To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-14
Gdynia: REZERWACJA, SPRZEDAŻ I DOSTAWA BILETÓW LOTNICZYCH, KOLEJOWYCH, AUTOKAROWYCH I PROMOWYCH NA PRZEWOZY PASAŻERSKIE DLA POTRZEB WYJAZDÓW SŁUŻBOWYCH ZAGRANICZNYCH
PRACOWNIKÓW MARYNARKI WOJENNEJ Oznaczenie sprawy 345/JW4024/2010
Numer ogłoszenia: 358345 - 2010; data zamieszczenia: 14.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 348616 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4024, ul. Strażacka 2-8, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6265076, faks 058 6265076.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REZERWACJA, SPRZEDAŻ I DOSTAWA BILETÓW LOTNICZYCH, KOLEJOWYCH, AUTOKAROWYCH I PROMOWYCH NA PRZEWOZY PASAŻERSKIE DLA POTRZEB WYJAZDÓW SŁUŻBOWYCH ZAGRANICZNYCH PRACOWNIKÓW MARYNARKI WOJENNEJ Oznaczenie sprawy 345/JW4024/2010.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: zamówienia jest: rezerwacja, sprzedaż i dostawa (do siedziby zamawiającego - lokalizacja: Gdynia - Centrum przy ul. Waszyngtona ) w terminach każdorazowo uzgadnianych z zamawiającym biletów lotniczych, kolejowych, autokarowych i promowych na przewozy pasażerskie dla potrzeb wyjazdów służbowych zagranicznych pracowników Marynarki Wojennej w okresie od dnia 01.01.2011 r. do 31.12.2011 r. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: 1. Rezerwacji i sprzedaży biletów: a) lotniczych (w klasach wskazanych przez zamawiającego, m.in.: ekonomicznej i biznes na trasach zagranicznych), b) kolejowych (w klasie wskazanej przez zamawiającego w komunikacji międzynarodowej oraz na liniach lokalnych kraju docelowego), c) promowych ( w klasach wskazanych przez zamawiającego ) d) autobusowych w komunikacji międzynarodowej oraz na liniach lokalnych kraju docelowego; 2. Bezpłatnego dostarczania zamówionych biletów: a) w wersji elektronicznej na wskazany adres email lub jeżeli to możliwe dostarczenia ich do siedziby zamawiającego (lokalizacja: Gdynia - ul. Waszyngtona - wejście od Skweru Kościuszki lub innych wskazanych miejsc na terenie Gdyni) w terminie uzgodnionym każdorazowo z zamawiającym, nie później niż na 24 godziny przed terminem planowanej podróży, której dotyczy rezerwacja i zakup biletu (biletów); b) w sytuacji nagłej, zgodnie z decyzją zamawiającego, biletu do siedziby zamawiającego lub do własnego punktu obsługi klienta na lotnisku lub stacji, ewentualnie do punktu sprzedaży biletów przewoźnika, który realizuje przelot lub przejazd, nie później niż w ciągu 6 godzin od momentu złożenia zapotrzebowania, lub gdy wystąpią okoliczności wyjątkowe, poza godzinami pracy wykonawcy; 3. Informowania zamawiającego o: a) zbliżających się terminach wykupu biletów przy dokonywanych wcześniej rezerwacjach; b) każdorazowo drogą elektroniczną możliwych wariantów połączenia (minimum 2) z uwzględnieniem najkorzystniejszej ceny i promocji (tzn. uwzględniające zniżki: grupowe (o ile występują, warunki ich przyznania), wynikające z terminu rezerwacji, połączeń weekendowych oraz innych promocji doraźnych), długości trasy i czasu podróży; c) niezwłocznego informowania (drogą elektroniczną) o niemożności zrealizowania usługi; d) regularnego informowania, jeden raz w miesiącu (do 15 dnia każdego miesiąca) o wartości zrealizowanych usług w poprzednim miesiącu w rozbiciu na transport lotniczy, kolejowy oraz połączenia promowe i autokarowe; e) drogą elektroniczną lub telefoniczną o wszelkich zmianach za zakupione wcześniej bilety w godzinach pracy zamawiającego, tj. od 0730do 1530, a poza nimi pod numerem telefonu; f) o cenie zakupu poszczególnych biletów u przewoźnika przez wykonawcę; g) zorganizowania i zabezpieczenia kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i krajów docelowych (np. opłaty lotniskowe, podatki itp.); 4. Inne: a) świadczenia usług przez 6 dni w tygodniu (z wyłączeniem niedziel i dni świątecznych) w godzinach od 9:00 - 18:00; b) świadczenia usług w sytuacjach nagłych, nie dających się wcześniej przewidzieć w godzinach od 18:00 - 9:00 pod numerem telefonu podanym przez wykonawcę (np: telefon komórkowy); c) w celu realizacji pkt. 2 b koniecznym jest posiadanie biura przedstawiciela na terenie Trójmiasta; d) świadczenia usług pełnej korelacji ewentualnych połączeń kolejowych lub autobusowych z miejsca lądowania do miejsca celu podróży występujących w ramach jednego zadania przewozowego; e) świadczenie dodatkowej usługi na zamówienie w postaci rezerwacji samochodu w wypożyczalniach kraju docelowego w ramach jednego zadania przewozowego f) przejęcia obowiązków dotyczących składania ewentualnych odwołań i reklamacji do linii lotniczych, a zwłaszcza do reprezentowania zamawiającego w sprawach reklamacyjnych dot. przewozów realizowanych na podstawie rezerwacji i zakupów dokonywanych u wykonawcy, w szczególności w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub ze względów losowych; 5. Jeżeli w czasie obowiązywania umowy zmienione zostaną przepisy prawa określające wysokość stawki VAT, wykonawca będzie uprawniony przy wystawianiu faktury do naliczenia wynagrodzenia brutto z zastosowaniem stawki podatku od towaru i usług obowiązujących w dacie wystawienia faktury. Zamawiający oszacował wielkość niniejszego zamówienia na podstawie art. 34 ust. 1 pkt.1 ustawy Pzp. na kwotę 500 000 zł brutto. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o udzielenie zamówienia w podanej wysokości. Zamawiający ponadto informuje, że w ciągu 12 miesięcy planuje zakup biletów w wysokości: - 85 % biletów lotniczych (główne kierunki lotów: Niemcy, Wielka Brytania, Belgia, Dania, Szwecja, USA, Francja, Finlandia), - pozostałe bilety około 15 %..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Grupa Travel Sp. z o.o., ul. 10 Lutego 10, 81-301 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 490000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 490000,00
Oferta z najniższą ceną: 490000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 490000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów z PPNT Gdynia
- Znakowane gadżety dla Wydziału Nawigacyjnego
- Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miasta Gdyni.
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie kart imiennych osobom uprawnionym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni
- Obsługa w I półroczu 2025 r. pięciu Punktów Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych zlokalizowanych na terenie Gdyni
- Dostawa rocznych licencji oprogramowania biurowego
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.