eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaworUsługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Jawor w roku 2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-31

Jawor: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Jawor w roku 2012
Numer ogłoszenia: 359412 - 2011; data zamieszczenia: 31.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Jawor , ul. Myśliborska 3, 59-400 Jawor, woj. dolnośląskie, tel. 076 8711600, 8711675, faks 076 871602.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wroclaw.lasy.gov.pl/jawor; http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_jawor

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyja Skarbu Państwa nie posiadajaca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Jawor w roku 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług leśnych w Nadleśnictwie Jawor, z zakresu zagospodarowania lasu, ochrony lasu, pozyskania i zrywki drewna, a także nasiennictwa i szkółkarstwa w roku 2012.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający, w stosunku do zamówień określonych w pakietach 1 - 13, przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP, w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego liczonych odrębnie dla każdego z pakietów

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium na poszczególne pakiety w następujących kwotach: 1) Pakiet nr 1 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Męcinka - 7500,00 zł. 2) Pakiet nr 2 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Chełmiec - 7500,00 zł 3) Pakiet nr 3 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Myślinów - 8400,00 zł 4) Pakiet nr 4 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Muchów - 8100,00 zł 5) Pakiet nr 5 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Siedmica - 8800,00 zł. 6) Pakiet nr 6 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Dzierzków - 11400,00 zł. 7) Pakiet nr 7 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Kłaczyna - 8900,00 zł. 8) Pakiet nr 8 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Mysłów - 6800,00 zł. 9) Pakiet nr 9 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Kaczorów - 14900,00 zł. 10) Pakiet nr 10 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Półwieś - 12000,00 zł. 11) Pakiet nr 11 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Dobromierz - 11000,00 zł. 12) Pakiet nr 12 - Wykonanie usługi z zakresu gospodarki leśnej w gospodarstwie szkółkarskim - 4600,00 zł. 13) Pakiet nr 13 - Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna maszynami wielooperacyjnymi - 12000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia / Nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia / Nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia / Nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia / Nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia / Nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wosób (wg wzoru - załącznik nr 21), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 12.1 ppkt. 9) niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, Oświadczenia o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia uprawniającego do pracy z użyciem pilarki dla osób wskazanych w wykazie osób (wg wzoru - załącznik nr 21) - dotyczy pakietów od nr 1 do nr 11 oraz nr 13 oświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie stosowania środków ochrony roślin (art. 74 ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. ustawa o ochronie roślin) - dotyczy pakietu nr 12 oświadczenie o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia umożliwiającego pracę harvesterem i forwarderem dla pakietów nr 3 nr 9 i nr 13 zaświadczenie o dopuszczeniu do użytkowania w lesie kolejki linowej wydane przez Urząd Dozoru Technicznego dla pakietu nr 9 oświadczenie o braku przeciwwskazań do pracy na wysokościach dla pracowników obsługujących kolejkę linową dla pakietu nr 9 oświadczenie o odbyciu specjalistycznego przeszkolenia w zakresie obsługi kolejek linowych dla pakietu nr 9 wykaz wykonanych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert usług z zakresu gospodarki leśnej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonanych w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (wg wzoru - załącznik nr 20) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 12.1 ppkt 18) niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zmiana popytu i koniunktury na rynku drewna, 2) wystąpienie klęsk żywiołowych i katastrof naturalnych, 3) okoliczności wynikające z potrzeb gospodarczych oraz z przyczyn przyrodniczych, których wystąpienia Zamawiający nie był w stanie przewidzieć w chwili zawierania umowy, powodujące konieczność zmiany lokalizacji wykonywanych prac lub konieczność wykonania prac zamiennych, 4) możliwość wprowadzenia zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji Umowy, które przyspieszą jej realizację, obniżą koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy 5) zmiany stanu prawnego, 6) konieczność wprowadzenia zmian redakcyjnych, będących następstwem zmian danych Zamawiającego lub Wykonawcy, ujawnionych w rejestrach publicznych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wroclaw.lasy.gov.pl/jawor
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.