpitala, z wykonaniem dwóch sal zabiegowych. Odział Ortopedyczny mieści się na II piętrze budynku A szpitala (trzecia kondygnacja) Zamówienie obejmuje następujące branże: budowlaną, sanitarną , elektryczną, roboty montażowe i wykończeniowe..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W postępowaniu wymagane jest wadium o wartości 10000 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: a) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; b) Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub, którzy będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; w szczególności: Wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tzn. polegających na wykonaniu robót remontowych branży ogólnobudowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej o wartości nie mniejszej 400 tys zł brutto (każde zamówienie)oraz wykażą, że dysponują lub, którzy będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (tzn. przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia) pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. c) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wszystkie warunki zostaną spełnione przez całe konsorcjum, - co oznacza, że nie każdy członek konsorcjum musi spełniać wszystkie warunki udziału w przetargu. Wystarczające jest nie tylko spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez jednego z członków konsorcjum lub przez jednego w przeważającym zakresie, ale także spełnienie tych samych warunków przez kilku z nich w różnym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych, W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, zostaną uznane roboty polegające na wykonaniu prac remontowych branży ogólnobudowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej o wartości nie mniejszej 400 tys zł brutto (każde zamówienie), 2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (dotyczy kierownika budowy), 3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, (kierownik budowy) posiadają wymagane uprawnienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpleszew.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o, ul. Poznańska 125a, 63-300 Pleszew.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Dostawy ekogroszku workowanego dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2024/2025 - II
- Usuwanie azbestu z terenu Powiatu Pleszewskiego
- Dostawa specjalistycznego sprzętu, dla pracowni hemodynamiki Pleszewskiego Centrum Medycznego w Pleszewie Sp. z o.o.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego tupu bus
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pod nazwą "Muzeum Kolei Wąskotorowej w Pleszewie"
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie izolacji w formie iniekcji wraz z robotami towarzyszącymi budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I Stopnia przy ul. Teatralnej 8, 66-400 Gorzów Wlkp.
- Modernizacja Budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Kujawskim - Etap I.
- Budowa ścieżki terenowo- rowerowej typu "Cross Country" wraz z zagospodarowaniem terenu, niezbędną infrastrukturą techniczną, niezbędnymi obiektami budowlanymi i obiektami małej architektury
- Remont pokrycia dachowego nad częścią administracyjną budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów wzdłuż drogi powiatowej nr 1268B z wyłączeniem robót branży telekomunikacyjnej, bitumicznych i wykonania oznakowania pionowego
- Restauracja budynku kościoła parafialnego w Czołomyjach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.