eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiechanówZorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu podstaw technik fotografii dla 10 osób w wieku 15 - 25 lat przebywających w rodzinach zastępczych z terenu powiatu ciechanowskiego - uczestników projektu Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-21

Ciechanów: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu podstaw technik fotografii dla 10 osób w wieku 15 - 25 lat przebywających w rodzinach zastępczych z terenu powiatu ciechanowskiego - uczestników projektu Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 359310 - 2012; data zamieszczenia: 21.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. 17 Stycznia 7, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 672 52 16, 673 45 44, faks 023 672 52 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-ciechanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu podstaw technik fotografii dla 10 osób w wieku 15 - 25 lat przebywających w rodzinach zastępczych z terenu powiatu ciechanowskiego - uczestników projektu Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu podstaw technik fotografii dla 10 osób w wieku 15 - 25 lat przebywających w rodzinach zastępczych z terenu powiatu ciechanowskiego- uczestników projektu Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem szkolenia jest: - wskazanie uczestnikom nowej dziedziny zainteresowania, jaką jest fotografowanie, - wytworzenie chęci do dalszego ich rozwijania się przez rozbudzenie twórczej postawy wobec świata i siebie, - rozwijanie praktycznych umiejętności fotograficznych, - rozwijanie poczucia piękna i wrażliwości estetycznych. Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować 40 godzin lekcyjnych. W ramach zajęć praktycznych Wykonawca ma zapewnić 2 wyjazdy do miejsc historycznych, ciekawych z punktu widzenia fotografii. Szkolenie teoretyczne ma być zorganizowane na terenie miasta Ciechanów w miejscu o dogodnej lokalizacji dla osób dojeżdżających z terenu powiatu ciechanowskiego (położonego nie dalej niż 400 m. od najbliższego przystanku komunikacji miejskiej). Okres realizacji zamówienia: 26 -27-28 października 2012 roku ( piątek w godz. 16:30 - 19:45, sobota 10:00 - 17:00, niedziela 10:00 - 17:00 roku i 02-03-04 listopada 2012 roku ( piątek w godz. 16:30 - 19:45, sobota 10:00 - 17:00, niedziela 10:00 -17:00 roku) Wykonawca zamówienia zobowiązany jest: 1) zapewnić zajęcia z osobą posiadającą kwalifikacje oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć z osobami od 15 do 25 roku życia w zakresie nauki fotografowania 2) opracować programu szkolenia i przedłożyć go Zamawiającemu w dniu składania ofert jako załącznik do oferty. Program musi zawierać: a) nazwę i zakres szkolenia, b) miejsce gdzie odbywać się będzie szkolenie c) czas trwania szkolenia (daty i godziny) wraz z planem nauczania określającym tematy zajęć oraz ich wymiar każdego dnia szkolenia d) wskazanie 2 miejsc historycznych oddalonych nie więcej niż 60 km od granic administracyjnych miasta Ciechanów, gdzie odbędą się zajęcia praktyczne wraz z wymiarem ich trwania e) cel kursu (przewidywane efekty) 3) zapewnić uczestnikom szkolenia salę do nauki w ramach zajęć teoretycznych, wyposażoną w sprzęt niezbędny do realizacji tematyki szkolenia i materiały dydaktyczne, biurowe, komputery z napędem dvd, dostęp do internetu, projektor, 2 rolki filmu analogowego do zajęć praktycznych 4) zakupić i przekazać uczestnikom 10 sztuk aparatów cyfrowych o parametrach: - obiektyw szerokokątny (ekwiwalent ogniskowej min. 24mm, światło min. f/3,2), - matryca BSI CMOS +/- 10 Mpix, - mechaniczny zoom optyczny, - stabilizator obrazu, - zintegrowana lampa błyskowa, - obsługa kart SD/SDHC/SDXC, - wbudowane proste narzędzia edycyjne, - nastawy ręczne typu PASM (modyfikowalna przysłona, migawka, ostrość oraz czas), - niskie szumy przy wysokich czułościach (od 800 do 3200 ISO), - zasilanie akumulatorem litowo-jonowym z możliwością ładowania przez USB, - solidna metalowa obudowa, - waga do 200 gramów - akcesoria: karta pamięci 8 GB, futerał, ładowarka, kabel USB, 5) zapewnić prowadzącemu zajęcia 1 aparat cyfrowy tożsamy z aparatami uczestników szkolenia, celem wykorzystania go podczas prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych 6) zapewnić uczestnikom każdego dnia szkolenia w trakcie trwania zajęć teoretycznych i praktycznych pełne wyżywienie tj. dwudaniowy obiad z deserem (zupa i drugie pełnowartościowe danie), ciasto, ciastka, owoce, napoje (kawa, herbata, soki, woda mineralna) 7) zapewnić uczestnikom ubezpieczenie na czas trwania szkolenia 8) zapewnić uczestnikom szkolenia dowóz na zajęcia praktyczne do miejsc historycznych oraz z powrotem do miejsca zamieszkania, 9) informować o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji kursowej informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji kursu, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz Rozporządzenia Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, 10) przeprowadzać wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu szkolenia, m. in. na podstawie formularza ankiety oceniającej, jak również do przedstawienia jej wyników Zamawiającemu, 11) prowadzić odpowiednią dokumentację, składającą się z: a) dziennika zajęć b) imiennej listy obecności uczestników szkolenia w każdym dniu szkolenia c) imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać otrzymanie materiałów dydaktycznych i biurowych d) imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać odbiór posiłków w każdym dniu szkolenia e) imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać odbiór aparatów cyfrowych f) zaświadczeń o ukończeniu przez uczestników szkolenia, g) ankiet oceniających szkolenie wśród uczestników szkolenia, 12) pod rygorem utraty prawa do zapłaty do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: a) nie zgłaszaniu się uczestników, b) przerwaniu szkolenia lub rezygnacji uczestnika, c) innych sytuacjach, które mogą mieć wpływ na realizację programu szkolenia umowy, 13) przygotować na koniec szkolenia : - album najciekawszych prac uczestników oraz przekazać go Zamawiającemu wraz płytą DVD, - zapewnić miejsce, gdzie zdjęcia wykonane przez uczestników zostaną wywołane, 14) przechowywać pełną dokumentację potwierdzającą realizację przedmiotowego kursu do dnia 31.12.2020 r.; 15) przekazać Zamawiającemu w terminie 7 dni od zakończenia warsztatów , następujące dokumenty: a) dziennik zajęć, b) imienne listy obecności uczestników szkolenia ( w każdym dniu szkolenia), c) imienne listy, na których uczestnicy szkolenia potwierdzili otrzymanie materiałów dydaktycznych i biurowych, d) imienne listy, na których uczestnicy szkolenia potwierdzili otrzymanie posiłków w każdym dniu szkolenia, e) imienne listy, na których uczestnicy szkolenia potwierdzili otrzymanie aparatów cyfrowych f) dowodu ubezpieczenia uczestników na czas trwania szkolenia, g) zaświadczeń o ukończeniu przez uczestników szkolenia, h) ankiety oceniające szkolenie przez uczestników szkolenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 26.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie formularza ofertowego i załączonych dokumentów i oświadczeń, wymaganych specyfikacją istotnych warunków zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie formularza ofertowego i załączonych dokumentów i oświadczeń, wymaganych specyfikacją istotnych warunków zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie formularza ofertowego i załączonych dokumentów i oświadczeń, wymaganych specyfikacją istotnych warunków zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr-ciechanow.pl i http://stciechanow.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak w pkt I.1).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. 17 Stycznia 7 06 - 400 Ciechanów pok. 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.