Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-14
Warszawa: UMUNDUROWANIE PRACOWNIKÓW
Numer ogłoszenia: 359078 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego , ul. Senatorska 37, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8268211 w. 224, faks 022 8267006, 8272552.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA BUDŻETOWA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UMUNDUROWANIE PRACOWNIKÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest szycie na miarę oraz dostawa: Część A: Umundurowanie osób kierujących ruchem drogowym zgodnego z opisem oraz w ilości określonej w załączniku nr 1 do SIWZ. Część B: Umundurowanie pracowników obsługi parkingów zgodnego z opisem oraz w ilości określonej w załączniku nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy, b)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w niniejszym postępowaniu, jeżeli: a) wykonał w okresie ostatnich 3 lat przynajmniej 3 dostawy, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 40 000 PLN (czterdzieści tysięcy złotych) każda oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten mogą spełniać łącznie (dotyczy części A przedmiotu zamówienia). b)wykonał w okresie ostatnich 3 lat przynajmniej 3 dostawy, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 15 000 PLN (piętnaście tysięcy złotych) każda oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten mogą spełniać łącznie (dotyczy części B przedmiotu zamówienia). oraz złoży prawidłowo dokumenty wymienione w rozdziale VIII..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: a)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści ze wzorem załącznika nr 4 do SIWZ), b)aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, c)aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d)aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, e)wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie (zgodny w treści ze wzorem załącznika nr 5 do SIWZ)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztm.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Senatorska 37, pokój 50.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2009 godzina 09:45, miejsce: Warszawa, ul. Senatorska 37, pokój 50.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Umundurowanie osób kierujących ruchem drogowym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest szycie na miarę oraz dostawa umundurowania osób kierujących ruchem drogowym zgodnego z opisem oraz w ilości określonej w załączniku nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Umundurowanie pracowników obsługi parkingów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest szycie na miarę oraz dostawa umundurowania pracowników obsługi parkingów zgodnego z opisem oraz w ilości określonej w załączniku nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przygotowanie materiałów oraz przeprowadzenie zajęć dydaktycznych przez Ekspertów na studiach podyplomowych "Zdrowie publiczne i zdrowie międzynarodowe - edycja I" prowadzonych przez UKSW w Warszawie
- Dost. mater. edukac. oraz pomocy dydakt. z zastos. rozszerz. rzeczywist. dla uczn. szk. podst. w ramach zad. pn. "Popular. wynik. badaw.-aplikac. z bad. nt. żywie. uczn. i ich post. wobec (...)".
- Wykonanie przebudowy (wzmocnienia i zabezpieczenia konstrukcji) Pawilonu C w Ośrodku Szkoleniowo-Wypoczynkowym Politechniki Warszawskiej w Grybowie przy ul. Chłodnej 16
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Krucza 23/31 m. 73, część nr 2: Ciasna 8A m. 8
- Remont nawierzchni boiska poliuretanowego do koszykówki i siatkówki w obiekcie "Moje boisko Orlik 2012 przy ulicy Kazimierzowskiej 58 oraz "Moje boisko Orlik 2012" przy ulicy Chełmskiej 23
- Sprzedaż i sukcesywna dostawa w okresie dwóch lat od daty zawarcia umowy płynnych preparatów piorących dla jednostek UW nadzorowanych przez Biuro Spraw Socjalnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP na potrzeby Nadleśnictwa Krotoszyn w 2024 roku
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej i odzieży roboczej wraz ze znakowaniem dla Gdańskie Wody Sp. z o.o.
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Jędrzejów w 2024 r.
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Łagów w roku 2024
- zakup wraz z dostawą odzieży dla Ratowników Medycznych i obuwia roboczego dla pracowników Kuchni
- "Dostawa sortów umundurowania leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Bircza w roku 2024."
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.