eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławRoboty budowlane polegające na wykonaniu regulacji rzeki Brochówki we Wrocławiu - Zadanie 1, Etap I.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-21

Wrocław: Roboty budowlane polegające na wykonaniu regulacji rzeki Brochówki we Wrocławiu - Zadanie 1, Etap I.
Numer ogłoszenia: 35865 - 2008; data zamieszczenia: 21.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3286611/12, fax 071 3286611/12.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na wykonaniu regulacji rzeki Brochówki we Wrocławiu - Zadanie 1, Etap I..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia: 1) Regulacja rzeki Brochówki, obejmuje koryto rzeki na odcinku od ujścia do rzeki Górna Oława do mostu drogowego w ul. Krakowskiej (łącznie z korytem pod tym mostem) oraz rozbiórkę i przebudowę sieci kd, co, eSN i eNN, kolidujących z nowym korytem. 2) Zakres robót obejmuje: a) przełożenie koryta ujścia rzeki Brochówki do rzeki Górnej Oławy w jej km 1+126, w dół, do km 1+118, b) regulację koryta rzeki Brochówki w km 0+000÷0+133, poprzez budowę kanału z ciągami pieszymi, obsługowymi wzdłuż kanału otwartego, c) przebudowę skarpy lewej rzeki Górna Oława w jej km 1+088÷1+155, w rejonie ujścia rzeki Brochówki, d) rozbiórkę istniejącego przepustu Ø 1500 w km 0+066 ÷ 0+102 pod placem parkingowym, e) rozbiórkę klapy opuszczanej Ø 1500, na wylocie rozbieranego przepustu Ø 1500 pod placem parkingowym, f) przebudowę kolizyjnych sieci elektroenergetycznych sN i NN oraz kanalizacji deszczowych, g) wycinkę roślin kolidujących, h) odbudowę nawierzchni drogowych o powierzchni 320 m2 (bez zmiany organizacji ruchu docelowego) i trawników o powierzchni 160 m2. Ponadto: - pogłębienie, z umocnieniem dna pod mostem drogowym w ul. Krakowskiej, w km 0+133÷0+149, - remont skarpy prawej rzeki Oława Górna w km 1+088÷1+139, w rejonie ujścia rzeki Brochówki, - rozbiórki budynku pralni oraz kantoru wagi, kolidujących z konstrukcją nowego koryta, - rozbiórki nieczynnych sieci: ciepłowniczych oraz wodociągu. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4) Na wykonanie robót udzielono pozwolenia na budowę: Decyzja nr I-H-328/07 z dnia 19.12.2007 r. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie: 1) Dokumentacji projektowej opracowanej przez Ośrodek Postępu Technicznego, ul. Racławicka 25, 53-149 Wrocław (zał. nr I do specyfikacji); - Projekt budowlany, - Projekt wykonawczy, - Operat wodnoprawny, - Przedmiar robót, - Informacja do sporządzenia Planu BIOZ, - Inwentaryzacja dendrologiczna, - Opinia geotechniczna 2) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zał. nr II do specyfikacji). 3. Wykonawca ponadto zobowiązany jest do: 1) Sporządzenia planu BIOZ; 2) Powiadomienia instytucji i jednostek z którymi dokonano uzgodnień o rozpoczęciu i zakończeniu robót w odniesieniu do treści stosownych uzgodnień; 3) Przygotowania odpowiedniego zaplecza budowy; 4) Oznakowania i zabezpieczenia dróg publicznych w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg oraz ponoszenie opłat związanych z zajęciem pasa drogowego; 5) Zapewnienia dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie prowadzonych robót; 6) Realizacji przedmiotu umowy zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym robót sporządzonym i uzgodnionym z Zamawiającym; 7) Zabezpieczenia prac archeologicznych; 8) Oznaczenia i zabezpieczenia instalacji na powierzchni ziemi oraz urządzeń podziemnych. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót bądź urządzeń ( np. istniejącego uzbrojenia) w toku realizacji prac, Wykonawca ma obowiązek ich naprawienia (doprowadzenia do stanu poprzedniego) na swój koszt; 9) Stosowania w czasie prowadzenia robót wszelkich przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego; 10) Przestrzegania przepisów ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001 r. (Dz.U. z 2007 r. nr 39 poz. 251 z późn. zm) 11) Przestrzegania przepisów bhp oraz przepisów przeciwpożarowych; 12) Prowadzenia robót i stosowania materiałów zgodnie z Prawem budowlanym, Dokumentacją projektową, Specyfikacją techniczną, projektem organizacji robót oraz zaleceniami Inspektora nadzoru; 13) Zawiadomienia Inspektora nadzoru z 3 - dniowym wyprzedzeniem o terminie robót ulegających zakryciu. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych faktach Inspektora nadzoru, zobowiązany jest na jego żądanie odkryć te roboty, a następnie przywrócić je do stanu poprzedniego na swój koszt; 14) Stosowania norm lub przepisów, które mają spełniać materiały, sprzęt oraz wykonane i zbadane roboty, powołanych w Dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej; 15) Przestrzegania praw, przepisów i wytycznych wydanych przez władze centralne i miejscowe, które są w jakikolwiek sposób związane z przedmiotem zamówienia; 16) Zapewnienia kompletnej obsługi geotechnicznej i geodezyjnej w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia łącznie z dostarczeniem inwentaryzacji powykonawczej i powykonawczej mapy sytuacyjno-wysokościowej w skali 1:500 w 3 egz.; 17) Pokrycia kosztów usunięcia niewypałów i niewybuchów odkrytych w trakcie robót; 18) Utrzymania robót do czasu końcowego odbioru; 19) Zgłoszenia przedmiotu umowy do odbioru końcowego; 20) Inne obowiązki wyszczególnione choćby w jednym z dokumentów stanowiących Specyfikację istotnych warunków zamówienia publicznego.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości : 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy zł)..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniane będzie łączne doświadczenie): a) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonać roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia , o łącznej wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł. Za wykonane roboty uważa się te, które zostały rozpoczęte i zakończone w okresie wskazanym powyżej. Zakres rzeczowy wykonanych robót musi obejmować między innymi wykonanie remontu/modernizacji otwartych cieków wodnych o łącznej długości nie mniejszej niż 3 km. b)wskazać do wykonania niniejszego zamówienia Kierownika budowy, który posiada wymagane prawem uprawnienia oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, co potwierdza zaświadczenie wydane przez tę izbę, zgodnie z art.12 ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) i art. 6 ust.1 ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.). Kierownik budowy musi posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu podobnymi robotami budowlanymi, przez które należy rozumieć roboty budowlane w zakresie melioracji wodnych. Przez doświadczenie zawodowe rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych. 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujący warunek (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniane będzie łączne spełnienie niniejszego warunku): - posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 500 000,00 zł. 2. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione poniżej. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów i oświadczeń: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wykonawca, występujący jako podmiot spółka cywilna, musi złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oddzielnie dla każdego wspólnika. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie jako konsorcjum, należy załączyć odpis z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oddzielnie dla każdej z firm. 2) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania ofert; 3) aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (między innymi wykonanie remontu/modernizacji otwartych cieków wodnych o łącznej długości nie mniejszej niż 3 km),o łącznej wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł; 7) dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie zostały wykonane należycie. 8) dla Kierownika budowy: a) uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowli hydrotechnicznych lub obiektów budowlanych melioracji wodnych lub równoważne tzn. odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; b) zaświadczenia (aktualnego na dzień składania ofert) o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego. 9)Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości minimum 500 000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert; 10)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 11)Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa powyżej w ust.1 pkt 1,2,3,5 składa dokumenty potwierdzające, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Zamiast dokumentów o których mowa w ust. 1 pkt 4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław Opłata : 40,00 zł, gotówką lub za zaliczeniem pocztowym..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.