eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłogówZmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego przy ul. Budziszyńskiej 3A w Głogowie na potrzeby działalności Filii nr 3 Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Galla Anonima w Głogowie.



Ogłoszenie z dnia 2025-03-17

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego przy ul. Budziszyńskiej 3A
w Głogowie na potrzeby działalności Filii nr 3 Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Galla Anonima w Głogowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska Biblioteka Publiczna im. Galla Anonima w Głogowie

1.3.) Oddział zamawiającego: Biblioteka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001107177

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jedności Robotniczej 15

1.5.2.) Miejscowość: Głogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@mbp.glogow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbp.glogow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego przy ul. Budziszyńskiej 3A
w Głogowie na potrzeby działalności Filii nr 3 Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Galla Anonima w Głogowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d23779a-738b-4a94-8e87-e147881e1d56

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00149133

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9d23779a-738b-4a94-8e87-e147881e1d56

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania
sprzętowoaplikacyjne
umożliwiające pracę na Platformie tj.:
stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer
minimalnie wersja 10.0 lub Google Chrome wersji 71.0.3 lub Firefox od wersji 65.0.1 lub Safari od wersji 12.0.2,
włączona obsługa JavaScript;
zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): obowiązkowe informacje zostały zawarte w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): obowiązkowe informacje zostały zawarte w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 2/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT
Zestawienie powierzchni :
- powierzchnia użytkowa łącznie: 168,69 m2
- kubatura: 532,72m3
- wysokość pomieszczeń: 3m i 3,26m

Przewidywane roboty budowlano-rozbiórkowe:
• częściowo wyburzenia ścian w strefach otworowania pod drzwi,
• demontaż skrzydeł drzwiowych i okiennych i fasadowych – ok.21 szt.,
• rozebranie posadzek z płytek ceramicznych – ok. 138 m2,
• rozebranie posadzki lastrykowej i wykładzin sztucznych – ok. 38 m2 ,
• skucie istniejących warstw wykończeniowych podłogowych i ściennych ,
• demontaż istniejącej instalacji elektrycznej,
• demontaż instalacji sanitarnej,
• demontaż grzejników,
• wywózka gruzu,

Przewidywane roboty budowlane:
a. roboty budowlane:
• budowa i przebudowa nowych ścian działowych,
• uzupełnienia w posadzkach po wykonaniu nowych pionów instalacyjnych,
• montaż nowej stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej – ok. 12 m2,
• montaż nowej stolarki okiennej aluminiowej– ok. 25 m2,
• montaż ścianek aluminiowych z drzwiami – ok. 20 m2,
• wykonanie bruzd pod nowe podejścia c.o., wod – kan,
• wykonanie bruzd pod nowe instalacje elektryczne i niskoprądowe,
• wykonanie posadzek gresowych ok. 19 m2,
• ułożenie wykładziny pcv ok. 151 m2,
• wykonanie okładzin ściennych gresowych ok. 64 m2,
• prace malarskie ok. 645 m2,
• prace tynkarskie stropy i ściany ok. 702 m2,
• tapetowanie – ok. 96 m2,
• listwy przyścienne ok. 137 m2,
• montaż niezbędnej infrastruktury technicznej i urządzeń,
• uzupełniające roboty wykończeniowe,


b. instalacje sanitarne – zakres obejmuje:
- instalację zimnej i ciepłej wody,
- instalację kanalizacji sanitarnej,
- instalacja kanalizacji skroplin z klimatyzacji,
- instalację centralnego ogrzewania,
- instalację chłodzenia,
- instalację wentylacji wywiewnej,


Instalacja centralnego ogrzewania:
• roboty remontowo-budowlane związane z montażem instalacji centralnego ogrzewania (przebicia, wstawienie tulei ochronnych, zamurowania przegród budowlanych),
• montaż grzejników ściennych o zadanych parametrach,
• montaż instalacji z rur miedzianych dla instalacji centralnego ogrzewania ,
• podłączenie istniejących pionów centralnego ogrzewania z projektowanymi grzejnikami ,
• montaż armatury ,
• płukanie instalacji c.o. ,
• wykonanie prób szczelności i regulacja pracy całego układu instalacji c.o.,
• izolacja przewodów instalacji c.o. ,


Instalacja zimnej i ciepłej wody użytkowej:
• roboty remontowo-budowlane związane z montażem instalacji c.w.u. (przebicia, wstawienie tulei ochronnych, zamurowania przegród budowlanych),
• montaż instalacji z rur miedzianych dla instalacji wodociągowej ,
• wykonanie podejść pod odbiorniki c.w.u. ,
• wykonanie prób szczelności i regulacji projektowanej instalacji, izolacja przewodów instalacji c.w.u.,
• doprowadzenie zimnej i ciepłej wody użytkowej do przyborów sanitarnych,

Instalacja kanalizacji sanitarnej:
• roboty remontowo-budowlane związane z montażem instalacji kanalizacji sanitarnej (przebicia, wstawienie tulei ochronnych, zamurowania przegród budowlanych),
• montaż instalacji rur PVC z projektowanym spadkiem 2%,
• wykonanie podejść pod urządzenia sanitarne,
• wykonanie prób szczelności instalacji kanalizacji sanitarnej ,

Instalacja wentylacji mechanicznej:
• roboty remontowo-budowlane związane z montażem instalacji wentylacji (przebicia, wstawienie tulei ochronnych, zamurowania przegród budowlanych) ,
• montaż wentylatorów łazienkowych z klapami zwrotnymi uruchamianych wraz z oświetleniem i wyłączanych z opóźnieniem oraz pracujących cyklicznie w celu przewietrzania,
• doprowadzenie zasilania do wentylatorów,
• poprowadzenie wspólnej instalacji wentylacji wywiewnej z rur SPIRO i wyprowadzenie jej ponad dach zakańczając nasadą dachową,
• montaż nawietrzaków okiennych o zadanych parametrach ,

Instalacja klimatyzacji:
• roboty remontowo-budowlane związane z montażem instalacji klimatyzacji (przebicia, wstawienie tulei ochronnych, zamurowania przegród budowlanych),
• montaż jednostek wewnętrznych oraz zewnętrznych i doprowadzenie do nich zasilania,
• doprowadzenie zasilania do wentylatorów,
• montaż instalacji grzewczo-chłodniczej z rur miedzianych dla instalacji grzewczo-chłodniczych,
• wyprowadzenie przewodów nad dach budynku i połączenie jednostek wewnętrznych z zewnętrznymi ,
• doprowadzenie instalacji kanalizacji sanitarnej do każdej jednostki wewnętrznej celem odprowadzenia skroplin,

Prace budowlane związane z wykonaniem instalacji sanitarnej w budynku:
• zamurowanie, otynkowanie i wymalowanie przebić przez ściany ,
• zamurowanie i odtworzenie do stanu pierwotnego przebić przez stropy,
• otynkowanie, wymalowanie i odtworzenie do stanu pierwotnego uszkodzeń powstałych w wyniku montażu, spawania, wiercenia pod uchwyty i wszelkich innych prac związanych z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej i zimnej wody użytkowej, instalacji kanalizacji sanitarnej oraz instalacji wentylacji mechanicznej ,

c. instalacje elektryczne i teletechniczne:
Instalacje silnoprądowe:
- rozdzielnice,
- okablowanie elektryczne,
- oprawy oświetleniowe ok. 80 szt.,
- osprzęt,
- próby i pomiary,

Instalacje słaboprądowe:
- instalacja sieci komputerowej i telefonicznej,
- instalacje SSP,
- instalacja SSWiN,
- instalacja CCTV.

Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa opracowana przez Szanowany Dom sp. z o.o. ul. Ogrodowa 5a, 55-093 Kiełczów, w skład której wchodzi STWiORB oraz przedmiary robót, które są załącznikami do niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający
przewiduje udzielenia zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp do wysokości 50% wartości zamówienia
podstawowego. Przewiduje się możliwość wykorzystania wszystkich rodzajów robót określonych w dokumentacji .

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:

1) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 250.000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych): co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku,
b) posiadają ubezpieczenie od OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych).

2) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.
a) posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie budowę/przebudowę/rozbudowę/remont/
modernizację budynku użyteczności publicznej/budynku mieszkalnego wielorodzinnego o wartości robót budowlanych co najmniej 700.000,00 zł brutto,

b) dysponują lub będą dysponować :
- kierownikiem budowy - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których
w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach oraz minimum 3 lat doświadczenia ( licząc od daty uzyskania uprawnień ) w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik budowy,

-Kierownik robót sanitarnych – osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach oraz minimum 3 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik robót/budowy (licząc od daty uzyskania uprawnień),

-Kierownik robót elektrycznych – osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach oraz minimum 3 lat doświadczenia (licząc od daty uzyskania uprawnień), w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik robót/budowy,

-Kierownik robót z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach oraz minimum 3 lat doświadczenia (licząc od daty uzyskania uprawnień),
w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik robót/budowy,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia
braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda
następujących podmiotowych środków dowodowych :
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
b) oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej ( wzór stanowi załącznik Nr 3 do SWZ ). Zamawiający żąda od
wykonawcy, który na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych
podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 ppkt. 1 lit. a) i b).
c) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu , o którym mowa w art.125 ustawy Prawo zamówień
publicznych ( wzór stanowi załącznik Nr 8 do SWZ ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)
wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty ( wzór stanowi załącznik Nr 4 do SWZ),
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami ( wzór stanowi załącznik Nr 5 do SWZ),
c) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków
finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
d) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej ubezpieczenia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
3) Pełnomocnictwo
4) Zobowiązanie podmiotu
5) Wadium -
6) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa
7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają do oferty oświadczenie
8) kosztorys ofertowy uproszczony, który będzie zawierał:
a) stronę tytułową zawierającą: nakłady, wartość roboczogodziny, wartość kosztorysu,
b) liczbę porządkową,
c) opis (obliczenia) pozycji kosztorysowanych robót i nakład,
d) wartość za pozycję,
e) podsumowanie kosztorysu,
f) cenę jednostkową pozycji.
Natomiast kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółową (układ KNR), zarówno w wersji nieedytowalnej *pdf jak i
edytowalnej *ath, sporządzi wykonawca, który złoży ofertę najwyżej ocenioną.
Kosztorysy ofertowe poszczególnych branż MUSZĄ odzwierciedlać pozycje z przedmiarów robót i zachowywać ich
kolejność.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

8000,00 zł

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) wspólnie muszą wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu,
2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia
z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5, 7, 8, 9, 10 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ,
3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
Pełnomocnictwo musi mieć formę elektroniczną lub postać elektroniczną lub kopię potwierdzoną kwalifikowanym podpisem
elektronicznym przez notariusza,
5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako
najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z
którego będzie wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
7) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zmiany umowy zostały zawarte w projekcie umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-02 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-02 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-01

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.