eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa materiałów eksploatacyjnych oraz akcesorii do komputerów, drukarek i innych maszyn biurowych dla Starostwa Powiatowego w Olsztynie oraz ich dostarczenie na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego



Ogłoszenie z dnia 2011-02-01

Olsztyn: Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz akcesorii do komputerów, drukarek i innych maszyn biurowych dla Starostwa Powiatowego w Olsztynie oraz ich dostarczenie na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 36081 - 2011; data zamieszczenia: 01.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Olsztynie, Plac Bema 5, 10-516 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5210535, faks 089 5210501.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz akcesorii do komputerów, drukarek i innych maszyn biurowych dla Starostwa Powiatowego w Olsztynie oraz ich dostarczenie na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2011 roku materiałów eksploatacyjnych oraz akcesorii do komputerów, drukarek i innych maszyn biurowych dla Starostwa Powiatowego w Olsztynie. Szczegółowe zestawienie ilościowo - asortymentowe materiałów będących przedmiotem zamówienia oraz kody według Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych znajdują się w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik do oferty. Oferowane materiały eksploatacyjne oraz akcesoria do komputerów, drukarek i innych maszyn biurowych muszą być fabrycznie nowe, tj. pełnowartościowe, bez śladów używania i uszkodzenia. Główny przedmiot zamówienia: CPV 30125100 - 2 Wkłady barwiące CPV 30192113 - 6 Wkłady drukujące Dodatkowe przedmioty: CPV 30192300 - 4 Taśmy barwiące CPV 30230000 - 0 Sprzęt związany z komputerami CPV 30237350 - 7 Kasety do zapisywania danych 2. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 3. Ilości poszczególnych materiałów eksploatacyjnych oraz akcesorii zostały podane szacunkowo. Dostawy realizowane będą w zależności od potrzeb Zamawiającego na zlecenie telefoniczne lub faksem. 4. Zamawiający sprawdzi każdą partię dostarczonego towaru objętego zamówieniem w ciągu dwóch dni roboczych i w razie stwierdzenia nieprawidłowości, złoży do Wykonawcy reklamację w formie pisemnej lub faksem. 5. Ilości poszczególnych materiałów eksploatacyjnych oraz akcesorii zostały podane jako ilości maksymalne. Zamawiający może ograniczyć ilości zamawianych produktów, bez konieczności zmiany warunków umowy. 6. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zależne będzie od ilości dostarczonych i odebranych materiałów eksploatacyjnych oraz akcesorii w okresie trwania umowy i określone zostanie na podstawie cen jednostkowych brutto ustalonych w oparciu o ofertę przedłożoną przez Wykonawcę. 7. W okresie objętym umową, Wykonawca zapewni stałą wysokość cen jednostkowych brutto dostarczanych materiałów eksploatacyjnych oraz akcesorii, zgodnie z przedłożoną ofertą. 8. Dopuszcza się możliwość obniżenia przez Wykonawcę cen jednostkowych brutto dostarczanych materiałów eksploatacyjnych oraz akcesorii. 9. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad w przedmiocie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia własnym transportem i na własny koszt w terminie 3 dni od dnia powiadomienia go pisemnie lub faksem przez Zamawiającego. 10. Materiały eksploatacyjne objęte przedmiotem zamówienia muszą spełniać następujące warunki: 1) materiały eksploatacyjne muszą być oryginalne: tzn. wytworzone zgodnie z prawem, nie mogą być skopiowane w sposób naruszający prawo Polskie lub UE, wyprodukowane bez naruszenia praw własności i patentowych ich właścicieli lub za ich zgodą, a także takie, które są zalecane i sygnowane przez producentów urządzeń, do których mają być zastosowane, oryginalnie zapakowane i opatrzone logo producenta, 2) materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe: tzn. artykuły, do których produkcji zostały wykorzystane półprodukty w 100% nowe, nie pochodzące z recyklingu, nie prefabrykowane, bez śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie regenerowane z fabrycznie nowymi, umieszczonymi odpowiednimi zabezpieczeniami, umieszczone w opakowaniach oryginalnych producenta i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania, 3) nie dopuszcza się materiałów, w których obudowa tuszów i tonerów była powtórnie wykorzystana w procesie produkcji materiałów eksploatacyjnych, 4) wszystkie materiały eksploatacyjne muszą być wytworzone w sposób gwarantujący kompatybilność z urządzeniem, dla którego zostały przypisane..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe PAXER Sp. J. Jolanta Prusinowska Grzegorz Prusinowski, ul. Towarowa 11, 10-416 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66955,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79059,22

  • Oferta z najniższą ceną: 79059,22 / Oferta z najwyższą ceną: 83904,48

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.