Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-20
Baborów: Dostawa opału do kotłowni Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Baborowie
na sezony grzewcze w 2013 roku.
Numer ogłoszenia: 358618 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny , ul. Wiejska 5A, 48-120 Baborów, woj. opolskie, tel. 77 4036950, faks 77 4036950.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs_baborow.wodip.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opału do kotłowni Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Baborowie na sezony grzewcze w 2013 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa opału dla placówek oświatowych Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Baborowie wg potrzeb zamawiającego w okresach grzewczych od 02.01.2013 roku do 30.04.2013 roku i od 01.10.2013 roku do 31.12.2013 roku. Przedmiot zamówienia powinien spełniać dostawy opału w następujących ilościach i asortymentach: a) węgiel kamienny asortyment (eko-groszek) - w ilości 185 ton b) węgiel kamienny asortyment (orzech)- w ilości 19 ton c) węgiel kamienny asortyment flotokoncentrat -w ilości 21 ton - o parametrach: a) węgiel kamienny asortyment (Eko-groszek): Zawartość popiołu - do 6%; zawartość siarki - do 0,6 %; wartość opałowa - od 27.000 KJ/kg do 27.900 KJ/kg. b) węgiel kamienny asortyment (orzech): Zawartość popiołu - do 11%; Zawartość siarki - do 0,8 %; Wartość opałowa - od 30.000 KJ/kg do 32.500 KJ/kg. c) węgiel kamienny asortyment flotokoncentrat - zawartość popiołu - do 8%; zawartość siarki - do 0,8 %; wartość opałowa - od 19.000 KJ/kg do 23.999 KJ/kg..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.10.00 - Węgiel i paliwa na bazie węgla .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 PLN. 2. Wadium należy wnieść nie później niż do 28.09.2012 r. do godz. 11.00. 3. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: Pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z póź. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek 02 8866 0006 2001 0000 0967 0002 Bank Spółdzielczy w Baborowie z dopiskiem na blankiecie przelewu: Wadium - Dostawa opału do kotłowni Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Baborowie na sezony grzewcze w 2013 roku. 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w Zespole Szkolno- Przedszkolnym w Baborowie ul. Wiejska 5a, 48-120 Baborów, sala nr 50, a kopię należy dołączyć do oferty.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dostarczył w okresie ostatnich 3 lat, tj. 2009r., 2010r., 2011r., przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostawy opału o wartości o nie mniejszej niż 100 000,00 zł. Dla udokumentowania powyższego należytego wykonania usług u poprzednich usługobiorców należy dołączyć referencje, które zawierać będą niżej wymienione dane potwierdzone przez poprzedniego usługobiorcę: data wystawienia referencji, okres realizacji zadania, nazwę i adres usługobiorcy, zakres rzeczowy, wartość zadania, oświadczenie usługobiorcy, że usługi zostały wykonane z należytą starannością.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Warunki płatności - 10
- 3 - Termin dostawy - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny stanowiącej wartość zamówienia nie wcześniej niż po 01 października 2013 r. jeśli cena opału wzrośnie ponad 10% w stosunku do ceny opału obowiązującej w dniu podpisania umowy. Zmiana ceny odbywać się będzie w formie pisemnego aneksu i nie może przekroczyć połowy wartości stanowiącej różnicę pomiędzy ceną za 1 tonę opału zgodnie z opisem w dziale III pkt 1. SIWZ w dniu podpisania umowy a ceną 1 tony opału stanowiącego podstawę zmiany. (przyjmuje się 80% udział kosztów opału w cenie usługi). Wzrost ceny opału będzie liczony wg cennika Kompanii Węglowej S.A.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs_baborow.wodip.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Baborowie, ul. Wiejska 5a, 48-120 Baborów (sala 50 - sekretariat)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2012 godzina 11:00, miejsce: w sekretariacie Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Baborowie ul. Wiejska 5a, 48-120 Baborów, sala 50..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.