Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-18
Kędzierzyn-Koźle: Przeprowadzenie audytu recertyfikacyjnego oraz dwukrotnego audytu nadzoru systemu zarządzania jakością w celu potwierdzenia jego zgodności z obowiązująca normą ISO 9001, w 11 Urzędach Stron oraz szkoleń z zakresu normy ISO 9001-2015
Numer ogłoszenia: 36052 - 2016; data zamieszczenia: 18.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych , ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 77 40 34 451, faks 77 40 34 451.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie audytu recertyfikacyjnego oraz dwukrotnego audytu nadzoru systemu zarządzania jakością w celu potwierdzenia jego zgodności z obowiązująca normą ISO 9001, w 11 Urzędach Stron oraz szkoleń z zakresu normy ISO 9001-2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Etap I - Przeprowadzenie audytów recertyfikacyjnych; Etap II - Przeprowadzenie audytu nadzoru I; Etap III - Przeprowadzenie audytu nadzoru II, ROZPOCZĘCIE PRZEZ WYKONAWCĘ KOLEJNEGO ETAPU, NASTĘPOWAĆ BĘDZIE PO UPRZEDNIEJ AKCEPTACJI PRZEZ JEDNOSTKI ZAMAWIAJĄCE (ZAWIERAJĄCE UMOWY SZCZEGÓŁOWE) WYKONANIA ETAPU POPRZEDZAJĄCEGO. Zamówienie będzie realizowane dla poniższych jednostek zamawiających 1.Urząd Miasta w Brzegu; 2.Urząd Gminy Kornowac; 3.Urząd Gminy Krzyżanowice; 4.Urząd Gminy Pietrowice Wielkie; 5.Urząd Miasta Pszów; 6.Urząd Miasta Racibórz; 7.Urząd Miasta Radlin; 8.Urząd Miasta Rydułtowy; 9.Starostwo Powiatowe w Brzegu; 10.Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle; 11.Starostwo Powiatowe w Raciborzu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ. ; Część II Przeprowadzenie szkoleń z zakresu normy ISO 9001:2015 dla 11 pełnomocników i 37 audytorów systemów zarządzania jakością w 11 Urzędach stron. ROZPOCZĘCIE PRZEZ WYKONAWCĘ KOLEJNEGO ETAPU, NASTĘPOWAĆ BĘDZIE PO UPRZEDNIEJ AKCEPTACJI PRZEZ JEDNOSTKI ZAMAWIAJĄCE (ZAWIERAJĄCE UMOWY SZCZEGÓŁOWE) WYKONANIA ETAPU POPRZEDZAJĄCEGO. Zamówienie będzie realizowane dla poniższych jednostek zamawiających 1.Urząd Miasta w Brzegu; 2.Urząd Gminy Kornowac; 3.Urząd Gminy Krzyżanowice; 4.Urząd Gminy Pietrowice Wielkie; 5.Urząd Miasta Pszów; 6.Urząd Miasta Racibórz; 7.Urząd Miasta Radlin; 8.Urząd Miasta Rydułtowy; 9.Starostwo Powiatowe w Brzegu; 10.Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle; 11.Starostwo Powiatowe w Raciborzu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.50.00-8, 80.53.20.00-2, 80.51.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.04.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 4 000.00 zł Zadanie nr 2 - 250.00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają akredytację jednostki certyfikującej systemy zarządzania jakością w zakresie zgodności z obowiązującą normą ISO 9001 udzielonej przez uprawniony podmiot (np. Polskie Centrum Akredytacji). Akredytacja powinna być ważna, co najmniej do 30.04.2016r., z zastrzeżeniem obowiązku przedłożenia - w terminie do 1 miesiąca od daty upływu okresu, na który została udzielona akredytacja w załączonym do oferty dokumencie potwierdzającym posiadanie akredytacji - dokumentu potwierdzającego przedłużenie akredytacji, co najmniej do dnia przeprowadzenia drugiego audytu nadzoru, przewidzianego w opisie przedmiotu zamówienia i ofercie Wykonawcy. W przypadku ofert wspólnych, wszyscy wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać powyższy warunek. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (w przypadku usług okresowych lub ciągłych również wykonywanych) przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Część I zamówienia a) Przeprowadzenie audytów certyfikujących oraz certyfikacji potwierdzonych przyznaniem certyfikatu zgodności z obowiązująca normą ISO 9001 w nie mniej niż 5 jednostkach administracji publicznej, poświadczonych dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług Część II zamówienia a) Wykonanie, co najmniej 1 zamówienia na szkolenie w zakresie obowiązującej normy ISO 9001:2015 dla pełnomocników i audytorów systemów zarządzania jakością w administracji publicznej z potwierdzeniem ich należytego wykonania. W przypadku ofert wspólnych, doświadczenie podlega sumowaniu. Warunkiem koniecznym jest, aby suma doświadczenia wynosiła minimum 100% doświadczenia wymaganego przez SIWZ. Warunek ten jest spełniony również, jeżeli jeden z wykonawców posiada 100% wymaganego doświadczenia. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zapewnią na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia: Część I zamówienia 1. co najmniej trzy zespoły, składające się każdy z co najmniej 2 audytorów. Zespół audytorów powinien spełniać następujące wymagania: a) każdy audytor (członek poszczególnego zespołu) powinien legitymować się wykształceniem wyższym, b) każdy audytor (członek poszczególnego zespołu) powinien legitymować się doświadczeniem w postaci przeprowadzenia co najmniej 5 audytów zgodności Systemów Zarządzania Jakością z obowiązująca normą ISO 9001 w jednostkach administracji publicznej. Łącznie Wykonawca musi dysponować co najmniej 6-oma audytorami. Część II zamówienia dysponowanie, co najmniej: a) 1 osobą posiadającą doświadczenie polegające na przeprowadzeniu co najmniej 2 szkoleń w zakresie normy ISO 9001:2015 dla pełnomocników i audytorów systemów zarządzania jakością w administracji publicznej W przypadku ofert wspólnych, zasoby ludzkie wykonawców występujących wspólnie podlegają sumowaniu. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie na koncie środków finansowych w wysokości, co najmniej 75 000,00- zł lub posiadanie zdolności kredytowej do zaciągnięcia kredytu w tej wysokości lub w wysokości uzupełniającej środki posiadane na koncie do wymaganej kwoty. Wykonawca składający ofertę osobno na pierwszą lub drugą część zamówienia musi spełnić warunek jak wyżej. Wykonawca składający ofertę na obie (dwie) części zamówienia musi spełnić warunek jak wyżej. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, posiadane środki przez poszczególnych wykonawców podlegają sumowaniu. Dopuszczone jest również sumowanie kwoty posiadanej na koncie przez jednego wykonawcę z możliwością zaciągnięcia kredytu uzupełniającego do kwoty wymaganej przez drugiego wykonawcę. Jeżeli Wykonawca korzysta z zasobów innego podmiotu dopuszcza się również sumowanie środków Wykonawcy ze środkami podmiotu udostępniającego swoje zasoby. Warunkiem koniecznym jest, aby suma środków poszczególnych wykonawców wynosiła minimum 100 % wymaganych środków określonych w warunkach SIWZ. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie Wykonawcy (druk nr 2) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymienionych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku ofert wspólnych, oświadczenie w imieniu wykonawców występujących wspólnie, składa upełnomocniony lider lub wszyscy wykonawcy składają oświadczenie wspólne.; Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ wzoru druku z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia oraz podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska.; Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SIWZ lub pełnomocnictwa udzielane przez Wykonawcę. W przypadku przedkładania kopii pełnomocnictw muszą być one potwierdzone (uwierzytelnione) notarialnie za zgodność z oryginałem.;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Termin płatności - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian umowy szczegółowej Zmiana wartości (kwoty) umowy w przypadku: a.Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy usług może ulec zmianie, zgodnie ze zmianą wskaźnika cen towarów i usług inwestycyjnych, będącego m.in. następstwem wzrostu płacy minimalnej i składek na ubezpieczenie społeczne, ogłaszanego przez prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, pod warunkiem, że wskaźnik ten na koniec roku kalendarzowego przekroczy 5 % w stosunku do pierwszego dnia roku w którym następuje rewaloryzacja. Rewaloryzacja będzie dokonywana w okresach 12-to miesięcznych na koniec każdego roku kalendarzowego. b.Ustawowej zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie należne wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy ustalana jest każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego). Wartość umowy może ulec zmianie w przypadku umów wieloletnich, przy których kwoty płatności określone są w rozbiciu na kolejne lata - w ramach niezmiennej kwoty całkowitej złożonej w ofercie - dopuszcza się zmianę ich wielkości w poszczególnych latach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32/pok. 417, III p 47-200 Kędzierzyn-Koźle.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2016 godzina 12:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32/pok. 417, III p 47-200 Kędzierzyn-Koźle.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Etap I - Przeprowadzenie audytów recertyfikacyjnych; Etap II - Przeprowadzenie audytu nadzoru I; Etap III - Przeprowadzenie audytu nadzoru II, ROZPOCZĘCIE PRZEZ WYKONAWCĘ KOLEJNEGO ETAPU, NASTĘPOWAĆ BĘDZIE PO UPRZEDNIEJ AKCEPTACJI PRZEZ JEDNOSTKI ZAMAWIAJĄCE (ZAWIERAJĄCE UMOWY SZCZEGÓŁOWE) WYKONANIA ETAPU POPRZEDZAJĄCEGO. Zamówienie będzie realizowane dla poniższych jednostek zamawiających 1.Urząd Miasta w Brzegu; 2.Urząd Gminy Kornowac; 3.Urząd Gminy Krzyżanowice; 4.Urząd Gminy Pietrowice Wielkie; 5.Urząd Miasta Pszów; 6.Urząd Miasta Racibórz; 7.Urząd Miasta Radlin; 8.Urząd Miasta Rydułtowy; 9.Starostwo Powiatowe w Brzegu; 10.Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle; 11.Starostwo Powiatowe w Raciborzu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.50.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.04.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin płatności - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II Przeprowadzenie szkoleń z zakresu normy ISO 9001:2015 dla 11 pełnomocników i 37 audytorów systemów zarządzania jakością w 11 Urzędach stron. ROZPOCZĘCIE PRZEZ WYKONAWCĘ KOLEJNEGO ETAPU, NASTĘPOWAĆ BĘDZIE PO UPRZEDNIEJ AKCEPTACJI PRZEZ JEDNOSTKI ZAMAWIAJĄCE (ZAWIERAJĄCE UMOWY SZCZEGÓŁOWE) WYKONANIA ETAPU POPRZEDZAJĄCEGO. Zamówienie będzie realizowane dla poniższych jednostek zamawiających 1.Urząd Miasta w Brzegu; 2.Urząd Gminy Kornowac; 3.Urząd Gminy Krzyżanowice; 4.Urząd Gminy Pietrowice Wielkie; 5.Urząd Miasta Pszów; 6.Urząd Miasta Racibórz; 7.Urząd Miasta Radlin; 8.Urząd Miasta Rydułtowy; 9.Starostwo Powiatowe w Brzegu; 10.Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle; 11.Starostwo Powiatowe w Raciborzu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.20.00-2, 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin płatności - 2
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Budowa ul. Astrów w Kędzierzynie-Koźlu.
- "Zagospodarowanie i odbiór komponentu budowlanego powstałego z popiołu"
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Marii na os. Cisowa w Kędzierzynie-Koźlu (odcinek od studni D24 do studni D31)
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Bursy Szkolnej w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2025 roku
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa wraz z audytem energetycznym dla termomodernizacji budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 5 w Kędzierzynie-Koźlu- II postępowanie.
- Remont ul. Poniatowskiego wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego w ramach zadania pn.: "Remont Rynku w Koźlu z ulicami przyległymi"
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczne Miasto Limanowa"
- Cyberbezpieczna gmina Sypniewo
- Organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia wraz z noclegiem i wyżywieniem dla pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia pn. "Kodeks postępowania administracyjnego (KPA)
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Poczesna"
- DOSTAWA URZĄDZEŃ TYPU UTM Z LICENCJĄ ORAZ SZKOLENIE Z KONFIGURACJI UTM NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
więcej: Usługi w zakresie oceny i analizy gwarancji jakości systemu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.