To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-01-20
Łódź: ŚWIADCZENIE USŁUG UTRZYMANIA CZYSTOŚCI w OBIEKTACH PŁYWALNI MOSiR w ŁODZI.
Numer ogłoszenia: 22629 - 2009; data zamieszczenia: 20.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 359501 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Ks. Skorupki 21, Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6361793, faks 042 6367980.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy podsektora samorządowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG UTRZYMANIA CZYSTOŚCI w OBIEKTACH PŁYWALNI MOSiR w ŁODZI..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości na Pływalni WODNY RAJ w części dotyczącej pomieszczeń basenowych, pomieszczeń usługowych, pomieszczeń sauny a także utrzymanie czystości i porządku na Pływalni Odkrytej Wodny Raj i Pływalni Odkrytej przy ul. Głowackiego. Utrzymanie czystości musi odbywać się zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznymi. I.Opis obiektów BUDYNEK PŁYWALNI KRYTEJ WODNY RAJ - łączna powierzchnia 6.522,20 m2 1.Parter: terakota - 1.573,60 m2, wykładzina PCV - 14,60 m2, wykładzina dywanowa - 15,20 m2, glazura ścienna - 3.925,00 m2, 2.Piętro: terakota - 165,30 m2, wykładzina PCV -35,50 m2, glazura ścienna - 443,00 m2, szklane powierzchnie - 350 m2. PŁYWALNIA ODKRYTA WODNY RAJ - łączna powierzchnia 323,80 m2 1. Pomieszczenia: - polbruk - 115,3 m2 - lastriko szlifowane - 29,3 m2 - ceramika - 49,4 m2 - luksfery - 27,3 m2 - glazura - 102,5 m2 PŁYWALNIA PRZY UL.GŁOWACKIEGO - łączna powierzchnia 392 m2 1. Pomieszczenia: - ceramika - 290 m2 - szklane powierzchnie - 54 m2 - linoleum - 18 m2 - niecki prysznicowe - zewnętrzne - 30 m2 II.Zakres usług: USŁUGI WYKONYWANE PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY dotyczy opisu obiektu - budynek pływalni krytej 1. Pomieszczenia basenowe: a)mycie i dezynfekcja plaż wokół basenów - codziennie b)mycie i dezynfekcja ścian pokrytych płytkami ceramicznymi - codziennie c)mycie dna niecki basenu sportowego - 2 razy w roku, basenu rekreacyjnego i basenu zewnętrzno-wewnętrznego - minimum 4 razy w roku, pozostałe zbiorniki znajdujące się na hali - nie rzadziej niż 1 raz na tydzień (w przypadkach awaryjnych częstotliwość mycia zbiorników może ulec zmianie) d)mycie wewnętrznych ścian niecek do wysokości lustra wody - codziennie e)czyszczenie pionowych ścian zbiorników (niecek) - 2 razy w tygodniu f)mycie kratek zakrywających kanały rynien przelewowych - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu, g)mycie kanałów rynien przelewowych - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu h)mycie i dezynfekcja wyposażenia basenu (zjeżdżalnie) - wg potrzeb, nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu, schody prowadzące na wieżyczkę zjeżdżalni żółtej i zielonej - codziennie i)mycie elementów metalowych poręczy i balustrad, parapetów, murków - codziennie j)mycie przeszklonych powierzchni okien i drzwi - wg potrzeb. UWAGA ! W przypadkach awarii urządzeń mogą nastąpić zmiany częstotliwości wykonywania prac, które będą uzgadniane z kierownikiem pływalni pisemnie. 2. Pomieszczenia usługowe: a)holl z szatnią i kasami b)szatnie basenowe c)toalety oraz prysznice d)pomieszczenia gospodarcze e)pomieszczenia biurowe f)ciągi komunikacyjne W pomieszczeniach wymienionych w punktach a) - f) wymagane jest stałe utrzymanie czystości. Zakres prac i czynności : a)mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalki, baterie, natryski, miski klozetowe, pisuary, itd.) b)mycie i dezynfekcja kabin przebieralni c)mycie i dezynfekcja powierzchni podłogowych d)mycie ścian pokrytych płytkami ceramicznymi, e)opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych f)mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz i wewnątrz g)mycie i dezynfekcja pojemników na mydło h)uzupełnianie mydła w płynie i ręczników jednorazowych i)zaopatrywanie toalet w papier toaletowy j)mycie luster k)mycie i dezynfekcja suszarek do włosów w przebieralniach l)mycie ławek w przebieralni i holu m)mycie szafek ubraniowych w szatniach n)mycie elementów metalowych poręczy, balustrad o)mycie parapetów, murków itp. Czynności wymienione w punktach a) - o) należy wykonywać wielokrotnie w ciągu dnia wg potrzeb. 3. Pomieszczenia sauny wraz z infrastrukturą: a)mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalki, baterie, natryski, miski klozetowe, pisuary, itd.) b)mycie i dezynfekcja powierzchni podłogowych c)mycie ścian pokrytych płytkami ceramicznymi d)mycie i dezynfekcja sprzętu e)mycie elementów metalowych poręczy f)mycie parapetów, murków, itp. W pomieszczeniach sauny wymagane jest stałe utrzymanie czystości, a czynności wymienione w punktach a - f należy wykonywać wielokrotnie w ciągu dnia wg potrzeb. III.USŁUGI WYKONYWANE W SEZONIE LETNIM OKREŚLONYM ZARZĄDZENIEM DYREKTORA MOSIR dotyczy opisu obiektu - pływalnia odkryta Wodny Raj 1. Pomieszczenia kąpieliska odkrytego. a)mycie i dezynfekcja ścian pokrytych płytkami ceramicznymi - codziennie b)mycie elementów metalowych poręczy i balustrad, parapetów, murków oraz kolumn natryskowych - 2 razy w tygodniu, c)mycie przeszklonych powierzchni okien i drzwi oraz luksferów - wg potrzeb. d)mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalki, baterie, natryski, miski klozetowe, pisuary, itd.) - codziennie, e)mycie kabin przebieralni - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu, f)mycie powierzchni podłogowych - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu, g)opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych - codziennie według potrzeb, h)mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz i wewnątrz - 2 razy w tygodniu, i)mycie i dezynfekcja pojemników na mydło, uzupełnianie mydła w płynie, zaopatrywanie toalet w papier toaletowy - codziennie według potrzeb j)mycie luster - codziennie k)mycie szafek ubraniowych w szatniach - według potrzeb 2.Zaopatrzenie w środki czystości Bieżące zaopatrzenie węzłów sanitarnych w środki czystości (mydło w płynie, środki zapachowe i dezynfekcyjne), papier toaletowy i ręczniki papierowe w ilościach zapewniających systematyczne uzupełnianie dozowników w w/w środki. 3.Terminy wykonania poszczególnych prac: Sprzątanie według określonych powyżej zakresów prac odbywa się 7 dni w tygodniu. Obiekt pływalni WODNY RAJ otwarty jest dla użytkowników: Pływalnia kryta: od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 22.00 w soboty w godzinach 10.00 - 22.00 w niedziele i święta w godzinach 9.00 - 21.00 Pływalnia odkryta od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 10.00 - 18.00 IV. USŁUGI WYKONYWANE W SEZONIE LETNIM OKREŚLONYM ZARZĄDZENIEM DYREKTORA MOSIR - dotyczy opisu obiektu - pływalnia odkryta przy ul Głowackiego 1. Pomieszczenia kąpieliska odkrytego. a)mycie i dezynfekcja ścian pokrytych płytkami ceramicznymi - codziennie b)mycie elementów metalowych poręczy i balustrad, parapetów, murków oraz kolumn natryskowych - 2 razy w tygodniu, c)mycie przeszklonych powierzchni okien i drzwi - wg potrzeb. d)mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalki, baterie, natryski, miski klozetowe, pisuary, itd.) - codziennie, e)mycie kabin przebieralni - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu f)mycie powierzchni podłogowych - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu g)opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych - codziennie według potrzeb, h)mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz i wewnątrz - 2 razy w tygodniu, i) wynoszenie i wymiana pełnych worków na śmieci - według potrzeb, j)mycie i dezynfekcja pojemników na mydło, uzupełnianie mydła w płynie, zaopatrywanie toalet w papier toaletowy oraz ręczniki jednorazowe - codziennie według potrzeb, k)mycie luster - codziennie l)pomieszczenie socjalne, recepcja - 1 raz dziennie m)pokój kierownika - 1 raz w tygodniu 2.Zaopatrzenie w środki czystości Bieżące zaopatrzenie węzłów sanitarnych w środki czystości (mydło w płynie, środki zapachowe i dezynfekcyjne), papier toaletowy i ręczniki papierowe w ilościach zapewniających ich bieżące użytkowanie oraz systematyczne uzupełnianie dozowników w w/w środki. 3.Terminy wykonania poszczególnych prac: Sprzątanie według określonych powyżej zakresów prac odbywa się 7 dni w tygodniu. Obiekt pływalni odkrytej przy ul. Głowackiego otwarty jest dla użytkowników: od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 10.00 - 18.00 Godziny funkcjonowania pływalni mogą ulec zmianie. Czas oraz godziny sprzątania obiektów należy określić w harmonogramie sprzątania stosownie do podanego zakresu czynności, w uzgodnieniu z kierownikiem pływalni. W przypadku przerw w pracy obiektu, spowodowanych nieprzewidzianymi awariami lub okresem świątecznym, harmonogramy mogą zostać przekształcone na jednozmianowe..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 167817.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Solcom-Bayard Sp. z o.o., ul. Janickiego 20 B, 60-542 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 167817.00
- Oferta z najniższą ceną: 167817,00 oferta z najwyższą ceną: 279000.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Mobilna stacja robocza (laptop) o bardzo wydajnej grafice i procesorze - sztuk 2
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remontach elewacji, remontach klatek schodowych i robotach blacharsko-dekarskich w budynkach mieszkalnych w podziale na 3 części
- Remont dróg na terenie osiedla Andrzejów - 2 części
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, drobnego sprzętu biurowego oraz papieru do drukarek i kopiarek
- "REMONT DACHU I PIWNIC W OŚRODKU PROPAGANDY SZTUKI"
- Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej w podziale na 4 części.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania obiektów oraz terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Świebodzinie
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEPRAWY PROMOWEJ PRZEZ RZEKĘ ODRA W CIĄGU DW 421, PROMU I DOJAZDÓW DO PROMU OD KM 20+225 DO KM 20+255 I OD KM 20+300 DO KM 20+330 W MIEJSCOWOŚCI GRZEGORZOWICE
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Instytutu Łączności - PIB we Wrocławiu (część 2)
- Świadczenie usług cateringowych dla uczniów Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Grajewie.
- Świadczenie usługi całodobowej ochrony fizycznej (osób i mienia) budynku Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy wraz z przyległymi terenami.
- Kompleksowe sprzątanie w budynkach oraz sprzątanie i utrzymywania terenów zarządzanych oraz należących do Raciborskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.