eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › ŚWIADCZENIE USŁUG UTRZYMANIA CZYSTOŚCI w OBIEKTACH PŁYWALNI MOSiR w ŁODZI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-10

Łódź: ŚWIADCZENIE USŁUG UTRZYMANIA CZYSTOŚCI w OBIEKTACH PŁYWALNI MOSiR w ŁODZI
Numer ogłoszenia: 359501 - 2008; data zamieszczenia: 10.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Ks. Skorupki 21, 90-532 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6361793, faks 042 6367980.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy podsektora samorządowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG UTRZYMANIA CZYSTOŚCI w OBIEKTACH PŁYWALNI MOSiR w ŁODZI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości na Pływalni WODNY RAJ w części dotyczącej pomieszczeń basenowych, pomieszczeń usługowych, pomieszczeń sauny a także utrzymanie czystości i porządku na Pływalni Odkrytej Wodny Raj i Pływalni Odkrytej przy ul. Głowackiego. Utrzymanie czystości musi odbywać się zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznymi. I.Opis obiektów BUDYNEK PŁYWALNI KRYTEJ WODNY RAJ - łączna powierzchnia 6.522,20 m2 1.Parter: terakota - 1.573,60 m2, wykładzina PCV - 14,60 m2, wykładzina dywanowa - 15,20 m2, glazura ścienna - 3.925,00 m2, 2.Piętro: terakota - 165,30 m2, wykładzina PCV -35,50 m2, glazura ścienna - 443,00 m2, szklane powierzchnie - 350 m2. PŁYWALNIA ODKRYTA WODNY RAJ - łączna powierzchnia 323,80 m2 1. Pomieszczenia: - polbruk - 115,3 m2 - lastriko szlifowane - 29,3 m2 - ceramika - 49,4 m2 - luksfery - 27,3 m2 - glazura - 102,5 m2 PŁYWALNIA PRZY UL.GŁOWACKIEGO - łączna powierzchnia 392 m2 1. Pomieszczenia: - ceramika - 290 m2 - szklane powierzchnie - 54 m2 - linoleum - 18 m2 - niecki prysznicowe - zewnętrzne - 30 m2 II.Zakres usług: USŁUGI WYKONYWANE PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY dotyczy opisu obiektu - budynek pływalni krytej 1. Pomieszczenia basenowe: a)mycie i dezynfekcja plaż wokół basenów - codziennie b)mycie i dezynfekcja ścian pokrytych płytkami ceramicznymi - codziennie c)mycie dna niecki basenu sportowego - 2 razy w roku, basenu rekreacyjnego i basenu zewnętrzno-wewnętrznego - minimum 4 razy w roku, pozostałe zbiorniki znajdujące się na hali - nie rzadziej niż 1 raz na tydzień (w przypadkach awaryjnych częstotliwość mycia zbiorników może ulec zmianie) d)mycie wewnętrznych ścian niecek do wysokości lustra wody - codziennie e)czyszczenie pionowych ścian zbiorników (niecek) - 2 razy w tygodniu f)mycie kratek zakrywających kanały rynien przelewowych - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu, g)mycie kanałów rynien przelewowych - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu h)mycie i dezynfekcja wyposażenia basenu (zjeżdżalnie) - wg potrzeb, nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu, schody prowadzące na wieżyczkę zjeżdżalni żółtej i zielonej - codziennie i)mycie elementów metalowych poręczy i balustrad, parapetów, murków - codziennie j)mycie przeszklonych powierzchni okien i drzwi - wg potrzeb. UWAGA ! W przypadkach awarii urządzeń mogą nastąpić zmiany częstotliwości wykonywania prac, które będą uzgadniane z kierownikiem pływalni pisemnie. 2. Pomieszczenia usługowe: a)holl z szatnią i kasami b)szatnie basenowe c)toalety oraz prysznice d)pomieszczenia gospodarcze e)pomieszczenia biurowe f)ciągi komunikacyjne W pomieszczeniach wymienionych w punktach a) - f) wymagane jest stałe utrzymanie czystości. Zakres prac i czynności : a)mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalki, baterie, natryski, miski klozetowe, pisuary, itd.) b)mycie i dezynfekcja kabin przebieralni c)mycie i dezynfekcja powierzchni podłogowych d)mycie ścian pokrytych płytkami ceramicznymi, e)opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych f)mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz i wewnątrz g)mycie i dezynfekcja pojemników na mydło h)uzupełnianie mydła w płynie i ręczników jednorazowych i)zaopatrywanie toalet w papier toaletowy j)mycie luster k)mycie i dezynfekcja suszarek do włosów w przebieralniach l)mycie ławek w przebieralni i holu m)mycie szafek ubraniowych w szatniach n)mycie elementów metalowych poręczy, balustrad o)mycie parapetów, murków itp. Czynności wymienione w punktach a) - o) należy wykonywać wielokrotnie w ciągu dnia wg potrzeb. 3. Pomieszczenia sauny wraz z infrastrukturą: a)mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalki, baterie, natryski, miski klozetowe, pisuary, itd.) b)mycie i dezynfekcja powierzchni podłogowych c)mycie ścian pokrytych płytkami ceramicznymi d)mycie i dezynfekcja sprzętu e)mycie elementów metalowych poręczy f)mycie parapetów, murków, itp. W pomieszczeniach sauny wymagane jest stałe utrzymanie czystości, a czynności wymienione w punktach a - f należy wykonywać wielokrotnie w ciągu dnia wg potrzeb. III.USŁUGI WYKONYWANE W SEZONIE LETNIM OKREŚLONYM ZARZĄDZENIEM DYREKTORA MOSIR dotyczy opisu obiektu - pływalnia odkryta Wodny Raj 1. Pomieszczenia kąpieliska odkrytego. a)mycie i dezynfekcja ścian pokrytych płytkami ceramicznymi - codziennie b)mycie elementów metalowych poręczy i balustrad, parapetów, murków oraz kolumn natryskowych - 2 razy w tygodniu, c)mycie przeszklonych powierzchni okien i drzwi oraz luksferów - wg potrzeb. d)mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalki, baterie, natryski, miski klozetowe, pisuary, itd.) - codziennie, e)mycie kabin przebieralni - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu, f)mycie powierzchni podłogowych - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu, g)opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych - codziennie według potrzeb, h)mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz i wewnątrz - 2 razy w tygodniu, i)mycie i dezynfekcja pojemników na mydło, uzupełnianie mydła w płynie, zaopatrywanie toalet w papier toaletowy - codziennie według potrzeb j)mycie luster - codziennie k)mycie szafek ubraniowych w szatniach - według potrzeb 2.Zaopatrzenie w środki czystości Bieżące zaopatrzenie węzłów sanitarnych w środki czystości (mydło w płynie, środki zapachowe i dezynfekcyjne), papier toaletowy i ręczniki papierowe w ilościach zapewniających systematyczne uzupełnianie dozowników w w/w środki. 3.Terminy wykonania poszczególnych prac: Sprzątanie według określonych powyżej zakresów prac odbywa się 7 dni w tygodniu. Obiekt pływalni WODNY RAJ otwarty jest dla użytkowników: Pływalnia kryta: od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 22.00 w soboty w godzinach 10.00 - 22.00 w niedziele i święta w godzinach 9.00 - 21.00 Pływalnia odkryta od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 10.00 - 18.00 IV. USŁUGI WYKONYWANE W SEZONIE LETNIM OKREŚLONYM ZARZĄDZENIEM DYREKTORA MOSIR - dotyczy opisu obiektu - pływalnia odkryta przy ul Głowackiego 1. Pomieszczenia kąpieliska odkrytego. a)mycie i dezynfekcja ścian pokrytych płytkami ceramicznymi - codziennie b)mycie elementów metalowych poręczy i balustrad, parapetów, murków oraz kolumn natryskowych - 2 razy w tygodniu, c)mycie przeszklonych powierzchni okien i drzwi - wg potrzeb. d)mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalki, baterie, natryski, miski klozetowe, pisuary, itd.) - codziennie, e)mycie kabin przebieralni - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu f)mycie powierzchni podłogowych - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu g)opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych - codziennie według potrzeb, h)mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz i wewnątrz - 2 razy w tygodniu, i) wynoszenie i wymiana pełnych worków na śmieci - według potrzeb, j)mycie i dezynfekcja pojemników na mydło, uzupełnianie mydła w płynie, zaopatrywanie toalet w papier toaletowy oraz ręczniki jednorazowe - codziennie według potrzeb, k)mycie luster - codziennie l)pomieszczenie socjalne, recepcja - 1 raz dziennie m)pokój kierownika - 1 raz w tygodniu 2.Zaopatrzenie w środki czystości Bieżące zaopatrzenie węzłów sanitarnych w środki czystości (mydło w płynie, środki zapachowe i dezynfekcyjne), papier toaletowy i ręczniki papierowe w ilościach zapewniających ich bieżące użytkowanie oraz systematyczne uzupełnianie dozowników w w/w środki. 3.Terminy wykonania poszczególnych prac: Sprzątanie według określonych powyżej zakresów prac odbywa się 7 dni w tygodniu. Obiekt pływalni odkrytej przy ul. Głowackiego otwarty jest dla użytkowników: od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 10.00 - 18.00 Godziny funkcjonowania pływalni mogą ulec zmianie. Czas oraz godziny sprzątania obiektów należy określić w harmonogramie sprzątania stosownie do podanego zakresu czynności, w uzgodnieniu z kierownikiem pływalni. W przypadku przerw w pracy obiektu, spowodowanych nieprzewidzianymi awariami lub okresem świątecznym, harmonogramy mogą zostać przekształcone na jednozmianowe..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne i szczegółowe: 1.Warunki: 1.1.o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy. 2.Opis oceny spełnienia warunków: 2.1.Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał, co najmniej jedną usługę zbliżoną zakresem rzeczowym do przedmiotu zamówienia, tj. świadczył usługę utrzymania czystości na pływalni bądź w szpitalu, o powierzchni nie mniejszej niż 6.000 m2. 2.2.Potencjał techniczny: Wykonawca musi dysponować minimum 1 sztuką automatu szorująco - zbierającego, minimum 1 sztuką opryskiwacza np. typu SOLO do używania środków do dezynfekcji lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takiego sprzętu. 2.3.Potencjał ekonomiczny: Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł. 3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w punktach 1. do 2.3. Ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 1.Muszą ustanowić Pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów. 2.Pełnomocnictwo musi jednocześnie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem. 3.Przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może wezwać do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby odrzucenie oferty wykonawcy albo unieważnienie postępowania. 4. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, o których mowa w pkt. 8 niniejszej specyfikacji, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków lub nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnianie, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: 1.1.Oświadczenie Wykonawcy, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy Pzp - załącznik nr 1 do oferty. 1.2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 do oferty. 1.3.Wypełniony formularz ofertowy. 1.4.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do oferty. 1.5.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - załącznik nr 4 do oferty. 1.6.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 1.7.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.8.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.9.Pełnomocnictwo o ile ofertę składa pełnomocnik. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1.6. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 4.1.Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.2.Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1.1., 1.2., 1.6., 1.7. powinny być złożone przez każdy podmiot..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi Dział Techniczny ul. ks. Skorupki 21, pokój 020.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2008 godzina 09:55, miejsce: SEKRETARIAT Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Łodzi, ul. ks. Skorupki 21, (II p., pok. 203).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.