Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-15
Osjaków: Sukcesywny zakup paliwa do pojazdów i sprzętu dla potrzeb Urzędu Gminy
w Osjakowie
Numer ogłoszenia: 360725 - 2010; data zamieszczenia: 15.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Osjakowie , ul. Targowa 26, 98-320 Osjaków, woj. łódzkie, tel. 043 8423391, faks 043 8423391.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.osjakow.bip.net.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywny zakup paliwa do pojazdów i sprzętu dla potrzeb Urzędu Gminy w Osjakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywny zakup paliwa do pojazdów i sprzętu dla potrzeb Urzędu Gminy w Osjakowie. Zakup polegał będzie na zasadzie tankowań pojazdów i sprzętu Zamawiającego, stosownie do jego potrzeb, na stacjach paliw należących do Wykonawcy, przez uprawnionych pracowników Zamawiającego. Zakup paliw szacowany jest na:- olej napędowy (ON) - 45 000 l; - etylina bezołowiowa Pb 95 - 1 200 l. Wykonawca zapewnia możliwość tankowania pojazdów i sprzętu codziennie. Wykonawca zagwarantuje, że paliwa posiadać będą właściwości fizykochemiczne, które gwarantują odpowiednią jego jakość, poprzez spełnienie wymagań określonych w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 09 grudnia 2008r.w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221 poz. 1441), jak również zgodnych z nowelizowanymi w trakcie dostaw normami i przepisami określającymi wymagania jakościowe paliw płynnych.Zamawiający w przypadku powzięcia wątpliwości, co do odpowiedniej z normami jakości paliwa, zleci wykonanie jakości badań w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności jakości badanego paliwa z obowiązującymi normami, kosztami badania Zamawiający obciąży Wykonawcę. Zakup będzie dokonywany bezgotówkowo. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dokument wydania paliwa, który będzie zawierał: a) pieczęć wykonawcy i podpis pracownika wydającego paliwo b) markę i numer rejestracyjny pojazdu, c) datę zakupu, d) rodzaj i ilość wydanego paliwa wyrażoną w litrach, e) nazwisko i podpis pobierającego paliwo. Okresem rozliczeniowym będzie miesiąc kalendarzowy. Do każdej faktury musi być dołączony dokument wydania paliwa. Faktury będą płatne na konto Wykonawcy w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, na wskazany rachunek bankowy. W dniu zawarcia umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz pracowników, którzy będą upoważnieni do pobierania paliwa oraz wykaz sprzętu. Wykonawca musi posiadać co najmniej 1 stację paliw w miejscowości Osjaków. Zamawiający może wydzierżawić Wykonawcy teren do zorganizowania miejsca tankowania pojazdów. Koszty z tym związane obciążają Wykonawcę. Zamawiający z uwagi na nieprzewidziane zmiany w zużyciu paliwa zastrzega możliwość zakupu mniejszej ilości paliw niż podane powyżej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Dopuszcza się udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców określony został na zasadzie spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wykazanych w pkt VI niniejszej specyfikacji. Z treści dołączonych dokumentów winno jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia w/w warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli dokumentów i oświadczeń lub złożone dokumenty i oświadczenia zawierają błędy, do ich uzupełnienia, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, potwierdzać, że oferowana przez Wykonawcę dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, nie później niż w terminie składania ofert - art. 26 ust. 3 ustawy. Nie spełnienie jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy), ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą (art. 24 ust. 4 ustawy).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców określony został na zasadzie spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wykazanych w pkt VI niniejszej specyfikacji. Z treści dołączonych dokumentów winno jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia w/w warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli dokumentów i oświadczeń lub złożone dokumenty i oświadczenia zawierają błędy, do ich uzupełnienia, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, potwierdzać, że oferowana przez Wykonawcę dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, nie później niż w terminie składania ofert - art. 26 ust. 3 ustawy. Nie spełnienie jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy), ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą (art. 24 ust. 4 ustawy).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców określony został na zasadzie spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wykazanych w pkt VI niniejszej specyfikacji. Z treści dołączonych dokumentów winno jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia w/w warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli dokumentów i oświadczeń lub złożone dokumenty i oświadczenia zawierają błędy, do ich uzupełnienia, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, potwierdzać, że oferowana przez Wykonawcę dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, nie później niż w terminie składania ofert - art. 26 ust. 3 ustawy. Nie spełnienie jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy), ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą (art. 24 ust. 4 ustawy).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców określony został na zasadzie spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wykazanych w pkt VI niniejszej specyfikacji. Z treści dołączonych dokumentów winno jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia w/w warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli dokumentów i oświadczeń lub złożone dokumenty i oświadczenia zawierają błędy, do ich uzupełnienia, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, potwierdzać, że oferowana przez Wykonawcę dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, nie później niż w terminie składania ofert - art. 26 ust. 3 ustawy. Nie spełnienie jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy), ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą (art. 24 ust. 4 ustawy).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców określony został na zasadzie spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wykazanych w pkt VI niniejszej specyfikacji. Z treści dołączonych dokumentów winno jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia w/w warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli dokumentów i oświadczeń lub złożone dokumenty i oświadczenia zawierają błędy, do ich uzupełnienia, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, potwierdzać, że oferowana przez Wykonawcę dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, nie później niż w terminie składania ofert - art. 26 ust. 3 ustawy. Nie spełnienie jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy), ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą (art. 24 ust. 4 ustawy).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum), - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia z uwagi na zmianę obowiązkową wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT), na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy skierowanego do Zamawiającego z podaniem podstawy prawnej tej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osjakow. bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Osjakowie, ul. Targowa 26.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Osjakowie, ul. Targowa 26, pokój nr 6 (sekretariat, I piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa nie jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napędowego oraz benzyny w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Rutkach - Kossakach
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do stacji paliw Przedsiębiorstwa Usług Inżynieryjno-Komunalnych Spółka z o.o. w Sokołowie Podlaskim przy ul. Kosowskiej 75 na rok 2025
- Dostawa paliw dla Nadleśnictwa Poddębice do 31 grudnia 2025 roku- II postępowanie
- Dostawa paliw płynnych, olejów, smarów oraz oleju opałowego do Arboretum Leśnego przy Nadleśnictwie Syców
- Dostawa paliw płynnych dla samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
- Sukcesywne dostaw paliw ciekłych i płynu AdBlue na potrzeby Gminy Porąbka
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.