Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-31
Krasnystaw: Dostaw artykułów spożywczych do kuchni
w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej
w Krasnymstawie
Numer ogłoszenia: 358822 - 2011; data zamieszczenia: 31.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krasnymstawie , ul. Piłsudskiego 9, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 0 82 576 23 24, faks 0 82 576 23 24.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.org.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.mops.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostaw artykułów spożywczych do kuchni w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krasnymstawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla kuchni w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krasnymstawie, zestawionych w 8 zadań przedstawionych szczegółowiej poniżej: Zadanie Nr 1 - Gotowe, świeże produkty mączne CPV 15851000-8 Zadanie Nr 2 - Pieczywo świeże CPV 15810000-9 Zadanie Nr 3 - Mięso i wędliny CPV 15100000-9 Zadanie Nr 4 - Nabiał CPV 15512200-2 Zadanie Nr 5 - Artykuły mrożone CPV 15331170-9 Zadanie Nr 6 -Owoce i warzywa -świeże 15300000-1 Zadanie Nr 7 - Artykuły spożywcze w opakowaniach zbiorczych- garmażeryjnych 15800000-6 Zadanie Nr 8 - Artykuły spożywcze drobne 15800000-6 2. Wszystkie w/w produkty muszą spełniać normy co do jakości jakie wynikają z obowiązujących przepisów polskiego prawa dla produktów żywnościowych. Dostarczany asortyment winien być w gat. I oraz spełniać wymagania określone: -w ustawie o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (Dz. U. z 2001r. Nr 5 poz. 44, z późn. zm.), -ustawie z dnia 11 maja 2001r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2005r. Nr 31 poz. 265 z póżn. zm.), - w Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 16.12.2002r. w sprawie znakowania środków spożywczych i dozwolonych substancji dodatkowych (Dz. U. Nr 220, poz. 1856 z póżn. zm.). 3. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać będzie się na podstawie bieżących zamówień telefonicznie lub w formie pisemnej - faxem. W związku z ograniczeniami czasowymi przygotowania posiłków kuchni realizacja dostaw przez Wykonawcę winna odbywać się w godzinach 7.00-8.00 każdego dnia pracy Zamawiającego. W sytuacjach różnc (niezgodności) w dostawie a zamówieniu, bądź stwierdzeniu wad jakościowych, przedmiot zamówienia zostanie zwrócony Wykonawcy na jego koszt. Wyroby nie posiadające oznaczenia terminu przydatności do spożycia lub terminu minimalnej trwałości, nazwy wyrobu, adresu producenta itp. nie zostaną odebrane przez Zamawiającego. Dostarczane mięso i wędliny będą pochodzić z bieżącej produkcji. 4. Podane ilości są szacunkowe i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu nie zrealizowanych dostaw lub podstawą do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia wielkości dostaw w zależności od ilości żywionych oraz wysokości stawki żywieniowej przypadającej na jednego żywionego. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie dostarczane ilości towaru. Dostawa towarów odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, nie mniejszych jednak niż poszczególne zadania (części). 6. Oferty będą rozpatrywane na każde zadanie oddzielnie. 7. Wykonawca może złożyć ofertę na kilka zadań. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 10. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.85.10.00-8, 15.81.00.00-9, 15.10.00.00-9, 15.51.22.00-2, 15.33.11.70-9, 15.30.00.00-1, 15.80.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie złożone przez wykonawcę o spełnieniu warunków.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie złożone przez wykonawcę o spełnieniu warunków.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie złożone przez wykonawcę o spełnieniu warunków.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie złożone przez wykonawcę o spełnieniu warunków.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie złożone przez wykonawcę o spełnieniu warunków.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty - Załącznik Nr 1 . 2. Formularz cenowy - Załącznik Nr 2. 3. Wzór Umowy Dostawy - Załącznik Nr 4 ( podpisany-akceptacja treści Umowy ). 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do zawarcia umowy w przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców. 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania Wykonawcy ( zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Piłsudskiego 9
22-300 Krasnystaw.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2011 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Piłsudskiego 9 22-300 Krasnystaw pokój nr 107.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Gotowe, świeże produkty mączne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gotowe, świeże produkty mączne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.85.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pieczywo świeże.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieczywo świeże.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mięso i wędliny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mięso i wędliny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Nabiał.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nabiał.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.12.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Artykuły mrożone.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły mrożone.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Owoce i warzywa -świeże.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Owoce i warzywa -świeże.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Artykuły spożywcze w opakowaniach zbiorczych- garmażeryjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły spożywcze w opakowaniach zbiorczych- garmażeryjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Artykuły spożywcze drobne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły spożywcze drobne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Operator koparko -ładowarki kl.III"
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Remont drogi powiatowej nr 3146L Brzeziny - Majdan Surhowski - Franciszków - Orłów Murowany - Izbica na odcinku 0,291 km (ulica Klinkierniana)
- "Obsługa bankowa budżetu Powiatu Krasnostawskiego na okres od 01.05.2025 r. do 30.04.2027 r."
- REMONT DACHU NA BUDYNKU POWIATOWEGO URZĘDU PRACY
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół w Prudniku
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Inwałdzie
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie przy ul. Bałtyckiej 37 a
- Dostawa warzyw i owoców
- Dostawa mięsa, wędlin, podrobów i smalcu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.