To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-31
Głogów: Dostawa pakietów dydaktycznych ,edukacyjnych ,szkoleniowych, sprzętu komputerowego ,mebli, urządzeń elektronicznych w tym interaktywnych na potrzeby realizacji projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I- III szkół podstawowych Gminy Miejskiej Głogów w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia dla Szkoły Podstawowej Nr 2, 3, 6, 7, 10 ,12 i 14 w Głogowie
Numer ogłoszenia: 359224 - 2011; data zamieszczenia: 31.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 281232 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Głogów, ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, faks 076 7265437.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pakietów dydaktycznych ,edukacyjnych ,szkoleniowych, sprzętu komputerowego ,mebli, urządzeń elektronicznych w tym interaktywnych na potrzeby realizacji projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I- III szkół podstawowych Gminy Miejskiej Głogów w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia dla Szkoły Podstawowej Nr 2, 3, 6, 7, 10 ,12 i 14 w Głogowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I - Dostawa na potrzeby przeprowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - załącznik nr 1.1 do SIWZ Część II - Dostawa na potrzeby przeprowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - załącznik nr 1.2 do SIWZ Część III - Dostawa na potrzeby przeprowadzenia zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - załącznik 1.3 do SIWZ Część IV - Dostawa na potrzeby przeprowadzenia zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - załącznik 1.4 do SIWZ Część V - Dostawa na potrzeby przeprowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - załącznik 1.5 do SIWZ Część VI - Dostawa dla potrzeb przeprowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnych, szczególnie uzdolnionych zajęcia plastyczne - załącznik 1.6 do SIWZ Część VII - Dostawa na potrzeby przeprowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnych, szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych - załącznik 1.7 do SIWZ Część VIII - Dostawa na potrzeby przeprowadzenia specjalistycznych zajęć terapeutycznych dla dzieci - dogoterapia - załącznik 1.8 do SIWZ Część IX - Dostawa na potrzeby przeprowadzenia specjalistycznych zajęć terapeutycznych dla dzieci niepełnosprawnych - Integracja Sensoryczna - załącznik 1.9 do SIWZ Część X - Dostawa pakietów szkoleniowych - załącznik 1.10 do SIWZ Część XI - Dostawa mebli - załącznik 1.11 do SIWZ Część XII - Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń elektronicznych- załącznik 1.12 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00 - Drukowane książki 37.52.40.00 - Gry 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.22.00 - Pomoce i artykuły szkoleniowe 37.44.10.00 - Sprzęt do ćwiczenia aerobiku 37.42.00.00 - Sprzęt gimnastyczny 37.80.00.00 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne 37.44.00.00 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych 39.16.00.00 - Meble szkolne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnyc.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa na potrzeby przeprowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Główna Księgarnia Szkolna, ul.Daszyńskiego 16, 31-534 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51170,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61192,33
Oferta z najniższą ceną: 61192,33 / Oferta z najwyższą ceną: 70937,99
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa na potrzeby przeprowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Główna Księgarnia Szkolna, al.Daszyńskiego 16, 31-534 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56243,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 66669,03
Oferta z najniższą ceną: 66669,03 / Oferta z najwyższą ceną: 66669,03
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa na potrzeby przeprowadzenia zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Główna Księgarnia Szkolna, Al.Daszyńskiego 16, 31-534 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69040,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 82090,77
Oferta z najniższą ceną: 82090,77 / Oferta z najwyższą ceną: 87748,20
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Dostawa mebli
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EFEKT-Meble Biurowe i Szkolne Mirosława Szuszkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
EFEKT-Meble Biurowe i Szkolne Mirosława Szuszkiewicz
- Meble Biurowe i Szkolne Efekt, ul.Galileusza 18, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10208,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11044,17
Oferta z najniższą ceną: 11044,17 / Oferta z najwyższą ceną: 11044,17
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- na dostawę materiałów opatrunkowych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- Dostawy w ramach realizacji projektu pn. "Rozwój cyberbezpieczeństwa w Gminie Miejskiej Głogów"
- Remont pokrycia dachu budynku szkoły II Liceum Ogólnokształcącego w Głogowie.
- Zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego przy ul. Budziszyńskiej 3A w Głogowie na potrzeby działalności Filii nr 3 Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Galla Anonima w Głogowie.
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie multimedialne oraz meblowe Szkoły Podstawowej w Irządzach oraz budynku administracji publicznej
- Dostawa z montażem wyposażenia wystawy akwarystycznej w ramach realizacji zadania pn. "Pawilon przyrody - nowoczesna infrastruktura kultury etap II wystawa akwarystyczna"
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, akcesoriów komputerowych (3 części) w ramach projektu ZAWÓD IT- MOJA PASJA
- Zakup i dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych w gminie Przodkowo w ramach projektu "Program kształtowania kompetencji kluczowych uczniów SP Gminy Przodkowo"
- Dostawa części i akcesoriów do komputerów dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu 10.23 pt. "Kształcimy dla przyszłości - ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji"
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.